Devam Steve

2.4K 93 67
                                    


Gerçekten mantığım yerinde değildi. Kafede konuşulanlardan sonra arabayla beni pete'in yazlığına bıraktı.

Arabadan inerken kızgın bir şekilde bana ve steve'e bakan bir pete ile karşılaştık.

Steve sırıtarak sonra görüşürüz anlamında başını salladı. İnanın bana nasıl anladım ben de bilmiyorum.

Koşarak pete'in yanına gittim. Bana trip atıyordu.

"Gerçekten herşeyi anlatıcam. Yeter ki trip atma. Gül bakem biraz gamzeni göreyim senin."

Zorla parmağımı gamzesinin olduğu yere koyup gülmesini sağladım.

"he şöyle. Ay nesye ben çok açım zaten geç geldik."

"Saat 01.00 a geliyor ve sen hala yemek derdinde misin?." Kardeşim aç olmazmışım allah allah.

" sus valla seni yerim" harbiden yerdim. Yediğim yemekler bir kıtayı doyurabilir cidden.

Pete çardağa giderken ben de mutfağa doğru yürüdüm. Dolabın önünü gelip kapağı açtım ve malak gibi dolaba bakmaya başladım.

Dolaptaki çikolata zulasını ve cocopopsları alıp bahçeye çıktım. Allah'tan internet vardı. Kaldığım animenin bölümü açtım ve yerken izlemeye başladım. 3 bölüm sonra laptop'u  kapatıp kalktım.

Tam içeri girerken arkamdan şap diye bir ses geldi.
Biri havuza çivileme atlamıştı.

Meraklanıp kafasını kaldırmasını bekledim ama balık adam mübarek. Bir türlü çıkmadı.

Dayanamadım ve eve doğru yürüdüm.

"Havuz başımda dikizlemeye mi başladın"

Sesi duyduğum gibi havuza döndüm.

Eğlenen sesiyle laf atan bir steve vardı.

"Dikizlesem seni mi dikizlerim ben lafa bak" tabi göt. Adama bak taş maşşallah taş...

"O kadar emin konuşma bence" diyerek havuzun merdivenlerinden çıkmaya başladı.

Sular vücudundan akıyordu. Ana ekran- twitter-bazen sadece su olmak istersin- twettle

"S/A İyi misin?"

"He?He şey iyiyim Sen?"

"Bu etkilenmemiş halin sanırım küçük hanım"

"Küçük mü?" Anan küçük tövbe

"Dedi sensörlü kapının görmediği S/A" ıaıaıa çok komik. Aklına birşey gelmiş gibi bakıp konuşmaya başladı

"Aslında seninde uykun sanırım. Dans çalışmalarına şimdi mi başlasak.

"Mantıklı. Git üstünü giy bekliyorum."

Cevap vermeden eve doğru yürüdü. Ben de dans figürlerini denemeye başladım.
Normalde bts dinleyen biri değildim ama airplane pt2 çok hoşuma gidiyordu.

Şarkıyı açıp kendimce tasarladığım figürleri yapmaya başladım.
Çok yakın temas hareketler vardı. Sürekli belimi sallayıp duruyordum.

Steve dans ederken bana doğru yaklaştı ve izlemeye başladı.

"İstersen yardim etmek zorunda değilsin. Hareketler çok..."

"Cüretkâr mı?"

"E-evet" lanet... belimi kavrayıp kendine çekti. Az kalsın dudaklarım dudaklarına çarpıcaktı.

" nerden başlıyoruz."

______________

Daha devam ettirmiyorum çünkü yazdıklarımın yenilmezlerden çok karakterler hakkında yazdığımı fark ettim.

Yarın yeni bölüm gelicek daha çok yemilmezlerle ilgili olucak belki tepki yazarım. Ya da wp konuşması...

Stark ile ilgili olan kitabın ilk 2 bölümü yayında. İyi okumalar.

Ve bu arada bu kitap için önerileri bölümleriniz varsa yazın lütfen.






Avengers ile hayal et 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin