Partea 1
Helen intra in camera. Se uita la mine si iese trantind usa. Nu stiu care era problema. M am ridicat si m am dus sa ma uit ce facea. Deschid usa foarte putin.
A:-Helen?
Bp:-Huh? Oh, hey ade....nu dormi?
A:-M am trezit cand ai trantit usa.
Bp:-Imi pare rau
A:-vino si intra.Helen intra inapoi in camera.
A:-Care era problema?
Bp:-Doream sa vorbesc cu tine.
A:-Sigur. Ti am zis, orice.
Bp:-M am gandit dupa ce am desenat...si imi pare rau pentru tot ce ti am facut.
A:-Despre ce vorbesti?
Bp:-Toate saruturile fortate si imbratisarile....
A:-Ah! Nu i bai!
Bp:-Eu credeam ca raspunzi doar ca sa ma opresc...
A:-daa......dar si pentru ca se simtea destul de bine sa spun sincer....
Bp:-Totusi imi pare foarte rau. Daca doresti nu o sa mai fac.
A:-Ar fi ceva....te rog sa te opresti pana imi dau eu seama de ceva. Te anunt...
Bp:-Sigur....
A:-Si eu trebuie sa port o discutie cu ben.
Bp:-Vrei sa l chem?
A:-Ar fi foarte bine, merci!Helen pleaca si ben apare urcand inainte sa l cheme. De parca stia. I a dat un umar si a continuat drumul.
B:-Te ai trezit?
A:-Da...accident cu usa daca intelegi.
B:-Mdea....
A:-Voiam sa vorbesc cu tine şeva...
B:-Spune!
A:-Pai....sunt intr o perioada foarte grea si as aprecia daca nu ai mai forta saruturi si chestii in genul...
B:-Sigur, orice pentru tine!Persoana ben
Chiar vrea asta...? Ma intreb ce s a intamplat....ei bine nu pot sa zic ca nu se poate sau sa intreb care e motivul, nu....vreau sa o fac sa sufere...
A:-Serios, esti ok cu astea?
B:-Normal!
A:-sa sti....
B:-Ce?
A:-Nu mai contează.
B:-O...k?
A:-Ma pun sa dorm.
B:-Somn usor!
A:-Merci!Persoana ade
Lucrurile s au schimbat foarte mult de atunci. Au mai trecut saptamanile si ma simteam destul de singura si ciudat. Aveam si zile in care nici din camera nu ieseam. Trecutul meu ma facea sa sufar din ce in ce mai mult chiar daca voiam sa l uit. Nu mamcam... si imi pierdeam usor amintirile. Ma duceam la sara seara ca sa mai vorbesc cu ea. Si ne am hotarat sa o readuc la viata prin iubire chiar daca eu nu as mai avea deloc in sufletul meu dupa...
E scurta pentru ca am nevoie de o pauza. Mi se intampla deja multe lucruri si eu vreau sa ma linsitesc pentru un timp ca sa nu iau masuri si mai rele...
Va urma
CITEȘTI
Suntem O Familie (CREEPYPASTA)
Science FictionIntr o seara am auzit o bataie in geam si o umbra care se misca in bataia vantului. Eu stateam pe telefon facand cercetarile mele despre slenderman si proxy. ajunsesem sa ma intreb care era faza cu CELE 8 PAGINI. Ma ridic usor din pat si ma duc la g...