Çok uzatmadan sorulara geçiyorum conemlerim. Yazan herkese teşekkürler.
1- 1. Filmde loki'yi haklı buluyor musun?
Aslında en çok düşündüğüm konu. Fakat ikizler burcu dengesizliği. Fikrim değişken. Bazen yaşa koçum derken bazen bilgisayar karşısında ağlıyorum.
2- Loki mi Thor mu?
Thor. Benim ilk favori karakterim olur ama şuan bütün karakterler eşit benim için.
3- Wattpad aracılığı ile dost olmak istediklerin?
Genellikle mesajlaştığım okuyucularım. Tabi bunun bir sayısı yok. Onların kendisini anladığını umuyorum. Samimi oldukları sürece herkes ile arkadaş olabilirim ama dostluk biraz zor. Dosta yakın gördüğüm okuyucularım var tabiki.
4- Favori karakterin?
Hepsi favorim.
5- Civil War filminde kimi destekledin?
Yüzbaşı. Fakat yanlış anlaşılmasın Tony benim için çok önemli bir yerde.
6- Marvel/ DC
Marvel.
7- İlk izlediğin Marvel filmi?
Kaptan Amerika -İlk yenilmez-
8- En çok beklediğin Süper kahraman filmi?
Tek kişiyi ele alan bir tür ise zirvede Kaptan Marvel ve Spiderman far from home. Fakat geniş kadrolu bir film ise Yenilmezler 4.
9- Super girl filmi hakkında düşüncelerin?
Üzgünüm ama izlemedim.
10- Tesettürlü bir okuyucun olsa tepkin ne olurdu?
İnsanları dış görünüşleri ,inanç şekilleri ve cinsiyetlerine göre ayırmadım, ayırmam da. Normal hayatta birden fazla tesettürlü arkadaşım var. Aralarına yeni biri katıldığı için memnun olurum.Hem benim tesettürlü olmadığım ne mağlum?
11- En çok shiplediğin karakterler?
STONY STONY STONY THORKİ THORKİ THORKİ
12- En sevdiğin renk?
/Mavi-sarı-gri\
13- En sevdiğin insan türü?
Samimi ama vıcık vıcık olmayan. En azından yakınlaşana kadar...
14- En çok söylediğin yalan?
Beni çağırıyorlar.
15- Yaşadığın hayat arkadaşın olsa onu severmisin? Ayrıca onunla konuşma hakkın olsa ne derdin?
Bana göre bir insanın hayatı her ne kadar boka sarsada yapabileceği en güçlü savunma gülümsemektir! Yani ne olursa olsun severdim.
Konuşma hakkım olsa benim gibi bir manyağın hayatı olmak nasıl bir duygu diye sorardım.16- bu hayatta en çok istediğin Şey?
Aslında saymaya başlayınca tek şey ile sınırlı kalmıyor.
17- Favori Erkek/ Kadın yenilmezin kim?
Blackwidow/ erkek çok karışık karar vermek çok zor.
__________________
Aynı kalıp sorular olduğu için bazılarını ortak cevapladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et 🖤
RandomBu kitapt gördüğünüz en mantıksız fan kitabı olabilir. Kemerlerinizi bağlayın ve manyak yazarınızla manyak bir serüven yaşayın -manyak yazarınız