Partea a 7 a
Mergem toti trei si dintr o data ben se impiedica si cad pe mine care mergeam cu spatele pt a putea vorbi cu ei.
A:-Beeeeeeeeen
B:-Uh-uh..... Eu.....
A:- t(-_-t) da te jos dupa mine in momentul asta!
B:-Gata sefa.....Helen chicoteste. Cand ma ridic si eu ii dau o palma lui ben care face ochi de catel.
Intr un final ajungem la conac. Clocky deja m a apucat de brat ca sa merg cu fetele pt un moment. Aveau nevoie de mine. Ben a ramas cu helen si discutau.
Dupa ceva timp eu am coborat jos in pijamale cu panda. Avea si o gluga pe care am pus o.Toti s au strans acolo. Am inceput sa ne jucam adevar si provocare.
Ben era primul. M a intrebat:B:-Adevar sau provocare?
A:-Adevar.
B:-Este adevarat ca mai esti suparata pe mine?
A:-Nu.A:-Helen, adevar sau provocare?
Bp:-Provocare.
Ceilalti:-Oooopa
A:-Te provoc sa ti saruti crush ul.
Bp:-O fac daca toti inchideti ochii si nu va uitati iar crush ul sa nu spuna nimic.
A:-Ati auzit, HAI! Daca unu triseaza aveti garantia ca eu va invat sa zburati.Toti inchid ochii. Il simt pe helen cum se ridica si se aseaza langa mine si clocky...Speram sa nu fiu eu. In secunda 2 am crezut ca e clocky. Dar sa vezi si sa nu crezi.
HELEN
M-A
SARUTAT
Nu stiu ce ma apucase...i am raspuns cu un sarut. A durat 5 secunde. Dar cand helen a zis ca puten deschide ochii eu am incercat sa nu mai fiu rosie ca sa nu afle nimeni. Dar e cam greau cand pielea ta e alba.M am scuzat spunand ca mi e somn si am urcat sus. Ben m a urmarit. M a pus la perete si mi a zis ca i pare rau ca a cazut peste mine.
B:-IMI PARE FOARTE RAU!
A:-Nu e nimic dar situatia asta nu te avantajeaza * isi ia mana de pe perete*
B:-Hey poti dormi in camera mea...
A:-Mersi...chiar nu aveam unde sa dorm...
B:-Pentru nimic. O sa vin si eu mai incolo.
A:-Ok...dar cand vii
NU
MA
ATUNGE
B:-*chicotind*bine, bine...VA URMA
SCUZE CA E SCURTAAAAA
CITEȘTI
Suntem O Familie (CREEPYPASTA)
Ciencia FicciónIntr o seara am auzit o bataie in geam si o umbra care se misca in bataia vantului. Eu stateam pe telefon facand cercetarile mele despre slenderman si proxy. ajunsesem sa ma intreb care era faza cu CELE 8 PAGINI. Ma ridic usor din pat si ma duc la g...