Partea a 2 a din capitolul 3
Buna. Sunt adelina si m am nascut cu piele alba. Parul meu este saten dar varfurile mele sunt roșii. Ochii mei sunt caprui cu verde ca un contur. Am fost născuta pe data de 4 noiembrie. Am o sora mai mica cu vreo 3 4 ani. Sora mea, sara, are parul brunet carliontat si ochii caprui. Fata asta are un suflet foarte bun si ajuta pe toti.
Cand a venit timpul scolii am refuzat sa merg. Faptul ca s a ras de mine la gradinita din cauza aspectului meu m a facut sa nu ma pot integra in societate. Mama nu A fost de acord si m a trimis obligat. Acum sunt clasa a 11 a. Stau singura si desenez niste schite pline de sange. De ce? Pt ca am de gand sa i fac pe ceilalti s a se invete minte. Am tableta si telefonul la mine. O sa am nevoie de ele. Inainte sa se sune fac repede o fotografie si ascund caietul. Dupa ore ii zic la sora mea ca merg undeva ca de obicei si sa aibe grija in drum spre casa. Ma duc in fuga (ca sunt cea mai rapida din liceu) in padure. Acolo unde e fabrica de tortura sau supranumita mini atelier de fericire (Numele sunt date de mine). Acolo incerc sa ma uit pe niste mici dosare. Stiu cine vor fi primele mele victime. Ann Sweeter si Veronica Pelvic. Sunt cele mai pretentioase fete. Mereu fac misto de ceilalti din jur. Judecatul lor ma enerveaza. De data asta o sa se invete minte. Ma uit pe tableta mea.ANN SWEETER
HARTUIESTE SI JUDECA PERSOANE
TIPUL DE REZOLVARE OPTIM: FA SA ARATE CA SI CEILALTI NUMAI CA SI MAI RĂU PENTRU A NU MAI RADE DE EI.VERONICA PELVIC
HARTUIRE SI JUDECARE.
IA BANII COPIILOR SI A FOST CU TOTI BAIETII DIN SCOALA (EXCEPTIE 8 BAIETI)
REZOLVARE OPTIMA:FA O SA NU SE MAI CREADA FRUMOASA DIN POVESTE.Doar ele 2. Deocamdata. Nu le Voi omori. Le voi chinui, tortura si le voi face pielea sa sufere mutatii îngrozitoare. Ar trebui sa ma duc sa mi iau niste haine. O sa mi iau un hanorac o bluza pantaloni adidasi bandaje pt maini si o masca. Toate trebuie sa fie negre. Bine ca mi am economosit niste bani. Deschid din nou tableta si ma uit la locatiile unde se afla acetse fete. Langa mine am caietul. Schita si formulele sunt finisate. Acum trebuie doar sa le creez. Am luat din laboratorul de chimie ce mi trebuie. Bine recunosc. Era geamul deschis si am intrat prin efractie la scoala duminica. A fost uitat de femeia de servici. Ce patetic. Putea sa se intample ceva. Ma rog. Am luat ingrediente cu care pot face mutagen. Ma ridic si plec pana la mall ul din apropiere. Intru la cele de bucatarie. Intreb de cutite, iar un domn cam de 30 de ani imi arata un raion plin. Am ales cutit zimtat, cu lama ascutita, scurta, lunga etc. Foarte multe erau dar am ales de marca buna. Ma duc sa mi iau apoi hainele propuse. Cand ma intorc, am pus hainele in dulap si am pus elementele de chimie pe o masa. Pe alta masa de alaturi cu laptopul am pus caietul cu schite. Tableta si telefonul se aflau tot acolo. Laptopul este conectat la niste camere. La subsol am o masa de tortura. Canerele se afla acolo. Pe pereti sunt agatate tot ce am nevoie. Chiar si arcul meu cu sageti care le folosesc pt a exersa. Mai mult cand ma plimb prin padure ca sa imi revin le folosesc ca sa ma apăr. In spate, langa masa am un panou. Acolo analizez situatiile si apoi cand termin fac o poza pt a stii ce magnific a fost. Sunt o psihopata dar nimeni nu si da seama pt ca ma comport normal si nu prea sunt bagata in seama. Copii nu vor sa stea cu o viudata sau sa se faca misto si de ei. Ma evita si de aia nu am prieteni. Am coborat jos si am agatat si cutitele cumparate pe perete apoi Ma apuc sa lucrez la mutagen.
Dupa cateva ore de lucru am terminat. Totul era gata. As putea sa l perfectionez dar nu mai am destule resurse. Este ora 7 30. Parintii mei ajung la 10 acasa. Am destul timp. Alerg repede acasa si la 7 45 ajung. Ma duc sus si imi fac temele pana la 8 30. Pana la 9 am facut de mancare foarte repede. Sora mea a mancat ciorba facuta de mine de aseara. De aia fac mai mult la paste. [PS:-urmatorul capitol va dau reteta pentru pasta e bianco] Mananc si imi fac un dus. La ora 9 si un sfert sunt in pat. Mi am facut ghiozdanul si ma gandesc cum sa fac sa le iau pe fete.
A doua zi cand merg la scoala ma duc sub copacul meu ca sa verific schita si sa o perfectionez. La cativa metri de mine batausul de la a 12 intra in curte. Am vazut ca se intdreapta spre liu, fratele lui jeff woods care a avut aproape aceeasi soarta ca a mea. Acetsa discuta cu jeff. Alex venea cu pasi repezi spre ei. Se opreste cu ranjetul pe fata. Imi inchid caietul. Presimt ca nu va iesi bine. Il cunosc pe alex. L am urmarit. Cred ca o sa fie si el o victima. Daca situatia se pipereaza o sa intervin. Nu mi e frica de matahala aia. Plus o pot lua la fuga cand vreau eu. Revenind. Toti se opresc din ce fac. Alex se opretse in fata lor si spune
A:-Uite l pe fratele ars
*Toti incep sa rada in afara de mine. Liu se ridica in picioare si ii da o palma.*
L:-Cum indraznesti sa vorbesti asa de FRATELE MEU?Proasta miscare liu. Alex il ia de brat si il tranteste pe jos. Jeff îi da un pumn in burta dar acesta sfarseste sa fie trantit de perete foarte tare. A inceput sa i curga sange din gura. Imi pun caietul in ghiozdan si ma ridic.
A:-Matahala! Cum iti permiti sa te comporti asa?
Alex:-Mai, mai, mai, uite cine e aici. E sora alba.
A:-Oh, atat ti a fost.Ma duc spre el cu pasi înceti. Cand ajung in fata lui se uita la mine cu un aer superior. Sunt cu un cap mai mica. O sa si ia bataie de la o fata. Il observ ce jeff cum se uita la mine cu ochii lui albastri. Ii fac semn sa l ajute pe liu. Alex isi pune o mana pe umarul meu si spune.
Alex:-Nu face vreo prostie,nu vreau sa iasa urat scumpete de nea.
A:-O sa iasa ca altfel nu te vei potoli.Ii iau mana si il trantesc de perete imobilizat. O trag din ce in ce mai tare. Mihnea ma trage de par si alex se pune jos. Mihnea incearca sa ma loveasca in burta dar ma dau la o parte si ii trantesc un genunchi in cap lasand ul jos cu nasul si buza sparta.ma fuc la alex care se ridicase si il trantesc de perete cum facuse cu jeff. Cade jos si ma asez langa el cu mana pe perete. Imi scot briceagul si il pun la gatul lui.
A:-Daca te mai iei de cineva iti retez capul.
Ma fau la o parte si mihai cu Alexandru pleaca in clasa. Ma duc la jeff care il ajuta pe liu. Amandoi se uita la mine surprinsi.
A:-Nu o sa va mai deranjeze pentru un timp.
Ii ajut sa se ridice si ma duc la copacul meu. O sa am probleme dar nu mi pasa. Parintii mei iar au venit acasa beti si chiar daca sunt chemati nu le pasa de mine si nu vin. Imi zic ca daca sunt in stare si ma pot bate, ii pot si omori daca nu am frica de Dumnezeu. Daca nu o pot face nu e treaba lor. Imi spun ca sunt destul de mare sa ma descurc si singura. Oricum sunt niste betivi si drogati ca eu de aia nu merg acasa. O data am fost batuta pentru nimic. Pur si simplu au intrat in camera mea si m au batut. Am ramas in sange. Nu le pasa de mine deloc. Mereu o protejez pe sara ca sa nu traiasca ce traiesc si eu. In locul ei sunt eu batuta. As luao cu mine la fosta fabrica dar nu vreau sa i distrug copilaria.
Dupa ore vreau sa plec la fabrica. Dupa ce sara pleaca acasa eu fac un pas dar sunt oprita. Cuneva m a tras de mana.J:-Hey! Voiam sa ti spun multumesc. Chiar daca ai rezolvat nu cred ca o sa venim la scoala pentru ceva vreme
A:-De ce, ce s a intamplat?
J:-Pai...VA URMA
CITEȘTI
Suntem O Familie (CREEPYPASTA)
Fiksi IlmiahIntr o seara am auzit o bataie in geam si o umbra care se misca in bataia vantului. Eu stateam pe telefon facand cercetarile mele despre slenderman si proxy. ajunsesem sa ma intreb care era faza cu CELE 8 PAGINI. Ma ridic usor din pat si ma duc la g...