PARTEA A 2 A
Sunt in camera cu jeff the killer...imposibil
Deodata mormaie ceva:
J:-de ce eu....?
Fara sa mi deschid ochii spun
A:-Poate ești unul dintre preferatii lui
J:!
A:-Ce vrei de la mine?! strig la el cat de tare pot
J:-Chill!
A:-SA MA CALMEZ, AI INNEBUNIT? SUNT LEGATA SI PUSA LA PĂMÂNT, PE SCURT SECHESTRATA!*SLAP
A:-....tocmai mi ai dat o palma? Spun eu cat de calm
J:-...Cand mi am deschis ochii ma simteam diferit iar jeff se uita dubios la mine
A:-Ce ai patit? Ti a mancat pisica limba.
In acel moment Slenderman intra pe usa:
SM:-CE SE INTAMPLA AICI?
Se opreste si se uita la mine. Insistenta lor ma fac curioasa. Am decis sa tac si si sa vad ce se întâmplă.
SM:-CE I AI FACUT JEFF?!
J:-N-NIMIC ...
A:-Minti.....spun eu in soapta
SM:-rezølvi asta de unul singur pana ma intørc.
J:-Slendy da mi o oglinda te rog...Mi am amintit ca ochiul meu drept se schimba intr un rosu ca sangele iar celalalt in albastru ca marea atunci cand cineva ma supara sau alte lucruri se intamplau. Era vorba de sentimentele mele.
A:-E ok.... spun eu foarte trista....se mai intampla cand cineva ma supara foarte tare...
Inchid ochii si când ii deschid acestia revenisera la culoarea lor maro cu un pic de verde ca si contur.
J:-Esti ok? De ce nu ai zis ca eu te am suparat? Ca ti am dat o palma....si totusi ai ramas calma...?
A:-Uneori nu trebuie sa te cobori la nivelul altora ca sa le arati ca esti altfel sa stii!
J:-Imi pare rau pt ce se întâmplă
A:?Mi a pus ceva pe ochi iar eu nu mai vedeam nimic. Stiam doar ca ceva mă durea foarte tare și ca parcă sangle imi curgea pe piele...
Dupa ceva timp ma gasesc intr un copac iar slendeman era jos cu jeff si proxy. Cand unul dintre ei s a uitat la mn am inchis ochii... Stiam deja cine sunt. Slenderman m a luat din copac cu una din tentaculele lui...pare ciudat dar se simtea foarte bine... ma simteam protejata....
Mi am deschis din nou ochii iar unul dintre proxy era cu mn...Masca lui alba m a lamurit, era Masky.
A:-Masky.....
M:!?
A:-Ce caut aici?
M:-De und imi stii numele?
A:-Nu esti unu dintre proxy, cel care l a ajutat pe slenderman sa ma rapeasca...ce.l care mi a acoperit ochii?
M:-De unde stii?
A:-Stiu multe despre voi
M:- ○\\\\○Ma intorc spre el si il vad cum isi da masca jos. Era rosu
A:-Ce e?
M:-nimic m ai facut sa ma gandesc la ceva...
A:-ah....imi p~
M:-E ok!
A:...
M:-Am fost de acord sa ti explic ce se intampla si....ei bine...Avem nevoie de tine si tu de noi! Zalgo conducatorul demonilor din lumea de dincolo te vrea pt a te omori si a ti lua puterile! O data luate poate sa le foloseasca sa distrugă lumea de aici pt ca demonii sa aiba control mai mare asupra binelui si raului. O data ce raul e mai puternic ingerii sunt mai slabi mai ales in intuneric. Suntem aici sa te protejam si tu sa ne ajuti sa l omoram. Ai niste puteri foarte mari si doar tu il poti omori. Acum....ai de ales. Ori te bagi ori te omoram si iti ia cineva puterile.
Nu aveam de ales....am ales sa ma antrenez si sa invat sa le folosesc.
VA URMA...
CITEȘTI
Suntem O Familie (CREEPYPASTA)
Science-FictionIntr o seara am auzit o bataie in geam si o umbra care se misca in bataia vantului. Eu stateam pe telefon facand cercetarile mele despre slenderman si proxy. ajunsesem sa ma intreb care era faza cu CELE 8 PAGINI. Ma ridic usor din pat si ma duc la g...