Kirishima'dan
Koridordan geçerken sağ bileğimde hissettiğim parmaklarla duraksadım. Daha sonra hemen sağ tarafımda duran temizlik odasına doğru çekildiğimi hissettim.
"Hey-" Dudağımın üzerinde hissettiğim ince parmaklarla cümlem yarım kalmıştı. Karanlıktı ve dar temizlik odasının kapısı kapatılmıştı. Kısaca hiçbir şey göremiyordum.
"Ssh," kulağımı dolduran tanıdık sesle gözlerimi araladım. Ellerimi, ağzımın üzerindeki elin üzerine koyup çektim.
"Bakugou?" Onaylarcasına bir mırıltı çıkardı. Daha sonra ellerimi alıp beline yerleştirdi. Kollarını da boynuma dolayıp kendisini bana bastırdı. Baştan çıkarıcı bir kokusu vardı ve ben aşırı heyecanlanmıştım. Ne yapıyordu o öyle? Ders başlayacaktı ve şimdi gitmezsek geç kalacaktık.
Parmak uçlarında yükselip ellerini saç diplerime geçirdi ve okşamaya başladı. Sıcak nefesi, yanan yüzüme çarpıyordu. Karanlık ortamda sadece vücudunu ve nefesini hissedebiliyordum.
"Nn," mırıldanıyordu ve burnunu burnuma sürtüyordu. Tamam, burada bir sorun vardı. Bakugou'da bir sorun vardı. Kendi gibi davranmıyordu.
Dudaklarımın üzerinde hissettiğim sıcak nefesi başımı döndürüyordu. Üzerime yürüyüp sırtımın temizlik odasının kapısına çarpmasına neden oldu. Üzerime verdiği yükü yüzünden de küçük bir inleme kaçırdım dudaklarımdan. İyi hissediyordu fakat... Durmamız gerekiyor, lanet olsun!
Omuzlarını tutup kendimden uzaklaştırdım. Ayrıca birkaç adım öne ilerleyip kapıyı araladım. İçeriyi dolduran ışık sayesinde yüzünü az da olsa görebilmiştim.
"Ne yapıyorsun?" Bakışlarını kaçırdı ve sesini çıkarmadı. Yüzü aşırı kırmızıydı ve bakışları uyuşuktu. Kaşlarını çatıp bana tekrar odaklandı.
"Senin bana yaptığını yapacaktım!" sesini alçalttı. "...Seni öpecektim."
"Ama... Senden uzak durmamı isteyen sendin." Yüzüne alaycı bir gülümseme yerleştirdi. Bana yaklaştı ve omzumun üzerinden kapıyı ittirdi. Bulunduğumuz yer tekrardan karanlık olduğunda ellerini omzuma koyup bekledi.
"Beni seviyor musun?" Sessiz çıkan sesi doldurdu kulaklarımı. Aynı zamanda mayışmış ve uyuşuk bir ses tonuydu. Gözlerimi aralayıp yanan yüzümü hiçe saymaya çalıştım. Bu ortam beni boğuyordu.
"Ha?"
"Beni seviyor musun, dedim." Cümlesini tekrarladığında omzumdaki ellerini sertçe ittirdim.
Belini yakaladığımda yerlerimizi yerleştirip onu kapıyla arama aldım. Biraz sert bir şekilde çarpmıştı kapıya. Fakat bilerek yapmamıştım. Ona karşı yumuşak olmak imkansız gibiydi. Uzanıp aralıklı dudaklarını kendi dudaklarımla kapattım. Onunlayken mantıklı düşünemiyordum. Sanki bütün düzenim yerle bir oluyordu. Neden inkâr edeyim ki? Onu seviyor muyum? Bunun cevabını bir aptal bile bilebilir. Tabii ki.
Yavaşça alt dudağını dudaklarım arasına alıp emerken parmaklarını saçlarımda ve sırtımda hissediyordum. Ayrıca aşağıya yaptığım baskı yüzünden ağzıma boğukça inliyordu. Üst dudağımı sertçe dişledi. Bunu yapması, öpücüğe, dilleri de dahil etmişti. Bir süre sonra aşırı sıcak olduğu için geri çekilmemiz gerekmişti. Ayrıca nefes nefese kalmıştık.
Kakülünü, terden ıslanmış olan alnından çektim ve alnını kendi alnım ile birleştirdim. Nefes alış verişlerim düzene girerken dudaklarımda bir tebessüm oluşmuştu.
"Bu sorunu cevaplar mı?" Alnını alnımdan çekip karanlık ortamda ne yapacağını hissetmeye çalıştım. Sonuçta göremiyordum. Kollarını boynuma sardı ve kafasını omzuma yasladı.
"Pislik... Daha önceden söyleseydin ya!" Kollarını gevşettiğinde uzanıp göz kapağını öpmüştüm. Islak kirpiklerini hissedince duraksamıştım. Ağlıyor muydu o? Hızlıca ellerini gözlerine bastırdı ve kafasını göğsüme koydu.
Eh... Böylece dersi de kaçırmış olduk.
17 bölümdür ilk defa feelslik bir şey oldu sanırım. Fiziksel temas olarak yani...
Hmm, konu da bittiğine göre kitap biter. Yeni kitaplar yazacağım takipte kalmayı unutmayın!
Neeyse, sizi seviyorum. Kendinize iyi bakın! <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.o.o.d.o.o ✓
Fanfic"Belki diğerlerine yaşattığını kendi de yaşarsa biraz değişebilir..." ✦Voodoo! AU ✦Boku no Hero Academia ✦Kirishima x Bakugou ✦boyxboy By; me To; you