CAPITOULUL 2

244 10 0
                                    











Partea 1

Ce am vazut m a marcat. Spatele lui avea o taietura adanca din care a inceput sa iasa o substanta neagra. Era hate. Am facut ca sufletul lui Zalgo sa apara. Acesta era infectat cu ura si putea sa o dea mai departe printr o zgârietură.
Ben si a pierdut constiinta. L am luat in brate ca sa l vad mai bine. Cum era posibil...nu l am vindecat intru' totul? Il strang in brate si pun mana pe zgarietura. Stiam ce sa fac.
Am facut ca sufletul meu sa apara. Era plin de culori, multicolor. Fiecare culoare are o semnificatie. Un spatiu era liber. Era pentru ura. Am luat ura din sufletul lui ben punandu l in al meu. Acel hate l a controlat pe ben. Ca sa nu ma controleze si pe mine l am transmis din sufletul meu in al lui zalgo. Sufletul lui zalgo a fost teleportat inapoi in el fara voia mea. Dar acum ca ma gandesc ca e infectat cu atata ura si nu o sa isi faca aparitia in curand.
Il pun pe ben in pat sarutandul pe frunte in timp ce eram doar noi doi. Ma duc in camera mea si ma pun in pat.
Ma gandeam la toate prostiile care mi s au intamplat...fara sa imi dau seama am inceput sa plang.
E.Jack intra la mine in camera. Cand ma vede ca plang a venit la mine foarte repede si s a asezat langa mine.

E.Jack:-Ce s a intampla? De ce plangi? *Spune apropiindu se de mine*
A:-Nimic....Ma gandeam...pur si simplu.
E.Jack:-Vrei sa vorbesti despre asta sau e prea dureros?
*Marai un pic gandindu ma daca sa i spun sau nu*
A:-O sa ti spun. Faptul ca mi s au intamplat atatea.... din copilaria mea....

Flashback

M:-Ade hai la masa!

Dupa 10 minute striga din nou tata

T:-ADELINA! HAI O DATA! DACA NU VIN LA TINE SI TE SCOT PE USA CU MAINILE MELE!
A:-*in minte* Iar a baut asta ceva?

Dupa alte 10 minute tata intra in camera. Vrea sa ma ia de par dar nu reuseste pt ca nu m a gasit. In camera era bezna. Aprinde lumina. Din mijlocul lui incepe sa curga sange. Cade la pamant. Apar in fata lui cu un cutit plin de sange.

A:-Nu era mai bine daca nu aprindeai lumina? MAMAAAAA!

Mama urca repede scarile. Cand ajunse sus in camera il vede pe tata. O injunghii de fix 18 ori. Cade la pamant. Imi uram familia si ei pe mine. Cand politia a ajuns nu au gasit dovezi destule si amprentele nu dovedeau nimic. Am fost dusa sa stau la bunica mea.

-FLASHBACK FINISHED-

E.Jack:-Pai.....de ce iti pare rau tocmai acum?
A:-Lasa ma sa termin!
E.Jack:-Bine,bine...
A:-Faza e ca.....Am fost luata pe sus de voi,fara sa am prieteni. Mereu sunt singura... hartuita si facuta in toate felurile.... m ati luat cu forta in loc sa ma intrebati daca vreau sa vin. Oricum as fi fost de acord. Apoi au fost fazele:
    1.Am aflat de puteri
    2.Povara lor ma apasa
    3. Sunt urmarita de un demon care vrea sa ma omoare
    4. Stau cu niste criminali insesibili
    5. Am fost atacata de un nebun (Zalgo)
   6. Lazzary a fost luata de aici
   7. Un baiat in care am avut incredere aproape ca m a omorât.
   Etc
Etc
    Deci in general asta mi e problema. Sunt aici de 3 saptamani si acum parca vezi ca ma apuc sa mananc si suflete.
*Imi pun mainile pe fata si incep incet sa suspin*
E.Jack:-Totul va fi ok!
A:-Mer~
L.Jack:-CINE MI A LUAT BOMBOANELE!?
A:-*pokerface*

A:-Iesi afara sau te scot pe geam!
L.Jack:-Nu! Nu pana nu imi primesc bomboanele inapoi
E.Jack:-Ce te face sa crezi ca noi ti le am luat?
A:- t(-_-t)
I am dat un picior in piept si l am impuns afara. Am trantit usa dupa ce i ams pus:

A:-NU AI VOIE IN CAMERA MEA!

Tin mana pe usa.

A:-Ar trebui sa vad ce face ben si cum se simte. Vorbim mai tarziu?
E.Jack:-Mi ar face placere!

Ma duc la ben in camera dar cineva ma apuca de mana si ma oprește. Cand ma intorc...

Va urma!

Suntem O Familie (CREEPYPASTA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum