Urasc cand face asta

274 10 0
                                    

PARTEA A 9 A

M am dus in camera lui ben. Aceasta era destul de spatioasa. Patul era imbracat intr o lenjerie verde. Avea o plasama,presupun ca pentru filmele de pe raft. Mai era si un calculator foarte performant, care nu l mai vazusem pana acum la nimeni. Pe masa de la calculator am vazut niste pete rosii.
M am pus in pat. Era asa de moale...

Dupa catva timp m am trezit. Era cam 3 dimineata. El era in pat dormind. Cu gandul ca mi e sete am incercat sa ies din camera. Usa era incuiata. Ma gandeam...sa l trezesc pe ben sau sa ma teleportez.
M am hotarat sa il trezesc. Ar fi fost mult mai haios.
M am urcat in pat si am sarit...nu a avut succes. M am pus in genunchi si l ma clatinat. Deodata se ridica si ma imobilizeaza jos.

B:-Ma lasi sa dorm?
A:-Nu pana nu descui usa! Au!
B:-Nu te poti teleporta?
A:-Ba da......Au! Lasa ma acum!
B:-Nu te las pana nu ti ceri scuze.
A:-De ce?
B:-Pt ca m ai trezit.
A:-Nicioadata!
*Ben imi trage mana mai tare*
A:-AU!
B:-Cereti scuze!
A:-Nu. SLEN~
*Ben imi pune mana la gura*
B:-Nici sa nu incerci!
A:-mmmmm!
B:-Deci de ce m ai trezit?
A:-*poker face* m.. spun maraind
B:-*imi ia mana de la gura* spune.
A:-1Nu fi nesuferit 2 Deschide usa 3 Nu mai face nicioadata asta si 4 Nu avea incredere in mine JEEEEFF!

Usa a fost trantita de perete de catre jeff.

J:-Beeeeeen...
*Imi da drumul si eu ma duc in bucatarie teleportandu ma*

Am stat la bucatarie pana la 4. Atunci a venit jeff.

J:-Esti bine?
A:-Da....mi e somn cred ca ma duc sa dorm.

J:-Vezi ce mai faci cu ben.

A:- Eh nu i asa rau.

Ma duc la usa si era deschisa. Ben dormea. M am pus pe cealalta margine a patului si am adormit.

M au trezit niste zgomote. Era ben care se schimba. Am inchis repede ochii chiar adaca aproape terminase si isi lua tricoul. Cand a iesit din camera mi am luat hainele de ieri si m am dus in baie. Acolo am facut un dus si m am schimbat. Cand sa cobor lathing jack il alerga pe jeff. Am strigat la ei destul de nervoasa

A:-STOP!

Amanadoi se opresc la o distanta unu fata de celalalt.

L.Jack:-Ce e?
A:-*Maraind un pic*Cum adica ce e? Aproape m ati dat jos si voi mai intrebati ce e?
J:-E vina lui!
L.Jack:-Ba nu! Tu ai intrat în camera mea cand dormeam si ai facut multe culori!
J:-Nu eu!

Le am dat cate o palma.

A:-Dar va merge gura aia foarte mult nu credeti? Gata terminati si impacati va. Daca nu o sa o faceti in copac.

S au impacat. Eu coborasem jos. Helen m a luat de mana si m a dus la bucatarie.

A:-Te rog nu mai face asta.
Bp:-Scuze. Voiam sa vorbim...
A:-Ce zici daca vorbim deseara cand ne vedem acolo.
Bp:-Chiar mai vii?
A:-Aha
Bp:-Esti suoparata de aseara? Nu ai mai stat la petrecere.
A:-A nu....Mi era foarte somn...
Bp:-Oh.....si.....de ce ai raspuns la sarut *spune el in soapta*.
A:-Dar tu de ce m ai sarutat?
Bp:-Pt ca m ai provocat.
A:-Am o intrebare...
Bp:-Raspunde tu si apoi si eu.
A:-nu stiu de ce am răspuns la sarut, bine? Ceva m a facut sa o fac.
Bp:-Oo....k?
A:-Am observat ca se mai duc la "vanatoare" cate p data altii...si eu trebuie?
Bp:-Hm...buna intrebare. Hai sa l intrebam pe slendy.
A:ok!

Am mers la slendy in birou. Parea foarte ocupat. Dar helen m a tras dupa el.

A:-Nu mai face asta *spun eu șoptind
Bp:-Slendy am o intrebare. Cum toti se duc la vanatoare ce ar fi sa o phnem si pe ade sa o faca.
SM:-Nu e pregatita.
J:-Ba este. Ea m a scapat de 2 politisti care ma urmareau cu un cutit pe care l folosea ca sa manance mar.
SM:-In cazul asta.....poti sa te duci maine seara cu....Toby. el imi va spune cum te ai descurcat.
A:-Multumesc mult!

Slendy imi da un cutit cu lama foarte ascutita. L am luat pe helen si l am tras pana jos.

A:-Cum iti place cand fac asta?
Bp:-E dragut
*t(-_-t) imi venea sa l strang de gat.*
Bp:-Vrei sa ne plimbam prin padure?
A:-Sigur!

In momentul in care ne am departat de casa auzisem un zgomot puternic care venea din conac. Era un tipat. Parca era lazzary. Era un tipat ingrozit.
Cand am mers sa vedem ce se intampla am ramasa incremenita si aproape am cazut la pamant...

VA URMA

Suntem O Familie (CREEPYPASTA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum