Partea a 3 a din capitolul 3
Am zis ca va dau reteta. Mi e asa lene....dar ma rog. Aveti nevoie de:
•O oala
•Un fierbator(ca sa nu asteptati 5 ani)
•un aragaz -w-
•pene(in sensul de paste)
•sare
•branza
•unt
•muzica la maxim XD
•un ceas
Pune in oala foarte putina apa si sare dupa ochi(prostii care se gandesc la alte prosti prostesti nu o sa pregateasca nimic mai bine le face parintii adica serios nu puneti sare in ochi ca e doar o expresie-_-). Pune o pe foc. In boiler(fierbator) pui apa si il lasi sa se opreasca singur cand e gata apoi apa se pune in oala. Cand esti sigur ca apa da in fiert pui penele. Eu le pun dupa ochi dar o singura persoana mananca un jur de 100-120 de grame pe cantar. Ma rog. Amesteci in paste din 5 in 5 minute. Daca iti place sa fie mai tare le lasi 10 minute dar daca vrei sa le faci mai moi le lasi 13-15 minute. Intre timp rade branza si scoate untul. După ce trec aceste minute scurgi pastele di apa. Pui din nou oala pe aragaz cu focul foarte mic (ps:nu uita sa dai drumul la apa rece un ghiuveta cand le scurgi). Pune unt si lasa l un pic sa se topeasca. Pune pastele si amesteca bine. Lasa focul aprins si pune repede branza rasa. Amesteca si opreste focul.
Cam atata e cu reteta de paste.*Revenim la ale noastre*
J:-Pai...
A:-Ia stai putin!
J:-Ce s a intamplat?
A:-Inca mai ai sange uscat si rani...
J:-Nu le baga in seama
A:-Jeff*ii pun mainile pe umeri* macar inainte sa nu ne mai intalnim vreau sa te ajut. Vi cu mine?
J:-Sa vorbesc cu liu
A:-Vin si eu sa mi iau la revedere!
J:-Um...*spune un pic jenat* liu nu dorea ca tu sa stii...si s ar supara pe mn daca ar afla ca ti am zis.
A:-Oh...ok! Te astept la acel pom*spun indicand spre copacul unde stateam eu dimineata*
J:-O...k.Jeff pleaca grabit spre liu care o luase in fata. Mergea cu cativa prieteni de a l lui. Dupa cateva momente se intoarce fericit spre mine si imi face semn sa vin. I am pus mana pe spate dand un mic avand in fata dar aproape ca a cazut eu pufnind in ras. El facea la fel. Ne am continuat drumul pana la marginea padurii.
J:-Ce facem aici?
A:-Stam sa ne uitam aia facem.
J:-Ok ^^
A:-Eram sarcastica. Mergem in padure pana undeva. Inainte*il opresc eu din semipasul nefinalizat* promite mi ca nu mai spui la nimeni despre locul in care te duc si ca nu o sa ma crezi nebuna psihopata ciudata si altele. Ce se va intanpla acolo ramane acolo. Ok?
J:-Pe cuvant!
A:-Mersi. Hai dupa mine. Ah și...in padurea asta sunt criminali destuli. M am întâlnit cu unul si nu eram inarmata. Aproape am murit. De atunci umblu cel putin cu un arc sau pistol sau alte de astea.Uite un cutit in orice caz.
J:-Dar...
A:-Jeff e al tau de acum. E special facut pt tine. Uita te pe lama.Intradevar. Am simtit ca trebuie sa aibe ceva ca sa se apere de acum. Nu ma interesa daca nu i pasa sau il arunca. Pe lama i am pus in gluma Jeff T K. L a analizat uimit si a spus un multumesc foarte incet din cauza ca era uimit cred. L am luat de mana ca sa se miste mai repede si sa iasa di transa apoi i am dat drumul pt ca mi se parea ciudat. Ma intreb ce ganduri avea deja cu acel cutit de a ramas ingandurat uitande se la el.
A:-FUCK
J:-Ce e? Ce ai patit? *ma oprisem la cativa metri(adica vreo 50) de fabrica. Mi am uitat eu arma. Nu conta. Ma puteam apara si fara cutit topor bricheta etc.*
A:-Nu m ai conteaza. Mai avem putin si ajungem.
J:-Imi poti spune unde inainte sa ma sperii de moarte
A:-Ha ha ... nu ai incredere? Bine nici eu nu te condamn. Mergem la o fabrica parasita care e in posesia mea de 2 3 ani. M am hotarat ce sa fac cu ea. Vino acolo am chestii si lucruri de medicina. Mno. Era abandonata si am gasit cheile.Am mai mers un pic in tacere si cand mai aveam 20 de metri jeff a rupt tacerea.
J:-Te ai gandit vreodată sa faci un fel de ser ca sa nu mai ai pielea alba si sa nu te mai creada nimeni o ciudata?*spuje pe un glas stins*
A:-Da...dar apoi am zis ca ma accept asa cum sunt. Iar cei care rad de mn vor plati. Asta fac la fabrica. Mici joculete daca le pot numi asa, de tortura. Daca vrei as putea aloca niste timp ca sa fac un ser pt tine. Trebuie sa fac unul pt mine si sa l modific genetic.
J:-Pielea mea ma face special si vreau sa raman asa. Problema mea e ca imi da cosmaruri aspectul meu
A:-Serios? Eu as crede ca visezi destul de frumos la aspectul acesta sublim. *spun punand mana sub barba facandu ma ca l analizez din cap pana n picioare*Amandoi am pufnit in ras. Deodata am auzit ceva dintr un tufis si dupa un copac din spatele nostru. Apoi in fata noastra niste pocnituri.
A:-Jeff, fugi. *spun in soapta*. O sa eliberez drumul in fata si tu fugi pana vezi o fabrica. Uite cheile. O deschizi si intri repede. O sa strig jeffrey ca sa imi deschizi.* i am strecurat cheile in mana si am ramas asa*
Am mers un pic si zgomotele se auzeau din spatele nostru.
A:-Acum jeff*strig la el*
Jef o ia la sanatoasa si eu raman in spate. Baiatul asta e destept da prost. Cand a plecat a infipt cutitul in pamant. Putea sa se apere cu el in cazul in care i se intampla ceva. Putea sa il ia alti criminali. Dar norocul lui e ca l am luat eu foarte repede rotindu ma pe pamant. Cat talent pe mine.
VA URMA
CITEȘTI
Suntem O Familie (CREEPYPASTA)
Science FictionIntr o seara am auzit o bataie in geam si o umbra care se misca in bataia vantului. Eu stateam pe telefon facand cercetarile mele despre slenderman si proxy. ajunsesem sa ma intreb care era faza cu CELE 8 PAGINI. Ma ridic usor din pat si ma duc la g...