🖤-12 Scott Lang

2.1K 90 61
                                    

Cassie'in sınıf öğretmenisin. Okula 3 gün üstüste gelmediği için evine gidersin.

___________________________

"Anlıyorum peki bay lang'e ulaşabileceğim bir adres verebilir misiniz?

"Tabiki de. Cassie babasının yanında mutluluktan her şeyi unutuyor. Ama okulu unutmak bambaşka bir düzeyde..."

Yani öğretmenim diye söylemiyorum benim de başıma ilk defa geliyor. Bir öğrenci neden okulunu unutur ki. Gerçi bende o yaşlarda okul fobisi vardı. Herşey olabilir.

Önemli birşey olmadığına dair bayan maggie'yi 20 dakika gibi bir sürede inandırıp telefonu kapattım.

Son ayarlamalarımı yapıp cassie'nin evine gitmek üzere okuldan çıktım.

Tam şansıma gelen taksiyi durdurdum. Genellikle taksiler 20 dakikada bir geçiyordu.

Taksiye bindikten sonra dramatik filmlerde olan cama kafa yaslama olayını denedim. Ama 30 kere cama yapışmam yüzünden kursağımda kaldı. Yollar çok tanıdık geliyordu.

Çantamdan telefonu çıkarıp gelen mesajlara bakarken tatlı taksici amcanın ettiği küfürü duyunca hayatı sorguladım. Şirinliğinin altında manyak bir kişilik yatıyormuş meğer.Bence sanatçı olmalıydı.

Ben amcayı garip şekillerde hayal ederken arabanın durması ile geldiğimizi fark ettim. Taksiciye parayı verip indim. Emin olmak için bayan maggie'nin attığı adrese baktım. Tam karşımdaki evi gösteriyordu. Burası bana gerçekten tanıdık geliyor.

Etrafımı süzerken kendime çeki düzen verip kapıyı çaldım. Hayır hırsız değilim. Muahuahaua esprilerime bayılıyorsunuz biliyorum.

Kapıyı orta yaşlarda tatlı bir adam açtı. Galiba cassie'nin babası olmalıydı.

"Merhaba?"

"Siz bay lang olmalısınız . Ben Cassie'nin rehber öğretmeni S/A" kahkaha atarak cevapladı.

"Ben luis scott'un 1 numaralı kankası. Ama en az onun kadar yakışıklıyım.Kendisi salonda.
Buyurmaz mısınız ?" Gerçekten garip bir aile yapısına sahip olduklarını kabul etmem lazım.

Kendim acayip normal! bir insan olduğum için çok sıkıntı olmuyordu.

Gülümseyerek içeri geçtim.

Salon olduğu umduğum yere adımladım. Kapıdan geçerken üzerime gelen cassie ile dengemi kaybettim ve yeri boyladım.

"O-ov"

Gözlerimi açmam ile dehşet içinde bakan 3 çift gözle karşılaştım.

Cassie yukardan bana bakarken şaşkınca konuştu.
"Merhaba bayan S/S sizi görmeyi beklemiyordum".

Emin ol bende böyle görülmeyi beklemiyordum.
Yavaşça yerden kalktım.

Dikkatlice beni süzen bir çift göz ile karşılaştım. Odada bizden başka biri olmadığına göre bay lang o olmalıydı. Luis'in dediği gibi yakışıklı bir çehreye sahipti. Ama bundan banane. Hiç aklıma gelmedi zaten.. -aynen moruq-

Uzun süre sessizlikten sonra elimi bay lang'e doğru uzattım.

"Ben cassie'nin rehberlik öğretmeni S/A." Elimi sıkarak karşılık verdi

"Scott lang. Okulla alakalı bir sıkıntı mı var? Bu konularla maggie'nin uğraştınığını sanıyordum"

Neden çocuğu sadece maggie'mi yaptı? Demedim tabikide ama içimden geçenler tam olarak bunlardı...

Avengers ile hayal et 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin