Parte a...am uitat. De ce naiba pun ce parte e? Meh stiti voi. Hai ca mi e lene sa o pun
Stateam in bratele lui destul destul obosita, nu mai dormeam, ma apucau crize in general, dar totusi ma uitam in poala mea, nu aveam curaj sa ma uit la el sau la jeff. Nu puteam sa ai vorbesc cu ei, nu ma simteam. Puneau destul intrebari dar helen era vizibil iritat dar nu voia sa ma intristeze mai mult decat eram deja.
Eu:-Helen pot sa merg...
Am spus destul de incet dar incat m a auzit
Bp:-Nu conteaza.
Eu:-Nu ai obosit sa ma cari atata?
Bp:-Sunt bine
Am lasat iar un moment de liniste intens...pana la conac mai exact. A intrat cu mn in acel mod, adica purtanduma ca pe o mireasa. Slender m a apucat intr un tentacul dar am ramas fara sa ma misc, ca o papusa fara viata. Desi e o creatura inalta m a imbratisat.
S:-Nu ne mai speria in halul asta
Nu am raspuns, dar ma uitam jos la elful blond care avea urechile lasate n jos, poate face asta??
Bp:-Toki e inca prin preajma, nu stim de unde a aparut.
S:-Mai e cu cineva?
Jtk:-Puppeteer...
S:-Asta ne mai trebuia.
Ma pune jos, dar cad automat pe podea, helen chicotind usor
Bp:-Parca ziceai ca poti sa mergi si singura.
Eu:-Mut.
Bp:-Okay okay, lasa ma sa te ajut.
Helen m a ajutat sa ma ridic si sa merg in camera.
Bp:-Totusi nu mi ai raspuns la intrebar.
Imi zice dupa ce m a lasat jos
Bp:-De ce ai fugit
Eu:-...eu...aveam nevoie de un timp fara nimeni...
Am simtit bratele lui cuprinzandu ma, cateva lacrimi cazandu mi pe obraz. Erau fierbinti...nu reci ca acelea pe care le am noaptea cand plang. Ma tinea strans, cu capul pe pieptul lui. Ii puteam simti bataile inimii. Era asa cald...si in general el cu mine era cald. Se comporta intr un mod ciudat.
Bp:-Hey...pana acum ai avut timp singura...chiar mi a fost dor de tn cat ai stat in camera. Pentru mine a fost foarte plictisitor.
Eu:-S-Scuza ma daca nu am raspuns la usa sau chesti dastea... tot ce voiam e sa stau in pat si sa ma uit la tavan.
Bp:-Pai...tot ce vreau eu acum e sa petrec putin timp cu tine.
Eu:--B-Bine...
Ma uit jos la piciorul meu...sangereaza dar nu vreau sa vada nimeni, durerea e ceva n comun, nu ma poate afecta prea mult.
Bp:-Hai jos, ce zici?
Eu:-sigur...suna bine
Ma ia grijuliu de mana si mergem usor jos unde majoritatea vorbeau intre ei. Incercam din ce in ce mai mult sa mi ascund taieturile, rana la picior si durerea la fiecare pas. Cand ultima treapta a scartait toti si au indreptat privirea spre mine. Toby a venit si m a imbratisat.
Eu:-Wha-?
Tt:-Ne ai speriat.
Sm:-Deci ne poti povesti un pic depre acei doi tipi?
Eu:-Unu dintre ei doar m a amenintat tip "Ne mai vedem noi Adelina."
Sm:-Nu i de bine...
Eu:-Cred si eu.
O fata cu parul blond si ochii negri vine toata..."indragostita" si se da pe langa helen, luandu l in brate tot ce am putut auzi era... "ti a fost dor de mine helen~" cu o voce senzuala. Pf...
M am intors ca sa urc inapoi sus, dar uitand de sangerare am lasat greutate pe picior, icnind usor. Helen si a intors capul spre mine parand ca l enerveaza acea fata. A impins o din imbratisarea ei sufocanta cred...venind spre mine.
Bp:-Esti ranita! Las-
Eu:-E okay helen. Ar trebui sa stai un pic si cu fata aceea. Presupun ca nu v ati vazut de ceva timp si cred ca i a fost dor de tn.
Bp:-Nu ai scuze.
M a luat in brate fortat dar nu am vrut sa reactionez, mi era prea lene.
Bp:-De ce nu mi ai zis?
Eu:-Pt ca nu conteaza...?
Bp:-Pt mine da...
Nu aveam curaj sa l privesc...nu eram in cea mai buna stare...
Bp:-...ce s a intamplat cu tine cu adevarat? Care a fost faza cu ben?
Eu:-De unde sti...? Si eu am intrebari! Nu doar tu! Cine era fata aia!?
Bp:-Geloasa~?
Eu:-N-Nu normal ca nu, ce haios esti!
CITEȘTI
Suntem O Familie (CREEPYPASTA)
Science FictionIntr o seara am auzit o bataie in geam si o umbra care se misca in bataia vantului. Eu stateam pe telefon facand cercetarile mele despre slenderman si proxy. ajunsesem sa ma intreb care era faza cu CELE 8 PAGINI. Ma ridic usor din pat si ma duc la g...