🖤10- Peter parker -devam-

2.6K 145 250
                                    

Yeni taşındığın evde haşere sorunu olduğu için komşu evden yardım istersin

Küçük bir not: bu bölüm mükemmel ötesi conemler.

______________________

Her köşeden böcek çıkıyor. 30 tane elim yokki hepsibi bez darbesi ile öldüreyim. Sanki hepsi git bu evden, taşınma buraya biz senin rahatına sıçıcaz siktir git bu evden der gibi bakıyordu.

Sıkıntıyla evin bahçesine çıktım. Annemi arasam      "ben sana demiştim gittin gördün ebeninkini" derdi.

Babamı arasam direk " para vermem ona göre" derdi.
Yani teeek çare komşu evlerden yardım dilemekti.

Yan eve doğru yürümeye başladım. Kapıya geldiğim gibi zile abandım. Kapı aniden açılında öne doğru sendelendim. Düşmeyi beklerken son anda güçlü bir kolla tutuldum.

Artık aklımıza açılmayan kapılara yaslanmamayı da koyuyoruz.

Kahramanım doğrulmama yardım etti. Dengeli bir şekilde doğrulduğumda teşekkür etmek için kafamı kaldırdım.

Şirin mi şirin bir kadın bana gülümseyerek bakıyordu.
-peter sandınız deme myahuahay-

"S/A ben... yeni komşunuz. Hem tanışmaya hem de birşey sormaya gelmiştim." Gülümseyerek cevapladı

" Memnun oldum. May demen yeterli. İstersen küçük bir kahve eşliğinde sorularını sorabilirsin."

Garip bir gülümseme ile arkasından eve girdim.

Bana koltuğa oturmamı söyledi ve mutfak sandığım yere doğru ilerledi. Çok tatlı bir evi vardı. Yani en azından cani bakışlı böcekleri yoktu.

Gözlerimle odayı tararken vitrindeki fotoğraflar dikkatimi çekti. Yavaşça koltuktan kalkıp vitrine doğru ilerledim. Küçük iron man kasklı bir çocuk fotoğrafı vardı.

"May tshirtümü bulamıyor- ov"

Sesi duymamla aniden arkamı döndüm. Kesinlikle karşımda yarı çıplak bir peter görmeyi beklemiyordum.

Biz şaşkınca birbirimize bakarken may içeriye elinde kahve fincanları ile girdi.

"Peter misafirimizin karşısında neden yarı çıplak bir şekilde durduğunu sorabilir miyim? Tshirtün saldeyenin üstünde. Hemen giyin lütfen. Ah şu gençler"

May'in yüz ifadesi gülmeme sebep olmuştu. Peter tatlı ve kızgınlık arasında giden bakışlarını benden çekip koşar adımla sandalyeye yaklaştı ve bir çırpıda üstünü giydi.

"Kusura bakma bünyem misafire pek alışık değil." hülyalı hülyalı ona baktığımı fark edince küçük bir sırıtma belirdi suratında. Hızlıca kafamı sallayıp adımı söyledim.

"S/A. Yani şey adım S/A." Mal çocuk seni tanıyor

"Seni tanıdığımı biliyorsun S/A bu kadar heyecanlanmana gerek yoktu."  Ulan ben nereye taşındım böyle. Bir yanda böcekler bir yanda görünce şekilden şekile girdiğim peter. Zaten kafede olanlardan sonra görmemek için okulda depar atarak kaçaçak delik arar olmuştum.

May bana doğru dönerek konuşmaya başladı.

"Gel canım biz seninle sohbet edelim biraz"

Neden üstümde seni torunuma alıcam baskısı hissediyorum...
_________________________

Yarım saattir anırarak may ile sohbet ediyordum. Kendisi çok cana yakın bir insandı. Gülmesini durduktan sonra merakla sordu.

"Senin bana sormak istediğin soru neydi ?" Ben bile unutmuşum be...

Avengers ile hayal et 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin