PARTEA A 6 A
La intrare ma astepta Liu (fratele lui jeff).
J:-Hey liu!
L:-Hey jeff. Um...pot vorbi in privat cu Ade?
J:-um....sigur...Liu ma luase de mana si ma tarasete dupa el pana mai departe de conac:
L:-Trebuie sa discutam.
A:-Despre?
L:-Despre tine si kay.
A:-Kay?
L:-Da. Am fost acolo cand ai tipat la el. Ti a zis ca nu l intereseaza...
A:-A.....da.....
L:-Te rog...nu l lua in seama. E un nesuferit. Desii stiu ca regreta ce a spus. Cand ai plecat tu jos a suspinat un pic si am vazut cu s a ghemuit jos sa planga. Nu doreste sa vorbeasca asa....nepasator....doar ca ceva din el il intoarce impotriva vointei lui.
A:-Nu....Nu am stiut.....Ar trebui sa i cer scuze e vina mea. L am vazut iritat si am insistat.
L:-Doar ai grijaLiu ma ia in brate dar nu raspund. Dupa doua secunde ii spun:
Mi ar placea daca m ai lasa sa merg...Am plecat spre conac hotarata sa merg direct la kay si sa i cer scuze... daca ma gandesc mai bine nu era intocmai vina mea....dar am o parte de vina si ma ca ma apasa......ca moarte parintilor mei....eh
Dupa cum ziceam, l am vazut pe kay cum urca scarile. Intradevar era acel baiat din padure cu parul alb. Am mers si l am luat de mana tragandu l pana sus ca sa pot vorbi cu el....mai in privat.
A:-Asculta imi pare rau pt ca am tipat la tine...am incercat sa vorbesc cu tine in momentul in care te vazusem irascibil...chiar imi pare rau...
K:....Kay ma ia in brate si imi spune in soapta:
-E in regula! Eu sunt cel care trebuie sa zica scuze....m am purtat ca o persoana fara suflet....nu stiu in tocmai ce e cu mine de multe ori.....*se oprește din vorbit pt ca i am raspuns la imbratisare*La un moment dat l am auzit pe helen care ma cauta. Mi am cerut scuze si am mers la el.
Bp:-Esti gata?
A:-Gata pentru ce?
Bp:....
A:-Glumeam stiu despre ce e vorba....trebuie sa ma aranjez un pic...
Bp:-Ne intalnim acolo intr o ora
A:-Perfect!Era o seara destul de calda. Mi am facut baie si m am uscat la par apoi m am imbracat, iar pe fata mi am pus o masca pt ca aveam presentimentul ca ceva se va intampla.
Ma simteam bine in acele haine...
Faptul ca m am impacat cu kay m a facut fericita si fara sa vreau ochii mei si au schimbat culoareaDesigur fara sa vreau....
Simteam ceva in jurul gurii....nu m am uitat.
Am continuat sa merg spre locul secret al lui helen.Helen desena. M am asezat langa el si l am intrebat daca poate sa mi arate si mie ce e in acel caiet. Cand am spus acest lucru l a inchis si s a uitat la mine. Dorea sa mi spuna ceva dar a ramas incremenit.
A:-Ce e?
Bp:-Poti sa ti dai masca jos?
A:-Daca imi arati cauetul...sigur daca e ceva legat de trecutul tau si nu doresti e ok....
Bp:-Bine, o sa ti arat...
A:-YaaayCu teama imi dau masca jos...
Helen tresare......
A:-Stiu....e oribil......
Bp:-Nu...nu spjne prosti!
A:-Ce tot spui acolo, sunt un monstru.
Bp:-Chiar vrei sa auzi un monolog despre tine
A:-.....nu cred....
Bp:-Atunci afirma ce spun eu
A:.....Ben apare de nicaieri si spune
B:-Heeey! Facem o petrecere in pijamale. Veniti si voi?
*imi pun repede masca*
Bp:-Eu sigur vin
A:-Vin si euIm acel moment voiam sa ma sinucid..de ce? Pt ca s a intamplat ceva super rusinos din partea mea.
Mergeam toti 3 si dintr o data...VA URMA
CITEȘTI
Suntem O Familie (CREEPYPASTA)
Ciencia FicciónIntr o seara am auzit o bataie in geam si o umbra care se misca in bataia vantului. Eu stateam pe telefon facand cercetarile mele despre slenderman si proxy. ajunsesem sa ma intreb care era faza cu CELE 8 PAGINI. Ma ridic usor din pat si ma duc la g...