🖤Yenilmezler

2.2K 111 54
                                    

●flörtöz tavırlar ●

Devamını isterseniz yorumlarda belirtebilirsiniz.

İyi okumalar!
________________

Tony Stark

En sevdiğin kafede önüne serilmiş mozaik pasta ile cebelleşirken Tony'nin geldiğini fark etmemiştin bile.

Sonunda çatalın ile küçük bir parça almanın mutluluğunu yaşarken, yanına oturmuş ve sırıtarak seni izleyen tony senden önce davranarak pastayı her zamanki çekiciliği ile yedi.

Ani heyecan yükselmesi ve şaşkınlık ile ona baktın. Nefes kesici bir gülümseme ile yarım saattir cebelleştiğin pastayı saniyeler içerisinde bölüp çatalı sana doğru uzattı. Sen hâlâ ne ara buraya geldi diye düşünürken,o eli havada seni bekliyordu.

"Bebeğim bu pastayı sana daha farklı ve rahat bir şekilde yedirmek isterdim ama insanlar buna mani oluyor."
___________________

Steve Rogers

Tüm yenilmezler olarak thanos'u yenmenin ve tüm üyelerin geri gelemesi şerefine güzel bir gece düzenlemiştiniz.
Wanda ve nat ile tatlı bir sohbet halindeysiniz.
Seni duyguların hakkında eleştiriyorlardı.

"Seni tanımayan biri bile steve'e olan duygularını anlayabilir." Wanda umutsuzca başını salladı. Aslında çokta belli etmiyordun.

Sadece onu gördüğünde nefesin düzensizleşiyordu, elin ayağın karışıyordu.

Onlara olumsuz bakışlar atarken kapıdan giren steve ile tüm söylediklerin toz bulutu gibi uçtu.

Tanrım! nefes kesici diye geçirdin içinden
Saçma bir sakarlık yapmamak adına sesizce terasa doğru ilerledin. Temiz hava iyi gelebilirdi.

Etrafı izleyerek nefes alışını düzene soktun.
Fakat aniden beline değen el ile irkildin.

"Herkes içerdeyken burada ne yaptığını inan çözemiyorum" duyduğun ses ile kalbin hızlanırken yavaşça göz temasını kurdun.

Gülümseyerek bakan bir steve ile karşılaşmayı beklemiyordun.

Yüzünü yavaşça incelerken gülümsemesi yavaşça ciddileşmeye başladı.

"Tanrım kalp atışlarını buradan duyabiliyorum. Nedense her yanına geldiğimde böyle oluyorlar." Lanet olsun ki haklıydı...

İnkâr etmek için ağzını açmıştın ki ama hızla kapanması bir oldu.

Steve seni nazik ama bir o kadar da tutkulu bir şekilde öpüyordu! Yavaşça karşılık vermeye çalışırken dakikalar sonrasında nefes nefese ayrıldınız.

Tekrardan öpmek için eğilirken aklına gelen şey ile duraksadı.

"Artık bazı şeyleri konuşma vakti geldi sanırım."

__________________

Evet arkadaşlar kusura bakmayın yeni bölüm yazamadım. Bu bölümleri de 2 ya da 3 karakter ile yazıcam yarın farklı karakterler ile bölüm gelecek.

Sizi seviyorum.






Avengers ile hayal et 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin