Devam Tony Stark

3.8K 197 25
                                    

1. Kişi ağızından anlatıcam

Tony ile yaşadığım şeyin arasından tam tamına yarım saat geçmişti. Bir şekilde kaçmayı başarmıştım. Toplantı salonuna girip imzalar için tony'i bekliyorduk.

Kapı açıldı ve içeri Tony girdi. Herkese sırayla baktı ve gözleri beni buldu. Bana yarı sinirli yarı piçimsi şekilde bakarken yanımdaki sandalyeye oturdu.

Steve mutlu bir şekilde tekrardan maddelerin üzerinden geçmek istediğini söyledi. Bu sözleşme için kendisini çok yormuştu.

Aniden telefonum çaldı. 

Abby arıyor...

İzin isteyip kapının önüne çıktım

"S/A lütfen bana güzel haberler ver. steve nasıl?"

"Saol bebeğim ben de çok iyiyim" derken toplantı salonuna doğru baktım.
 
Steve abby yazısını görmüş olmalı ki bana merakla bakıyordu. Ah aptal aşık

"Kötü birşey oldu mu" yok bea

"Sadece Tony Stark toplantı boyunca bana arsızca baktı. Ayrıca yazılım için gittiğimiz odada beni sıkıştırarak etkisi altına aldı pek bişey olmadı yani. Ah beni çağırıyorlar imza filan baay" anında kapattım. Tanrı beni onun çenesinden korusun.

Toplantı masasına doğru adımladım. Kimseyle bağlantı kurmadan oturdum.

Steve hala konuşuyordu. Ama Stark'ın dinlediğini sanmiyordum. O nedense telefonuma abby tarafından yağmakta olan mesajlara bakmaya çalışıyordu.

Steve anlaşma şerefine şirkete sushi söyledi.
Bende sıkıldığım için bilgisayardan anime açtım ve izlemeye başladım. Tony yanımda kıpırdanıp duruyordu .

Konsantre olamıyordum. Bana sinsice sırıtıp gözlerini ayırmadan elindeki kalemi yere yavaşça attı. Herkes steve'in anlattıklarını dinlediği için bizi gören yoktu

Kalemi almak için masanın altına eğildi.  Kalemi alıp doğrulcağını sanarken o parmaklarını ayak bileğime bastırarak yukarı doğru çıkardı.

Kaşlarımı çatarak ona baktım. Ama o hiç birşey olmamış gibi eli bacağımdayken steve'i dinliyormuş gibi yapıyordu.

Onu düşümemeye çalıştım ama her deneyişimde sanki parmakları daha da baskı uyguluyordu. Ben bu hisle boğuşurken steve konuşmasını bitirdi. Herkes el sıkışmaya başladı.

Tony'e sıra geldiğinde elimi titrekçe uzattım.
O da elimi tutup hafifçe kendine çekti

Sizle tanışmaktan gurur duydum S/A

Avengers ile hayal et 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin