Am un dormitor?!

411 11 8
                                    

Partea a 4 a

Un baiat cu un cap mai inalt ca mine iese din camera. Parul lui era negru, imbracat cu un....sacou(?) Albastru. Pe el se putea gasi o fata zambareata reprezentata cu un stiker. Avea o masca alba cu ochii negri si gura rosie parca pictata cu sange ce zambea in mana. Parea ca nu mai dormise de cateva zile din cauza cearcanelor de la ochi.

?:-Cu ce te pot ajuta?
A:-Voiam doar sa fac cunostiinta. Faptul ca ai plecat de la masa fara sa spui nimic m a facut sa ma gandesc ca...nu sunt dorita.
?:-Nu, nu.... *Isi pune mana la ceafa si zambeste* e doar ca nu am mai stat de ceva timp toti la masa impreuna si in general eu....am niste treburi.
A:-Am inteles... atunci imi pare rau ca te am intrerupt.
?:-E ok!
A:-Si tu esti......
?:-B~
A:-BLOODY PAINTER, spun eu entuziasmata
Bp:-de unde stii?
A:-Esti unul dintre personajele mele creepypasta favorite!
Bp:-Serios!?
A:-Da! Ei bine imi pare bine ca te am cunoscut si daca ai nevoie de ajutorul meu candva sa mi spui! Te las sa ti faci... treaba. Paa!

Cand sa cobor scarile mana lui ma oprește. Nedumerita ma intorc si ma uit la el. Era prima data cand cineva ma lua de mana in acel fel. Nu stiu de ce am inceput sa ma inrosesc....

Bp:-Ai putea sa ma ajuti cu ceva...
A:-Sigur orice!
Bp:-Daca ai putea sa mi aduci caietul de jos. L am uitat pe scaun cand am plecat.
A:-Sigur vin imediat!

Incep sa cobor scarile incet gandindu ma de ce eram rosie...poate pt ca era ceva nou

Cand am ajuns jos l am vazut pe Jack cum se uita la televizor. Sally si lazzary se jucau pe masa cu jucariile de plus. Lathing jack si clock-work se certau cu toby pe vafe si masky cu hoodie tocmai ce au intrat in casa cu hainele pline de sange.
In mintea mea stiam ca lipseste cineva care il cunosc.
O mana rece a fost pusa pe umarul meu. Speriata sar in sus si ma intorc. Un ... spiridus imbracat cu haine verzi si cu ochii albastrii a venit sa ma intrebe ceva:

?:-Hey!
A:-Hey?
?:-Scuze daca te am speriat... slenderman dorea sa virbiti la el in birou
A:-Ah, mersi Ben!
B:-De unde stii cum ma chiama
A:-Pen~....chiar nu conteaza...Unde e biroul lui?
B:-Al doile etaj prima usa pe dreapta
A:-Mersi! Ma duc imediat trebuie sa iau ceva...

Am plecat de langa ben si m am dus in bucatarie, acolo unde toby se certa cu clock-work si lj.

A:-Pentru ce va certati? Sa stiti e iritant. Si...nu vreti s avedeti cum fac cand ma supar...
Cw:-Dar toby a luat toate vafele si noua nu ne da...
A:-Toooobyyy.....
T:-Bine,bine....va dau si voua cate 2....
A:-Apoi poti sa le mananci in camera ta ca nimeni sa nu ti mai ceara.
T:-Buna idee!

Am dat un facepalm si m am dus la scaunul unde a stat bloody. Acolo gasesc un caiet cu coperta neagra care avea o fata zambareata rosie. Am decis sa nu il deschid....
In fuga am urcat sus sa i dau caietul. Cand sa bat la usa el iesea deja din camera pt a se duce undeva. Cand m a vazut a tresarit un pic.

Bp:-Multumesc pt caiet.
A:-Npk! Unde mergi?
Bp:-.......un loc secret
A:-A ok daca nu vrei sa aflu nu i bai.
Bp:-Nu...asta e pronlema vreau ca tu sa fii una din persoanele care stie. Deci vi?
A:-Sigur! Dar stai....trebuie sa ma duc la slenderman in birou.
Bp:-Poti folosi termenul Slendy e mult mai uzual si mai simplu
A:-Ok! Ma astepti jos?
Bp:-Sigur

Am urcat pana la urmatorul etaj si am intreat pe o usa neagra.

SM:-Ai venit in sfarsit!
A:-Da...scuze ca a durat atat...
SM:-Nu este nimic. Uite cum facem cu camera. Avem o camera goala fix la etajul 1. E pe capatul coridorului. Eu pot sa ti o dau pe aia daca doresti si va fi gata in 2 saptamani. Helen se v a ocupa de pereti si culoare camerei iar eu de mobila. De acord?
A:-SUNA EXTRAORDINAR!

Am iesit din birou si cand sa vobor scarile cineva imi da un umar aproape sa cad pe scari

A:-HEY!?
?:-....*se uita la mine si isi continua drumul*
A:-Ce nesuferit, spun eu incet maraind un pic.

Bloody painter ma astepta. Am mers cu el pana la un lac frumos pus intr o deschizatura dntre copaci.

A:-E superb aici!
Bp:-Aici vin in general seara ca sa desnez in liniste.
A:-De ce mi l ai aratat mie?
Bp:-Simteam nevoia sa i mai arat si altcuiva. Si tu pari o persoana de treaba.
A:-Nu o sa mai spun la nimeni de acest loc!
Bp:-Iti Mulțumesc!

M am dus spre apa cristalina ce sclipe in lumina lunii iar bloody painter s a asezat sub un copac sa deseneze. Stomacul meu imi dadea batai de cap. Nu mancasem toata ziua si imi era foame. Am decis sa mai sufar cateva minute. M am pus langa bloody painter. Uitandu ma cum deseneaza m a facut sa mi fie somn. Era ora 12 00. Fara sa vreau am adormit cu capul pe bloody.

Dupa cateva ore ma trezesc intr o camera albastra si neagra cu un pat cu lendjerie de o culoare albastra inchisa. Pe pereti erau multe desene. In acel moment mi am dat seama....

VA URMA

Suntem O Familie (CREEPYPASTA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum