Saat 13.00'ü gösteriyordu. Yataktan düşerek kalktım. Hay... neyse.
Odadan çıkıp ev halkının durumuna baktım. Mutfaktan sesler geliyordu.
Mutfak kapısından gizlice baktım. Jane o mükemmel kreplerinden yapıyordu.O görmeden hızlıca birtanesini alıp ağzıma sıkıştırdım.
Jane hızla arkasını dönünce mal gibi kaldım.
Gözlerini kısarak bittin sen oğlum temalı bakışlarını yolladı. Ben ise ağızımdakini bitirip şirince gülmüsedim.Dişlerini sıkarak söze başladı.
"Gidip loki'yi uyandırır mısın?"
Sen biliyon mu ben adamın suratına atmak südyen"Olmaz sen uyandır. Benim işim var biraz"
"Dün sizi yakaladığım pozisyondan sonra bence çok güzel uyandırabilirsin." Iaıaıa çok komik...
"Ya da ekmek almak için fırına gidebilirsin"
Lanet çok arada bırakıyordu."Tamam. Uyandırırım."
"Güzel" gizil
Mutfaktan çarpına çarpına çıkıp loki'nin kaldığı odaya ilerledim. Kapıyı yavaşça açtım.
Yüzükoyun bir şekilde yatakta yatıyordu. Yüzü bana doğru dönük değildi.
Yandaki kalemleri görünce aklıma yavaş yavaş fikirler düşmeye başladı. MUHAHAHAHAHA...
Yeşil ve siyah kalemleri alıp ellerine kelebek çizdim.
Sonra yatağın etrafından dolaşarak suratına garip şekiller çizmeye başladım. Anlına ise ismimi yazıp kalpler çizdim.Suç aletini yatağın altına attım ve loki'yi uyandırmak için hazırlandım.
Yatağın kenarına dizlerimin üstünde oturarak suratına yaklaştım.
"Loki uyan" he kanka uyanır hemen zaten.
Parmağımla yanağına baskı uyguladım. Tanrım çok yumuşak!!
"Uyansana."
Uyanması için sarstım.
"Aa bak burda ne var" aniden gözlerini açtı
"Südyen mi?" Neğ hızla ayağa kalktım.
"S-sen uyumuyor muydun?" Uykulu bir gülücük atıp cevapladı. Ay yirim ya
" yanağıma taciz ettiğinden beri uyanığım küçük hanım. Az daha uyanmasam. Nerelerimi parmaklarsın bilemedim."
Iaıaıa sen yüzünü görene kadar bekle bakalım Muabhahauabahabah...
Konuyu değiştirerek söze atıldım
"Neyse ben kahvaltı için çağırmıştım. Gelmek istemiyorsan sen bilirsin"
Cevap vermesini beklemeden koşarak mutfağa ilerledim.
Thor ve jane aralarında sohbet ediyordu.
"Hey seninle pek konuşamadık thor ben" uzattığı eli sıktım
"S/A Memnun oldum. Jane senden çok bahsetti."
Ayağıma yediğim tekme ile sustum.
Thor jane'e behlül'ün bihter'e baktığı gibi bakıyordu.Kreplere yumulup insan benliğimi kaybederken içeri sinirle giren bir adet loki ile karşılaştık.
Geçmeyen yüzü ile sinirle soludu.
"Buna sessiz kalıcağımı sanma küçük hanım."heğ. Ama hep tehtid hep tehtid.. cık cık cık...
Thor kahkaha atarak yanıtladı.
"Ben bu kızı çok sevdim"
__________________________Kısa bir kahvaltı ardından şen şakrak sohbet eder olmuştuk.
Loki ve thor'un arasında küçük bir gerginlik olduğunu ve bunu yeni yeni çözdüklerini öğrenmiştim. Thor gülerek anılarını anlatırken loki ise bana çılgın bakışlar atıyordu.
O değilde kalem izi hiç geçmemişti yüzünden.
Jane birşey hatırlamış gibi bana döndü.
"Sen de giyin istersen hep beraber ev bakmaya gideriz. Thor avengers binasında kalıcak loki'nin takımdakilerle parlak bir geçmişi olmadığı için seninle beraber ev bakıcak. Bizde thor ile oradan eric'in yanına geçicez"
Onaylayarak odama gittim.
Kırmızı puantiyeli bir elbiseyi giymek için çıkardım.
Aniden kapı açılınca hızla elbiseyi üstüme tuttum
Jane sırıtarak bana döndü
- Loki sandınız deme Muahuahaua tamam birdaha yapmıcam-Bence yeşil elbiseni giy. Yeşil bazı kişilerin hoşuna gidebilir çünki". Heh sanki giyerimde.
"Çık odamdan dayak manyağı yaparım seni"
Mahalle karısı misali ellerini beline koyarak söze girdi." farkındaysan burası benim evim küçük hanım" aklıma loki gelince bağırdım
"Küçük hanım deme bana!!"
Saçma bakışlar yollayarak odadan çıktı.
_____________________
Giyinip Salona doğru ilerledim.
Herkes kendi halinde takılıyordu. Jane beni görünce kahkaha attı. Yanaklarının kızardığına emindim. Ona doğru inkar edici bakışlar atarak konuşmaya başladım."Sen dedin diye giymedim. Kırmızı olan kirliydi."
Yeşil elbise nedeni ile bana böyle bakıyordu. Gözleri ile yanını işaret etti. Yan tarafa döndüğümde bir adet mükemmel çehre ve mükemmel yakışıklılık ve... hay lanet kısaca yakışıklı bir loki ile karşılaştım.
Loki hiçte masum düşünceler kurmuyordu. Aklına gelen düşüncelerle elbiseyi o nefes kesen vücuttan ayırmak istedi. Normalde kurnazlık eksik olmayan kafasından hiç birşey geçiremiyordu. Tek yaptığı kendini dizginlemek ve sakinleştirmekti.
Bana büyülenmiş gibi bakıyordu. Uzun süre birbirimizle bakıştık. Ben göz teması kurarken o gözleri ile vücudumda küçük bir gezintiye çıkmıştı.
Jane hadi çıkalım temalı mesajlar yollayınca kendimize geldik ve kapıya doğru ilerledik.
Loki çıkarken bileğimden tutup beni durdurdu ve kulağıma yavaşça fısıldadı.
"Elbisenin vücuduna mükemmel oturduğunu söyleyebilirim. Ama aklından masum şeylerin geçmediğini bilmelisin küçük hanım.Eminim evden çıkmak için yeterli bir sebebin vardır. Yoksa biz çıkmadan"
sözünü yarıda kesti ve elbisenin askısı ile oynama başladı. Gözlerini gözlerime dikerek yarıda kestiği sözünü tamamladı.
"o elbise hiçte sakin olmayan şekillerle çıkacak."
______________________
Vuhuhuhu merbağ. Bir sonraki bölüm çok çok büyük bir ihtimalle bucky olacak. Çok sevgili okuyucum benden istediği için kıramadım.
Lütfen sizde mesajlardan veya yorumlardan istek konu olur, karakter olun lütfen belirtin okuyup geçmeyin. Gözüme kestirip unutmadığım okuyucularım var. Kendini yorumlarda belli eden vallaha onlara bayılıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et 🖤
DiversosBu kitapt gördüğünüz en mantıksız fan kitabı olabilir. Kemerlerinizi bağlayın ve manyak yazarınızla manyak bir serüven yaşayın -manyak yazarınız