Doğaçlama bir bölüm. NOT: Tony ile aranızda garip bir çekim var. Birbiriniz ile flört halindesiniz.
İyi Okumalar!
________________Elinde olmadan etrafa heyecanlı bakışlar atarken alaylı bir ifade ile sana bakan pietro'ya ne kadar komik ehe bakışı atarak etrafı incelemeye devam ettin.
Hemen hemen ismini duyduğun köklü şirketlerin hepsi bu özel davete katılmıştı.
Bu çok iyiydi.Gözlerin dikkatli bir biçimde tüm salonu dolaştı. İçini tatlı bir heyecan kaplarken karşıda sana doğru gelen Nat'ı görünce ona doğru ilerledin.
Ona sıkıca sarıldın.
"Tanrım! Seni ne kadar özlediğini bilemezsin.""Böyle sıkmaya devam edersen hiç öğrenemiyebilirim."
Gülümseyerek ondan ayrıldın.Heyecanla sana bakarken omuzlarından seni sarsarak yapay bir sinir ile konuştu.
"Ah Tony Stark'ın stajyeri olduğuna inanamıyorum. Hayattaki tüm şansını kullandın. Seni parçalamak istemem normal mi? Adam tam bir dahi..."
Yakışılı...
Tatlı...Aklındaki düşünceleri göndererek küçük sohbetinize devam ettiniz.
Sana sürekli Tony hakkında soru sorması seni heyecanlamdırmıştı.
Heyecanını dizginlemeye çalışırken kapıdan tüm ihtişamı ile giren Stark'ı gördüğünde bu pekte mümkün olmadı.
Dakikalarca onu sürdüğünü fark ederek tekrardan Nat'ı dinlemeye odaklandın.
"Aslında seni Aldrich Killian ile tanıştırmayı düşünmüştüm fakat sen çoktan rakip bir şirkette çalışmaya başlamışsın."
Kafanı yavaşça salladın. Gerçi şuan pek dikkatini çekmiyordu.
Gözlerin tekrardan Tony için salonu tararken ileride rhodey ile sohbet ettiğini gördün.
Nefes kesen görüntüsüne bakarken takımın onu muhteşem bir şekilde sardığını gördün.
Vücudundaki heyecan dalgasını dizginleyemeden büyük bir hayranlık ile onu izlerken bakışlarının aniden sana dönmesi ile ne yapacağını şaşırdın.
Göz kırparak karşılık verdiğinde elin ayağın birbirine karıştı.
Bakışlarını çekmesini beklerken Tony'nin bakışları daha da yoğunlaştı. Dikkatini farklı bir yere odaklamak için nat'ten özür dileyip tekrardan Pietro'nun yanına döndün.
___________________Yaptığınız saçma muhabbetlerden sonra Nat seni Aldrich ile tanıştırmak için çağırmıştı.
Aldrich'in yanına vardığınızda konuştuğu kişiden özür dileyerek dikkatini size verdi.
Elini nazik bir şekilde öperek kendini tanıttı.
"Nat sizden ve eşsiz zekânızdan çok bahsetti. Sizinle tanışmayı iple çekiyordum"
(At yalanı...)
Gülümseyerek karşılık verdin.
"Şirketimizde sizin gibi insanlara ihtiyacımız var."
Gülümsemekle yetinirken Tony'nin size doğru geldini gördün.
Suratına herzamanki alaycı ifadesini takınarak sahte bir telaş ile ses tonunu yükselterek konuşmaya başladı.
"Ah Tanrım! Çakma David Beckham şimdi de stajyermi almaya çalışıyor."
Dedi şey ile gülmemek için kafanı çevirirken, çevredekilerin de senden farksız olduğunu gördün.
Çoğu şaşkın bakışlar ile bakarken, çoğu ise gülümsemek ile yetinmişti.
Aldrich Tony'i duymazdan gelerek suratını ciddilerştirdi.
"Şirketini böyle tecrübesizce yöneten birinin yanında heba olmanı istemem s/a..."
Tony'nin değişmeyen alaycı suratına bakarak aldrich'i yanıtladın.
"Tavsiye için teşekkürler bay Aldrich fakat olduğum yerde oldukça memnunum."
Aldrich cevap vericekken şarkının başlaması ile söze giremedi.
Tony ise o sırada beni yavaşça orkestranın yanına götürmeye başladı.
"Bay Stark nereye gittiğimizi sorabilir miyim?"
Kafasını ritim ile uyumlu sallarken cevapladı.
"Dans..."
"Fakat Bay Stark kimse dans etmiyor."
Elini belime yerleştirerek gülümsedi
"O zaman başlatan biz olalım"
Heyecanla gözlerine bakarken seni aniden kendine yaklaştırarak gülümsedi.
"Bir daha bana Bay stark diye hitap edersen seni herkesin içinde öperim. Bunu cidden yaparım."
_______________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et 🖤
DiversosBu kitapt gördüğünüz en mantıksız fan kitabı olabilir. Kemerlerinizi bağlayın ve manyak yazarınızla manyak bir serüven yaşayın -manyak yazarınız