Her yerim toz içindeydi. Yeni eve taşındığım için ve ne yazık ki yardım edecek birini bulamadığım için herşeyi kendim yapıyordum.Kutudan vazoyu çıkarırken yere düşüp kırılması bir oldu. Sinirden vazoyu ayağımla iktirip evin bahçesine çıktım. Yan evden bana doğru yürüyen birini gördüm.
Yanıma gelip gülümsedi."Merhaba sen yeni taşınan komşumuz olmalısın. Ben jes."
Suratımdaki sıkılmış ifadeyi silip onun gibi gülerek karşılık verdim.
" Merhaba S/A ben. Evin yorgunluğundan biraz halsizim kusura bakma."
"Emin ol ilk günden sıkılıp eşyaların hepsini teker teker tekmeledim. İstersen yardım için insan toplayabilirim."
"Çok sevinirim. Akşama yetişmem gereken bir yer var acil bitmesi gerekiyor."
"Sıkıntı değil ev sahiplerinin çoğu burada. Yardım edeceklerini umuyorum.
Minnettar dolu bakışlarımı ona yolladım. Jes yardım çağırmak için giderken ben ise eve doğru adımladım.
___________________
Uzun uğraşlar sonucu evin düzeni yerine oturdu. Herkesle kaynaşmıştım.
Herkes yavaş yavaş evine giderken bende akşam için hazırlanmaya başladım.
Çalıştığım gazete ajansı birkaç ajansla birilikte yenilmezler için bir parti düzenlemişti. Aslında partiden çok kaynaşma gibi bir
aktiviteydi.Dünya'yı kurtarıp kayıplara karışan bir grup kahraman. İnsan ister istemez meraklanıyordu.
Aslında çok belli etmesemde yenilmezler fanıydım. Karakter özelliklerinin yazdığı bir defter taşıyorum.
Çalıştığım ajansta yenilmezler ile ilgili çok fazla memnun edici haber yazmıştım. Ama müdürümüz onları toplumdan dışlamak amacı ile haklarında hep kötü makaleler yazdı.
İşe ihtiyacım olmasa 1 dakika bile kalmazdım
Seçtiğim elbiseyi giyip makyajımı tamamladım.
Ardından evden çıktımArabasına doğru giden jes'i görünce duraksadım.
Oda beni görmüş olmalı ki gülümseyerek bana doğru geldi. Selam verip konuşmaya başladı."Hey nasılsın?"
"Heyecanlı. Acil olarak yetişmem gereken bir yer var. Yolunun üstüyse benide bırakır mısın lütfen?"
"Ajansımın düzenlediği bir partiye giyorum. Her yoldan gidilebilirim atla." Şaşırdım çünkü aynı yere gidiyorduk
Gülerek cevap verdim
"Galiba aynı yere gidiyoruz. En kısa yoldan gidersek sevinirim"___________________
"İnanabiliyor musun jes? Kendi yaptığı boktan haberleri benim adımla makaleye koyuyormuş. Ve ben bunu yeni görüyorum"
Partinin olduğu yere girerken çok bağırdığımı fark ettim.
"Farklı bir ajanstan iş bulabilirsin. Bunun için tam sırası. Bir sürü ajans burda."
Hakkıydı. Ama kim yenilmezler için yaptıkları kaynaşma partisinde yenilmezleri kötüleyen bir çalışanı alırdı ki?
"Jes ben daha fazla ironi yaratmak istemiyorum. En iyisi gitmek."
Üzgünce baktı. Arkamı döndüğümde sürtük müdürümün yemilmezlerle konuşup gülüştüğünü gördüm.
Beni görünce gelmem için işaret yaptı. Görmemiş gibi yapıp başka yerlere bakmaya başladım.
İnsan bi sandalye filan koyar bütün gece ayakta mı durak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et 🖤
De TodoBu kitapt gördüğünüz en mantıksız fan kitabı olabilir. Kemerlerinizi bağlayın ve manyak yazarınızla manyak bir serüven yaşayın -manyak yazarınız