Cina sangeroasa

516 15 1
                                    

Partea a 3 a

Ma uit la corpul meu....eram plina de sange in partea stomacului....ceea ce era ciudat era ca nu ma durea...o fi fost o putere?

M:-Hai acasa
A:-A.....Acasa?
M:-Da....vei locui cu noi in conac de acm
A:-o....k....

Mintea mea nu voia sa plece dar nici sa moara nu dorea. Cand m am ridicat am vazut un baiat dubios imbracat in negru cu parul alb. Presupuneam ca Masky nu l a vazut si nici nu i l am aratat. Doream sa vad cine e...parea cunoscut...

Cand am ajuns la conac slenderman astepta dupa masky sa l trimita cu hoodie la "vanatoare".
Eu am fost poftita in casa. Cum am intrat Slenderman a inceput sa tipe la jack. Manca pe canapeaua unde presupun ca doarme el.

SM:-JAAAACK!
EJ:-yeah slendy?
SM:-da te jos dupa canapea acum

Am inceput sa chicotesc si fara sa imi dau seama parul meu s a schimbat intr un alb cu suvite albastre.
Puteam sa l vad pe jack cum "dadea blush" dar nu am spus nimic. Nici nu m am uitat la el.
Slenderman a zis ca o sa revina imediat ca sa imi dea niste haine pe masura mea.
Aud soneria la intrare. Am vazut ca nimeni nu se duce asa ca m am uitat pe vizor si am vazut un baiat cu taieturi pe fata imbracat in negru cu un fular la gat. Jeff trecea pe langa mine si a intrebat la ce ma uit. Cand si el s a uitat a luat o la sanatoasa. Curioasa am mers dupa slendeman sa l intreb daca sa deschid. A zis ca da.
Am fugit la usa si am deschis.

A:-Buna? Cu ce te pot ajuta?
?:-Sunt liu. Imi caut fratele jeff. Ma gandeam ca poate l ati vazut?
A:-D~
Ej:-nu imi pare rau! Pa! apoi jack a trântit usa in nasul lui liu

A:-CE A FOST ASTA!?
EJ:-E fratele lui jeff. Vrea sa l omoare!
A:....o sa rezolv asta!
Ej:-nu, nu o faci!

Ma uit cu o privire insistenta (-_-) si îi dau peste mana care e pusa pe clanta ca sa deschid usa

A:-LIU! Vin o un pic aici!

Liu vine inapoi iar eu il invit sa cunoasca pe cineva.

.
.
.
.
.

L:-Pe cine vrei sa mi prezinti?
A:-O sa vezi...

Ajunsi la camera lui jeff imcerc sa deschid usa. Era incuiata.

A:-Ia ma de mana
L:-bine....

Ne am teleportat (nu știu cum) in camera lui jeff
In mintea mea eram ceva n genu: WOAAAAAAW AM REUSIT IMI POT FOLOSI PUTERILE
Irl ma abtineam.

Liu vazandu l pe jeff s a repezit la el dar l am oprit (din nou NU STIU CUM AM FACUT) si am reusit sa l calmez. Dupa 2 ore de discutii i am impacat si mi au promis ca nu se vor certa.
Slenderman ma cauta dar cand a vazut ce faceam m a lasat in pace cu ale mele.
Deja ma acomodasem! Abea asteptam sa i vad pe toti la un loc!!!
Am luat hainele si m am dus sa fac o baie ca sa ma spal de sange. Am primit o rochita lunga si o coroana de flori in acea seara. Ma simteam foarte lejer.
Selnderman a fost de acord ca liu sa ramana si sa stea cu jeff in camera. Mie mi a spus ca vorbim dupa cina despre camera unde o sa stau.

Era ora cinei. Inainte m am oferit voluntara sa fac eu de mancare ceva... dar am fost refuzata. Era randul lui clock-work sa gateasca.
La cina inainte de tot Slenderman m a prezentat

SM:-dragilor, azi avem un nou membru care cred ca deja ati cuniscut o unii dintre voi.
A:-Salut tuturor ma bucur sa va cunosc!

*Auzeam cum toti vorbeau despre mine*
Unul dintre ei se uita insistent la mine dupa care a plecat. M am scuzat si am mers in liniste dupa el.
Intrase in camera lui. Puteam auzi de la bucatarie cum slenderman intreba cine va imparti canera cu mine. Nu prea m a interesat. Am ciocanit la usa, iar cand a deschsi usa am ramas incremenita.

VA URMA

Suntem O Familie (CREEPYPASTA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum