δεκαεννιά

2.9K 278 149
                                    

Bakugou'dan

Son dersin bittiğini işaret eden zille yerimden kalktım ve yanı başımda beni bekleyen kızıla döndüm. Yüzünde adlandıramadığım bir gülümseme, başımda ise kesintisiz bir ağrı vardı. Büyük ihtimalle yaşlı kadının çayı yüzünden olmuştu.

"Eve beraber gidelim," dedi mutlu çıkan bir ses tonuyla. Başımı aşağı yukarı salladım ve dudağımı yana kıvırdım. Yoldayken bir parkta durmuştuk. Banka oturup parktaki çocukları ve kuşları izlemeye başladık. 

Daha sonra elimin üzerinde hissettim parmaklarını. Bakışlarım önce uzun, kemikli ellerine, daha sonrada gülümseyen ifadesine takıldı. Heyecanlı görünüyordu. Doğru ya, bugün açılmıştık birbirimize. Bunu düşünmek bile mutluluktan midemin kasılmasına neden oluyordu. 

Elimi çevirip parmaklarımın onun parmaklarına kenetlenmesine neden oldum. Dudaklarımda bir tebessüm oluşurken o, elimi kaldırıp dudaklarına götürmüştü bile. Derimde hissettiğim yumuşak dudaklarına takılmıştı gözlerim. Onu tekrar öpmek istemiştim bir an. 

Fakat toplum içindeydik ve bu çok da doğru sayılmazdı. Bu yüzden yaklaşıp yanağına bastırdım dudaklarımı. Yaptığım bu hareketten dolayı gözleri kısılana kadar gülümsedi. Yüzümü ondan uzaklaştırdığımda bana sorarcasına baktı.

"O değil de, sen nasıl bu kadar atılgan oldun bugün?" Cidden... O sakinleştirici bitki, düzgün düşünmeme engel olmuştu. Fakat sandığımdan daha uzun sürmüştü etkisi.

"Kediotu özü çayının etkisi demek ki bu kadar uzun sürüyormuş..." mırıldandım sessizce. 

"Mm?" Bana sorarcasına baktığında elimi yanağına koydum. Şaşkınken aşırı sevimli görünüyordu. Kıkırdadım,

"Yok bir şey..." Göz ucuyla parktaki insanlara baktım. Bize bakan yoktu. O halde tam sırasıydı! Yakasına tutundum ve kırmızı gözlerini şaşkınlıkla aralarken onu kendime asıldım.

Dudaklarımdaki sıcak ve yumuşak baskı gülümsetmişti beni. Kısa bir öpücük bırakıp ellerimi gevşettim ve onu kendimden uzaklaştırdım. Yüzüm yanarken bakışlarımı başka bir yöne çevirip otuz iki diş gülümseyen ağzımı kapattım. 

Bu mutluluk bana bile fazlaydı. Daha sonra arkamda hissettiğim kollarıyla bana sarıldığını hissettim. Kafasını enseme gömüp kıkırdamıştı.

Büyülü bir bebeğin beni böylesine değiştirip bana böylesine bir mutluluk verebileceğini kim tahmin edebilirdi ki?



✦Okuduğunuz için teşekkür ederim! Bir başka kitapta görüşmek dileğiyle! Kendinize iyi bakın. ✦

V.o.o.d.o.o  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin