Partea a 7 a
Ann il ajuta pe ben cu pansamente. Dupa ce pleacă imi folosesc puterile pentru a l vindeca. Am stat langa patul lui pana s a trezit. Are multe explicatii de dat.
B:-A-Ade....?
A:-Ben? BEN! * Spun sarind pe el*
B:-Oh....si eu ma bucur sa te vad bine.
A:-Tu blondule ai multe explicatii de dat stii, nu?
B:-Poate....
A:-Bine....pai
1.de ce cand te a atacat nu te ai aparat sau atacat inapoi
2. De ce ai batut in perete?
3. Ce avea tatal lui kay cu tine?
4. De ce ai zis sa am grija ca e foarte periculos
5. Cand am venit ai zis imi pare rau.
*ben ma strange in brate*
B:-Pt ca:
1. Ma simt vinovat ca i am omorat fiica doar ca sa ajut un bun prieten din copilărie.
2. Am batut ca asa te duci dupa slendy dar tu nooooo
3. I am omorat fiica care il hartuia pe kay
4. Atunci cand era beat sau suparat il batea pe kay de avea doar vanatai.
5.IMI PARE RAU CA EXIST IN VIATA TA!
A:-Ben, ce prostii spui tu acolo? Esti o persoana pe care o admir foarte mult. Ma vei enerva cat voi trai si stiu ca o sa mai ai iesirile tale necontrolate de perversitate.
*ben ma pune la perete si ma tine cu o mana sus si una pe pat.*
A:-Ca astea....
B:-Heh...ma cunosti bine satena mica.
A:-ben nu mi forta mana. Eu atat iti spun.
B:-Cum zici tu printesa
*il sarut pentru ca na. Deja m am saturat de toti baietii din casa si de acum stiu ce le fac. La fiecare. Pe asta il potolesc cu un sarut si daca vreau ca helen sa vorbeasca cu mine trebuie doar sa plang. Lui E.Jack ii dai palme si lui L.Jack bomboane si dulciuri. Sally vrea sa se joace cu lizzary, toby vrea vafe si sa l enerveze pe masky, masky vrea putina liniste si hoodie ii place sa isi foloseasca pusca.*
B:-Ce a fost aia?
A:-O manevra sa te distrag. *Ii iau mana si il imobilizez.* Eu ti am zis sa nu mi fortezi mana...
B:-Stii...esti draguta cand te enervezi.
A:-Mersi!
B:-Dar nu e indeajuns.Ben se teleporteaza lăsându ma sa cad din pat.se teleporteaza si ma prinde. Ma ridica in sus ca o mireasa si ma saruta.
A:-Hey! Nu i corect!
B:-Nimic nu i corect.
A:-Ti o iei lasa ma jos sa pot discuta cu tine ca oamenii normali.
B:-Hm.....stai sa ma gandesc....nu. o sa imi povestestesti in bratele mele cand stam amândoi in pat.
A:-De ce?
B:-Pentru ca daca nu, il chiem pe slendy si spun ca m ai imobilizat.
A:-Dar si tu ai facut o! Nu i corect! Lasa ma jos nu suport sa stau asa!!!!
B:-Bine* ma arunca in pat. Ma ridic in fund si el se aseaza pe picioarele mele*
B:-Acum spune ce plan ai?
A:-Fmm ben. Bine am nevoie sa spargi tot nivelul de securitate si sa faci sa fie bezna. Eu ma teleportez si o iau. De acord?
B:-Foarte usor....dar stii ce ar fi mai tare?
A:-Ce?
B:-Dacaaaaaaa............Ben incepe sa ma gadile. Ma pun pe pat si ma zbat dar ben statea pe picioarele mele. Zbier printre rasete la ben sa ma lase. Imi dadeau lacrimile.
A:-Fmm ben... FMM!
B:-Ce ai zis?
A:-Nimic opreste te! *spun eu printre hohote*
B:-Spune!
A:- Ce sa spun? *razand*
B:-Spune ca sunt cel mai tare
A:-Esti cel mai tare! *razand*
B:-Si ca sunt mai mult ca un frate
A:-Esti mai mult ca un frate! Hai opreste te!!*razand cu lacrimi*
B:-De ce plangi?
A:-Lasa ma sa ma pregatesc te rog!
B:-Ce pregarire?
A:-Pregatire pentru a merge la zalgo. *razand*
B:-Bine hai fugi.
A:-Te omor....
B:-Ce ai zis?
A:-Nimic!Am zbughit o in camera. Ma sterg la ochi si ma imbrac in hainele mele de vanatoare. Imi pun masca il iau pe ben de brat si ne teleportam. El intra usor in firele de securitate si dezactiveaza tot. Se face intuneric. Eu merg in liniste fara ca cineva sa ma vada. Celula era doar incuiata acum. Fara pin sau ceva. Nimeni nu vedea nimic deci nici prizonierii nu puteau iesii. Intru la Catalina. O apuc de mana si pana sa strige ea la mine sunt acasa in camera lui ben. El era acolo deja. O astepta pe sora lui.
C:-B-Ben?
B:-Cata!!!!
C:-Ben!!!Amandoi isi sar unul in bratele celuilalt. Se strang atat de strans si dulce incat dadeam un ship la nivel foarte inalt. Cand sa dau sa ma duc iar in camera mea ben ma prinde de mana si ma ia in brate. Cata se uita la noi cu un poker face dupa ce i am raspuns la imbratisare.
C:-E cumva iubita ta?
A:-Nu!
B:-Dar ar putea fi.
A:-Ben! Stii ceva am plecat la helen. Paa.
C:-O sa am multe intrebari frate.Cobor scarile ca sa ma duc in bucatarie. Mi era foarte foame. Acolo dau de toby care mananca vafe, clock work care are si ea cateva de la toby, helen care deseneaza si jeff care vorbea cu liu. Intru in bucatarie si ii salut.
A:-Hey!
Bp:-Oh hey ade!
T:-ey ae! * cu gura plina (hey ade)*
L si j:-Hey!
A:-Wow voi chiar sunteti frati. Oh toby unde e slendy trebuie sa vorbesc cu el.
T:-Cred ca la offy (offenderman).
A:-Oh...super...
T:-Vine imediat. Cam in 5 minute?
A:-O sa vina si mai devreme. Mai aveti pizza de ieri?
M:-Da. E in cuptor.
A:-Oh, hey masky!
M:-Salut si tie.
A:-Sa nu ia nimeni pizza sau doarme pe pres.
Toti:-Segur!Ma duc in camera la ben si tip
A:-STALP UMBLATOR FATE N COA!
SM:-*se teleporteaza* zi ce e. Aveam treaba.
A:-Nu e important la fel ca asta. CATAAAA!
C:-Da? *se uita speriata la slenderman* um....
SM:-Cine e ?
B:-Sora mea.
A:-Paaai....*explic faza cu zalgo si puterile noastre combinate*
SM:-Aha....infine. poate ramane dar sta cu ben in camera. *Slenderman pleaca*
A:-Am o idee!
B:-Spune!
A:-Muta Dvd-urile pe raft sus si eu ma ocup de pat pentru cata.
B:-Biiiine...?Ben muta dvd urile si pana termina eu aduc de undeva un pat (nu conteaza de unde sau cum). Era roz. Nu sufar culoarea dar asta a zis ben deeeeci...
B:-Wow....esti cea mai tare!
A:-Mdea....merci! Eu am plecat in camera mea.
B:-Pot sa vin?
A:-De ce vii? Ce poti face? Si apoi cred ca trebuie stai cu cineva si sa i povestesti lucruri.
B:-Of...k daca zici tu.Ma duc in camera si imi caut cutitul....am de lucru in seara asta....doooaaaar de plictiseala.
Va urma
CITEȘTI
Suntem O Familie (CREEPYPASTA)
Science FictionIntr o seara am auzit o bataie in geam si o umbra care se misca in bataia vantului. Eu stateam pe telefon facand cercetarile mele despre slenderman si proxy. ajunsesem sa ma intreb care era faza cu CELE 8 PAGINI. Ma ridic usor din pat si ma duc la g...