Mükemmel ötesi bir güne mükemmellikle başladım.
Sonunda istediğim dans koreografisini çekebilecektim1 ay önce dans grubumda kaşındığı için suratını tekmelediğim salak yüzünden gruptan atıldım. Ben de onun yerine kendi kareografimi yaptım.
2 kişilik bir kareografiydi. Tek yapmam gereken iyi bir partner bulmaktı. Bu konuda da şanslıyım aslında. Çünkü summer ile ortak yazlığımıza gidecektik. Orda her zaman belirli tarihlerde dans festivalleri yapılırdı. Bu benim için şahane bir şeydi.
Bavulumu kontrol edip kapıya doğru sürükledim.
Kapıyı açtığımda summer arabanın içinden bana bağırıyordu."Nerde kaldın S/A ağaç oldum burda" oğoç oldom bordo.
"Pete'i aradın mı? Çoktan varmıştır o yazlığa. Tabi başında senin gibi bir bela olmayınca. Tek isteğim orda da birinin suratını tekmeleme." Iaıaıa çok gomik
"Susmazsan seni tekmeliycem" göz devirerek önüne döndü ve arabayı sürmeye devam etti.
Ben de telefonumu alıp pete'i aradım. 2 saniye içinde telefon açıldı.
" nerdesiniz be güzelim herkes burda."
"Biliyorsun conem ben dakik bir insan olduğum için yarım saat kapıda summer' ı bekledim." Summer bana vurmaya başladı.
"Kusura bakma güzelim ama buna bizim küçük şeytan bile inanmaz"
Küçük şeytan dediği pete'in 5 yaşındaki kardeşiydi. İnanın bana o şeytanla buluştuğumda her pis şeyi yapıyordum.
"Öp onu benim için. 10 dakikalık yolumuz var."
" hadi bekliyorum" telefonu kapatıp çantama attım.
Summer arabayı kontrol edip azında küfür geveledi. Ne oldu der gibi baktım"Benzin bitti."
"Karşıda benzinlik var mal" galiba göz numarası baya bir büyümüştü.
"Amma ağladın görmedim." Iaıaıaıa
Arabayı benzinliğe doğru ilerletti. Araba durduğu gibi markete gittim. 3 tane çikolatalı süt aldım ve kasaya ilerledim. Sıra hemen bana gelmişti.
Parayı ödeyip kasadan ayrıldım. Marketten çıkarken sensörlü kapı beni görmemişti. Kasaya doğru bakıp
" pardon sensör bozuk galiba" dedim.arkamdan güzel bir kahkaha sesi geldi.
Kim olduğuna bakmak için arkamı döndüm. Gözlük ve şapka takmıştı. Sırıtarak bana doğru ilerlemeye başladı. Ben de geriye. Tabi görseniz sizde kaçardınız.
Tamamen kastan oluşan bir vücudu vardı.Silah çeksem ne yapabilir yani.
Ben geri geri gitmeme rağmen kapı hala açılmamıştı. Lanet olsun o kadar da kısa biri değildim 1.68-70 civarında boyum vardı.
Karşımdaki kaskalatör -ona böyle demeye karar verdim- kapıya yaklaştıdığında kapı açıldı.
Tabi kapıya yaslandığım için ben de yere doğru rota belirledim.Gözlerimi kapatıp düşmeyi beklerken kaslı bir kol tarafından tutulmuştum. Gözlerimi açtığımda karşımda kaskalatör duruyordu . Çok mu yakındık ne
Ani bir cesaretle elim gözlüğüne gitti. Kim olduğunu çok merak etmiştim. Aniden gözlüğünü çıkardım.
"SİKTİR"
"language!"
Benim kaskalatör dediğim kişi Kaptan Amerika'dan başkası değildi. Sizcede böyle tepki vermem doğal değil mi?
Kaptanın kollarından kurtulup koşarak arabaya camdan bindim.
"Gazla gazla gazla"
Kaçmamın sebebi hem utanmıştım hem de garipsemiştim sonuçta hergün ıssız bir benzinlikte kaptan ile karşılaşmıyordum.
Neye uğradığını şaşıran summer arabayı hızla sürmeye başladı.
Yazlığa varmadan benzinlikte geçen bütün olayları ona anlattım. Yüzü şekilden şekile girmişti. Sen birde beni gör.
Yazlığa vardığımızda yaşadıklarımı unutarak, koşarak pete"in yazlığının kapısını çaldım.
Kapıyı küçük şeytan açtı. Beni görür görmez üstüme atlamıştı. Ben de ona sarılarak öpücük yağmuruna tuttum. Sırıtarak bize doğru gelen pete'in sırıtması beni görünce geniş bir gülümsemeye dönüştü.
Küçük şeytani bırakıp pete'e sıkıca sarıldım.
"Çok özlemişim " ben de yav
Birbirimizden ayrılıp yazlığın bahçesine doğru ilerledik.
Güzelce sohbete dalmışken anı bir fren sesi siteyi doldurdu. Merak edip kapıya doğru yürümeye başladım. Zaten başıma ne bok gelse merakımdan geliyordu.
Bahçeden çıkıp fren yapan arabaya doğru yaklaştım.
Arabanın kapısı açıldı ve içinden tüm ihtişamıyla kaskalatör indi. Allah'tan şapka ve gözlüğü vardı.Summer çoktan yanımda belirmişti. Kaptana bakarken ortaya saçma bir soyu yönelttim.
"Neden yavaş çekimde yürüyor bu adam?"
"Öyle yürümüyor ki" tövbe yarabbim beynim bana oyun oynuyordu. Kafama küçük bir şekilde vurup kaçmaya hazırlanıyordum ki kolumdan tutuşmam bir oldu.
"Konuşmamız gerek acilen" bişey dememe izin vermeden kendimi arabanın içinde bulmuştum. Hızla koltuğa geçip arabayı sürmeye başladı. Sağımda bir hareketlilik vardı kafamı çevirip ne olduğuna baktım.
Bucky hiç bir şey olmamış gibi selam verip telefonuna geri dönmüştü.
Araba ani bir frenle durunca kafamı koltuğa çarptım ve hafif bir şekilde inledim.
Kaptan arabadan inerek kapımı açmıştı. Arabadan çıkıp geldiğimiz yere baktım. Küçük şirin bir kafeydi.
Bana doğru yaklaşıp çarptığım yere baktı."Acıyor mu?"hayır anlamında kafamı salladım.
Kafeye oturduk ve söze başladı.
"Bizi gördüğünü kimseye söylememem gerekiyor S/A"
Adımı nerden biliyorsun lan"Teknik olarak şuan magazin tarafından aranıyor olabiliriz. O yüzden kılık değiştirip oturduğun siteden bir yazlık tuttuk. Orda bir süre saklanıcaz."
"Sence normal değil mi? Dünyayı kurtarıp kayıplara karıştınız. Sen ve bütün yenilmezler. Emin olabilirsin kimseye birşey söylemem zaten yazlıkta tek bir amacım var. Onu tamamlayıp biran önce eve dönmek istiyorum."
Merakla anlatmam için baktı. Ben de surat tekmelememden partner aramama kadar herşeyi anlattım.
Aklına birşey gelmiş gibi bana döndü"Ozaman şöyle bir anlaşma yapabiliriz. Sen bana saklanmam konusunda yardım edersin. Ben de koreografin konusunda... Seve seve partnerin olurum."
AH KALBİM. Partnerin olurum dedi
Dedi partner olurum
Olurum partner dedi
P A R T N E R O L U R U M D E D İ !Heycanını gizlemek için bir soru yönelttim.
"Basından kaçan bir adam neden benim dans partnerim olsun?"
"Bunu bir minnettarlık olarak kabul edebilirsin. Belli mi olur belki mükemmel bir ikili olabiliriz."
Ve kalbim koşarak uzaklaştı.
O-o zaman yarın saat 17.00 da hazır ol. Sitenin spor salonunda seni bekliyor olucam Steve Rogers..."
Kekelemiyeydim iyiydi.
__________________________
Dikkat dikkat bu bölümün devamı yarın akşama kadar yayınlanmış olacak. Çok içime yatmayan bir bölüm umarım beğenmişsinizdir. Asıl devam bölümünde çıldırıcaksınız
Ayriyetten stark kitabımın ilk 4 bölümü hazır yayımlayıp yayınlamama konusunda düşüncelerinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et 🖤
RandomBu kitapt gördüğünüz en mantıksız fan kitabı olabilir. Kemerlerinizi bağlayın ve manyak yazarınızla manyak bir serüven yaşayın -manyak yazarınız