🖤pietro maximoff

3.6K 139 54
                                    

Mutki galp phen🖤

Pietro ile sevgilisiniz. Bunu açıklamak için yenilmezleri topluyorsunuz. Ama işler umduğunuz gibi gitmiyor.
_______________________________

Pietro şirinsi bir bakışla bana bakarken söze girdim.

"Artık söylemenin zamanı geldi. Birinden birşey saklamak istemiyorum. Onlar bizim dostlarımız."

Tatlı bir şekilde karşıma geçip ellerini yanağıma koydu.

"Böyle stres yapmaya devam edersen isteyerek bile açıklayamıyacaksın. Kendine gelmelisin."

Yüzümü eline daha da yaslayıp ona sarıldım.

"Sadece tepkilerini merak ediyorum." Suratıma sakinleştirici bir bakış attı. Yirim ya. Sakinleşerek cevapladım.

" Haklısın sonuçta hepsi yetişkin bireyler." Suratıma acı bir ifade ile bakıp sakinliğini söküp aldı.

"Seni üzmek istemem ama bunu söylerken inandın m?"
Olumsuz anlamda başımı sallamıştım. Çünkü en son sevgilim olduğunu açıklamaya karar verdiğimde hiçte hoş şeyler olmamıştı. Pietro elini belime koyarak beni salona yönlendirdi.

"Birazdan burada olurlar. Salona geçelim"

Beraber koltuğa oturup beklemeye başladık. Sıkılınca pietro'nun telefonundan gelen mesajlara bakmaya başladım. Fanların attığı kalp ve yorumlara bakmaya başladım.

Onlara kızamıyordum. Ben de yenilmezlere katılmadan önce onlarla aynı konumdaydım.

Bunları düşünürken kapı çaldı. Pietro kapıyı açmak için kalktı. Sonunda herkes sırayla salona toplandı.

Herkesin görebileceği şekilde pietro'nun yanına geçtim.

"Bugün size açıklamak istediğimiz bazı konular var. Geç olduğunun farkındayım ama-"

Tony sözümü kesip sordu.

"Sakız isteteyen?" Sinirle ona baktım.

"Uzatmayacağım. Biz birbirimizden hoşlanıyoruz. Ve 3 aydır berab-" Tony yine sözümü kesti. Bana dönüp

" Bebeğim benden etkilendiğini söylemek için herkesi toplamana gerek yok." Ben tekrardan izah etmeye çalışırken Pietro sinirle çıkıştı

" kime bebeğim dediğine dikkat et tony"

Bunu demesi ile olay zaten kopmuştu. Tony gardını alarak cevapladı.

"Pietro pietro pietro... kimsenin hayır diyemiyeceği bir cazibeye karşıyım biliyorum ama bana yürümekten vazgeçmelisin."

Ben pietro'yu sakinleştirirken Peter araya girerek konuşmaya başladı.

" Senin gibi bir güzelliğin sevgilisi olduğunu öğrenmek beni üzüyor S/A."

Bunu demesi ile Pietro uyarıcı bir biçimde peter'a bakmaya başladı. Peter ise ellerini suçum yok anlamında salladı.

Tony kısık gözlerle pietroya döndü.

"Benden cevap alamayınca örümceğime mi göz diktin? Wanda abini kontrol altına al yoksa ben farklı yöntemler uygulayacağım."

Wanda sabır dilercesine baktı ve mutfağa geçti. Herkes kendi arasında kapışmaya başladı. Thor loki'yi çekici ile korkutuyordu. Stark demin olanları unutmuş steve ile güç yarıştırıyordu. Peter bucky'i almanya da nasıl yakaladığını anlatıyordu. Öbürlerini saymıyorum bile...

Yani anlayacağınız her yer karışmıştı. Sinirden köpürmem üzereydim.

Herkesin dikkatini toplamak için sesli bir şekilde öksürdüm.
Dikkatlerini topladığımda açık açık her şeyi söyledim.

"Beraber olduğum kişi pietro. Sizi buraya açıklamak için çağırdık. En son böyle bir işe kalkıştığımızda ortalık aynı şuan gibi karışmıştı."

Herkes Hiç birşey olmamış gibi bakmaya başladı. Ardından bucky söze atladı.

"Herkes böyle bir müjdeyi bekliyordu zaten. Dışardan bakıldığında liseli ergenler gibiydiniz."

Ben şaşkınca dinlerken odadaki herkes başını olumlu anlamda salladı.

Kızgın bir şekilde odadakiler bakmaya başladım. Ciddi misiniz Ya?

Peter duymadığımı sandığı bir fısıltı ile diğerlerine döndü.

"Göz teması kurmamayı başarırsak yara almadan bu odadan çıkabiliriz." Tanrım biri bu çocuğa gizlice iş çevirmeyi öğretmeliydi.

Herkes teker teker hiç bir şey olmamış gibi odadan çıktı. Stark çıkarken pietro'ya bakarak konuştu.

"Sende sevgilini sakinleştirmelisin. Kuduz bir köpek gibi bakıyor" şaşkınca ona dönerken o odadan çıkmıştı bile. Lanet adam...

Pietro önce kendini sakinleştirdi ve ardından yanıma geldi. Koltuğa oturdu ve beni kucağında oturacağım pozisyona getirdi.

"Beklediğimden kolay oldu. Artık sır kalmadığına göre rahatlamalısın."

Ardından beni o mükemmel hızı ile koltuk ile arasına aldı. Bana dişleri ile sırıtarak güldü.Bu gülüşü tanıyordum.

"Ya da seni daha güzel yollarla rahatlatabilirim."

Kim bu görüntüye hayır diyebilir ki. Onun gibi sırıtın ve cevapladım

"Bence hâlâ rahatlamaya ihtiyacım var"

___________________________

İyi okumalarağağağr


Avengers ile hayal et 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin