BİLİYORUM BİLİYORUM ÇOK UZADI AMA MESAJ KUTUSU İSTEKLERLE DOLU -sadece 3 tane var-
Amma velakin bir istek bile benim için yeterli.Not-+18 alarmı var bazı yerlerde yazmadım anlayabilecek yaştasınız bence...
_______________________
Hatırlatma:"Elbisenin vücuduna mükemmel oturduğunu söyleyebilirim. Ama aklından masum şeylerin geçmediğini bilmelisin küçük hanım.Eminim evden çıkmak için yeterli bir sebebin vardır. Yoksa biz çıkmadan"sözünü yarıda kesti ve elbisenin askısı ile oynama başladı. Gözlerini gözlerime dikerek yarıda kestiği sözünü tamamladı.
"o elbise hiçte sakin olmayan şekillerle çıkacak."
Bunu demesi ile beraber utancımdan dolayı kapıya doğru yönelmeye çalıştım.
Ama loki saniyeler içerisinde kapıyı kapatmıştı bile.
Korkmam gerekiyor mu?Utangaçlık ve aşağıda bizi bekledikleri kafama dank edince sıkıntıdan inledim.
" jane ve thor bizi bekliyor. Yüksek müsadenizle şu kapıdan çıkabilir miyiz acaba"
Söylediklerimi dinlememiş gibiydi. Sadece eşsiz ve tutku dolu bakışları ile göz temasını kesmeden bana bakıyordu.
"Lanet... şöyle bakmaktan vazgeç"
Elini yavaşça belime getirerek konuştu."Nasıl bakıyor muşum ki?"
Lanet olsun kim böyle bir adam ile evde tek başına iken çıkmak için diretirdi ki...
Soru temalı bakışlarını bana yollarken sessizliğimi korudum. Yavaşça parkelerde göz gezdirmeye başladım. Ama sanki yaydığı enerji beni psikolojik olarak sıkıştırıyordu.
Gerçekten biraz daha böyle bakmaya devam ederse evden çıkma işini erteleyebilirdim. Yavaşça ona döndüğümde gözlerinin parladığını gördüm.
"Sence bunu söyledikten sonra gitmeme izin verir miyim sanıyorsun küçük hanım."
Küçük hanım derken harflerin üstüne bastırmıştı. Dur bir saniye.
"Ben hiç birşey söyledim."
Loki s/a'nın şans eseri sesli konuştuğunu biliyordu.
Eğer son sözleri duymasaydı gerçektende vazgeçebilirdi. Çünkü s/a istifini hiç bozmadan çıkmaya diretiyordu.Belkide yeni ev fantezisi istiyor diye geçirdi içinden loki. Ardından tehlikeli bir şekilde s/a'ya bakmaya başladı. O kurnaz aklında tutku ve şehvet dolu bir gün düşündü. Ardından ne kadar çekici göründüğünü aklından bininci kez geçirdi. Aklına tekrar tekrar gelen düşüncelerle sertçe yutkundu.Emin olun her insanın dayanamayacağı şeyler vardır benimki ise adem elmasıydı. Ve demin loki'yi yutkunurken gördüğümde içimden birşeylerin koptuğuna yemin edebilirim.
Ellerini belimde gezintiye çıkarırken dudakları da boş durmuyordu. Yavaş ve temkinli bir şekilde gamzemdeki çukurda sürtmeye başladı.
"Çok güzelsin" neğ. Kendimi yavaşça bırakırken aklıma gelen şey ile tuttum.
"Eminim ki bunu gördüğün tüm kadınlara söylüyorsundur" dediğim şey ile beraber küçük bi kahkaha attı. Galiba bu sesi kaydedip tüm gün dinleyebilirim.
Hafif bir sırıtma ile söze girdi.
"Bir çok kadın ile seviştiğimi söyleyebilirim."
Yüzüm yarışmacımız yaşar gibi düşüşe geçmişti. Sanki ben yaşar o jüri gibiydi. Fakat o cümlesini farklı bir biçimde tamamladı.
"Ama hiçbirisini kendi isteğim ile davet ettiğini hatırlamıyorum. Ve de hiçbiri için böyle çabaladığımı..."
Heyecağınımı gizleyerek kahkaha eşliğinde sordum
"Bizim seviştiğimizi de nerden çıkardın? Sevişmek yatakta olur bir kere"
Gözlerini göz hizama getirerek cevapladı."O zaman bizde ayakta sevişiyoruz küçük hanım. Bakıyorumda çok bilgilisiniz. Bu konularda".
Bu lafın altında kalamam seni yakışıklı pislik
"Sen hiç aşk-ı memnu izlemedin heralde. Gerçi onlar terasta bile şey ediyorlar ama neyse konumuz o değil.
Senin aksine benim aklımdan öyle zina şeyler geçmez ayrıca gerçekten burda durup nasıl sevişileceğini mi tartışıcaz? "Son kelimede dilim sürçmüştü.
" Ah bebeğim bu kadar heyecanlanmana gerek yok. Daha önce hiç sevişmedim de de tam olsun"
Gözlerimi loki hariç heryerde gezdirdim. Şaşkın bir ses ile ona odaklanmamı sağladı.
"Sen ciddisin."
Tekrardan yanıt alamayınca söze bodoslama dalgı
" Bebeğim sevinmen gerek ilkin yakışıklı bir tanrının elinden olucak." Baygın bakışlarımı ona yolladım"Seninle burada sevişmiycem loki" ellerini birbirine sürttü.
"İşte o yüzden bunu yapıyorum" dediği gibi beni sırtına yük yükler gibi sırtına attı. Hızlı adımlar ile odama ilerledi.
"Yabancılık çekme istedim" ya çok saol ya. MAL
" Bırakır mısın beni" ellerini belimden çekerek bıraktı.
"Hay hay" yere dedim yatağa değil.
Beni bıraktığı gibi üstündeki siyah gömleği yavaşça ve hain bir sırıtma eşliğinde çıkarmaya başladı.
Demin kurtulmak için tepinen ben yatakta rahatça yaşlanmış önündeki sanat eserini izliyordum. Bir ara odin'e bu başarısından dolayı tebrik mesajı yollamalıydım.
Loki aynı yavaşlığını koruyarak üstüme çıktı. Hayır merdivenle değil. Şaka şaka vurmayın.
Keskin bakışlar ile elbiseyi süzerken söze girdi.
"Bu elbise tam benim hayal dünyama göre tasarlanmış" ne diyon aq diye düşünürken aklıma gelen küçük bir detay ile heyecanım artmaya başladı.
Elbisenin önden düğmeli olmasına şuan küfür ediyordum.
Loki teker teker düğmeleri açmaya başladı. Çaktırmayın nazında bir sınırı var şans ayağıma gelmiş niye durduyarım gül gibi çocuk. İyice evde kalmış kızlara döndüm aq...
Tüm düğmeleri açtığında sevinçle söylendi
"Bingo. İç çamaşırların yeşil ve dantelli."
____________________________2 isteğim olacak.
1.si sizce karakterlerin iç sesi (kalın yazılan) mantıklı mı yoksa bırakmalı mıyım?
2.si soru cevap yapmak istiyorum mesajlardan olur yorumlardan olur soru atarsanız sevinirim. En saçma soruları bile cevaplayabilirim.
Svglr syglr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers ile hayal et 🖤
RandomBu kitapt gördüğünüz en mantıksız fan kitabı olabilir. Kemerlerinizi bağlayın ve manyak yazarınızla manyak bir serüven yaşayın -manyak yazarınız