Partea a 3 a
Ma teleportez in camera mea. Acolo era ben.
B:Ce faci bruneto?
A:-Termina o data. Cum ar fi daca ti as spune blondule? Si apoi eu nu sunt bruneta, SUNT SATENA. Daca te mai aud o data asa te tarasc de coada unui cal toata padurea asta.
B:-Bine satena mica!
A:-Ma faci sa regret ca te am salvat...Ben pune mainile pe pereți prinzandu ma intre perete si el.
A:-Ce faci? *Spun eu destul de nervoasa*
B:-Iti rasplatesc amabilitatea de a ma salva.
A:-Termina!
B:-Nicioadata! Esti a mea! * pe fata ii apare un ranjet destul de creepy.
A:-Nu sunt a ta! Ma crezi un obiect ca sa ai posesie asupra mea?
B:-Nu, dar cred ca ti ai dat seama de ceea ce simt eu pentru tine. Mai e nevoie sa explic? *ochii lui se fac rosii si din ei curge o substanta rosie.
A:-Ce se intampla? Ben lasa ma! Stii ce s a intamplat ultima data...
B:-Imi amintesc de aia stiu ce fac acum.Imi acopera gura si ma pune pe pat. Ma musca foarte tare de gat. Imi daduse sangele. Simteam deja ca nu mai pot. Am incercat sa ma teleportez dar eram slabita deja. Le am folosit prea mult.
B:-Ce mai zici acum prințesa? Cum te mai simti?
A:* marai la el*
B:-Ce a fost ala un "Mi a placut"?*Ranjeste foarte tare si se pune peste mine. Simt cum o mana rece trece prin spatele meu.
In mintea mea ma intrebam de ce eu? Ce i am gresit? Cum mai scap de aici? Eu....eu nu il plac in felul ala....ce n as da sa fie helen aici.....ce pervers.....
Ben imi ia ce mi a pus la gura pentru un moment.B:-Deci doreai sa imi spui ceva?
A:D-da....*spun destul de rosie, nervoasa si obosita.....in glasul meu se citea teama*
B:-Si...ce e acel lucru? *incepe sa ma mangaie pe obraz*
A:-c-cu.......cu pl......LASA MA ODATA!Il dau jos de pe mine si cu ultimele puteri fug la helen in camera. Ben de abea s a ridicat. Am stat in camera lui helen pana el a ajuns. Cand a intrat in camera a fost mirat sa ma.vada la marginea patului lui stand pe jos.
Bp:-Esti bine? Ce ai patit?
A:-Sunt bine....
Bp:-Esti sigura nu prea pari...
A:-Da sunt bine....doar te asteptam *Nu voiam sa i spun de ben....desii ar merita ce s ar intampla cand ar afla...*
Bp:-Pitik stii ca mie imi poti spune absolut toate ofurile tale. Vom gasi o soultie impreuna desigur!*se apleaca si ma mangaie usor pe fata. Ii pun mana pe mana lui ca sa l opresc. Ma uit in ochii lui albastrii*A:-Merci, esti un scump zambaretul meu!
Bp:-Cum mi ai spus?
A:-*Pokerface* Zambaretul meu, de ce?
Bp:...
A:-Asa credeam si eu! *il iau in brate si apoi mergem la zalgo*Avea destuli acoloti deci am stat in umbra. Am vazut o pe lazzary cum statea pe jos plictisita de moarte
A:-Psst, lazzary!
L:huh?
A:-Hai aici. Iti dau o acadeaaaa.
L:-YaaaaaIl teleportez pe helen sa o duca pe laz acasa. Eu raman ca sa l caut pe zalgo. Aveam nevoie de sufletul lui.
M am teleportat in camera tronului unde era zalgo. Am sarit pe zalgo care parea foarte slabit. I am luat sufletul foarte usor si m am dus la helen. Am facut cat de repede ceea ce i am facut si lui ben. Apoi sufletul era dus. In sfarsit....totul era ok.M am dus in camera mea sa ma odihnesc. In seara asta trebuia sa merg cu toby sa vada cum ma descurc si eu nu mai puteam de oboseala din cauza puterilor.
Dupa cateva ore m am trezit. Eram in patul meu, in camera mea. Apoi realizez ca ben statea fix langa mine cu mainile pe ochii lui. Murmura ceva:
B:-De ce ai facut asta? Termina sa ma cntrolezi Zalgo. Daca nu sunt la fel de puernic ca si helen asta nu inseamna ca trebuie sa ma controlezi. Acum sigur ma urasete pentru acea "MULȚUMIRE".
A:-Atunci de ce nu explici ce se intampla tu cu vorbele tale ben?Ben tresare si urechile i se lasa n jos. Parea foarte trist.
Va urmaaaaaa
CITEȘTI
Suntem O Familie (CREEPYPASTA)
Ciencia FicciónIntr o seara am auzit o bataie in geam si o umbra care se misca in bataia vantului. Eu stateam pe telefon facand cercetarile mele despre slenderman si proxy. ajunsesem sa ma intreb care era faza cu CELE 8 PAGINI. Ma ridic usor din pat si ma duc la g...