Sunt la pamant

217 7 3
                                    

Partea a 4 a

Parea foarte trist. A inceput usor sa i curga lacrimi pe care incerca sa le ascunda.

B:-Imi......IMI PARE FOARTE RAU! NU STIU DE CE SE INTAMPLAT ASTA....

Eu tac. Ma ridic din pat si ma pun la el in poala. Il vad cum devine rosu dar eu il strang in brate si ii spun.

A:-Stai liniștit. Prostia asta se va termina in curand. Dar ca sa grabesti procesul si sa ma ajuti si pe mine trebuie sa fii mai puternic si sa nu te lasi afectat.
*Ben raspunde la imbratisare si ma intrerupe din orice as spune.*
B:-Mersi!

Ramanem cateva secunde asa. Sa recunosc era destul de bine la el in brate, ma simteam protejata. Era exact ca si cand helen ma lua.

B:-Te iubesc satena mica! Imi doresc sa te pot tine asa mereu! Ma simt foarte bine cand stau cu tine. Esti o persoana foarte draguta cu un suflet mare care ar ajuta pe oricine! *spune ben printre lacrimi in momentul imbratisarii. Am vazut cum era tot rosu.*
Cand ma uit la el plangea si toata fata lui era roșie. Ii sterg usor lacrimile. Dar deja feeling urile mele erau la pamant rau de tot. Nu mai stiam ce sa cred. Adica....stiu si eu.....Helen este un baiat de treaba care se prosteste câteodată desii nimeni nu ar crede ca e in stare. Vrea doar sa aiba grija de mine. Emotiile lui par foarte mari pentru mine.
Pe de alta parte ben e un baiat  foarte sensibil care se poate rani usor. E o persoana generoasa care ii place sa ma enerveze la culme. Chiar daca o face tine mult la mine si eu tin la el.
Sunt o proasta....ce fac eu acum?

Ma despartesc de el si imbratisare si il rog sa iasa afara ca sa ma pot schimba. Dupa ce ma schimb toby ma astepta la usa. Mi am cerut scuze si am plecat.
Pe undeva prin padure era un luminis. Mergem pe acolo ca sa vedem cine mai este. In general raman adolescenti, si am avut dreptate. Stateau si ascultau muzica la boxa in timp ce mancau semințe. Unii fumau si altii erau cu berea in mana. Toby lua 3 dintre ei. I am zis ca iau eu pe restul 5. Doar asa de placere ca sa imi mai eliberez mintea. El a omorat pe cei 3 care fumau, iar eu pe restul.
Ma simteam un pic mai bine. Am mers cu toby acasa si el s a dus sa raporteze lui slendy ce am facut si cum ca sunt gata.
Helen trece pe langa mine. Ma apuca de umar si ma sperii ca toate alea.

A:-Oh...Hey helen!
Bp:-Hey! Vrei sa mergem sa ne plimbam sau mai intai te schimbi si te aranjezi *Pokerface*?
A:-Ha ha ce sa zic amuzant. Ma duc sa ma schimb de hainele astea pline de sange. Vin in 2 minute.
Helen avea niste planuri. Pun pariu pe asta! Inca nu stiam ce....dar presimteam.
Cand cobor jos ma ia de mana si mergem usor prin padure.

A:-De ce m ai luat de mana?
Bp:-Doar asa...
A:-Serios *pokerface*
Bp:-Dap

Nu stiu unde vrea sa ajunga dar o sa am rabdare. Ma duce la lac. El se pune jos. Isi deschide caietul lui de desene si imi face semn sa ma asez jos. La o pagina eram desenata eu. Un autoportret:

A:-Asta sunt eu?
Bp:-Da. La multi ani pitik pentru numele de Camelia. *Imi da un tranfafir rosu.*
A:-Eu.....nu stiu ce sa spun, mersi!
Bp:-N ai pentru ce micuto.
A:-Hai mai nu sunt asa micuta. Nu e vina mea ca tu esti inalt cat un stalp, bine?

Helen chicoteste si ma saruta pe frunte. Isi pune mana dupa gatul meu si eu imi pun capul pe umarul lui. Eu ma uitam la apa cristalina. Ma gandeam pana unde as putea ajunge si cu cine....
Helen ma vede îngândurata.

Bp:-Hey pitic, esti bine?
A:-Da, de ce intrebi?
Bp:-Te vad ingandurata....
A:-Nu....sunt bine!
Bp:-Daca zici tu....

Stiam cum o sa ma port de acum. Dar sper ca ben sa nu isi raneasca sentimentele....o sa il tratez ca si pe fratele meu pe care nu l am.

A:-Helen...
Bp:-Da?
A:-Tu ce ai face daca ai iubii 2 fete si nu ai stii pe care sa alegi?
Bp:-Habar nu am. Deocamdata iubesc o singura fata.
A:-Mai trebuie sa intreb cine?
Bp:-Pai sta chiar langa mine...
A:-A si sa stii ca voiam sa ti spun ca E.Jack a avut niste tentative de flirturi cu mine. I am zis ca nu va merge si ca sa renunțe. Eu il consider doar prieten.
Bp:-Heh..
A:-Ce?
Bp:-Asta inseamna ca si tu iubesti pe cineva?
A:-Da....dar nu sunt sigura....
Bp:-Ei bine eu sunt sigur.

Helen ma saruta cum face el de obicei cand suntem la lac. Surprinzator ii raspund la sarut. Ma bucur ca daca e sa iubesc o persoana macar persoana este el.

Bp:-Ai raspuns....
A:-Da, asta am facut.
Bp:-Tu... chiar tii la mine in felul acela?
A:-Ti am zis ca nu sunt sigura...

Helen nu mai zice nimic. Ma pune la el in poala si ma strange in brate de la spate. Mi am lasat capul pe pieptul lui. Cum era noapte si foarte tarziu ma uitam la stele impreuna cu el.

A:-E cam tarziu, nu crezi?
Bp:-Si ce propui, sa ne intoarcem acasa?
A:-Nu vreau sa mai adorm ca in seara aceea.
Bp:-Nu are nimic. Te duc eu acasa.
A:-mersi....

Va urma.....

Suntem O Familie (CREEPYPASTA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum