Kirishima'dan
Öğle yemeğinde tepsimi alıp Midoriya ile Kaminari'nin yanına oturdum. Kısa bir baş selamı verdi Kaminari. Midoriya ise bakışlarını kaçırdı. Omuz silkip yemeğimi yemeye başladım.
Gerçi... Birkaç kişinin bana olan bakışları yüzünden bu zordu. Bana iğrenerek bakıyorlardı. Rahatsız olmuştum ve bakışlarımı tepsime sabitledim. Yanlış bir şey mi yapmıştım?
"Söylesene, yanlış bir şey mi yaptım?" Kaminari başını sağa sola sallarken sırtımı sıvazladı ve onlara bakmamı söyledi. Yemekhanede işimiz bittiğinde tepsilerimizi yemekhanedeki kadına uzattık ve sınıfa doğru yöneldik.
Koridorda, üst sınıflardan birisi hızlıca omzuma omuz attı. Geri sendelenmiştim ve bu acımıştı. Elimle ensemi tutarken bana çarpan kişiye baktım.
"Önüne bak, ibne." Bana söylediği sözden dolayı ne kadar büyük olduğunu umursamayarak harekete geçtim ve yakasına yapıştım. Tuttuğum yakasından onu ittirdiğimde birkaç adım geriye gitmişti ve sırtı, koridordaki okul dolaplarına sertçe çarpmıştı.
"Bir şey mi dedin?" Gözlerini aralayıp kaşlarını çattı ve yakalarıma tutundu. Yana kaydığında sırtı okul dolaplarına sertçe çarpan ben olmuştum. Kaminari ile Midoriya öğretmen çağırmaya gitmişti.
İri yarı üst sınıf öğrencisinin diz kapağına geçirdiğim bir tekmeyle yakamdaki parmakları zayıfladı. Bunu fırsat bilip araya birkaç adımlık mesafe koydum. Daha sonra sinirli bir ifade takınıp oradan uzaklaştı.
Onun sorunu neydi? Herkes garip davranıyordu. Daha sonra bileğimde hissettiğim parmaklarla kafamı o tarafa çevirdim. Bakugou beni çekiştiriyordu. Okulun çatısına kadar sürüklendim. Yüzündeki ifade oldukça sadeydi. Fakat gözlerindeki bakış yabancıydı.
"Benden uzak durmanı söylemiştim," dedi. "Şimdi seni de homo sanıyorlar. Destekleyenler olduğu kadar homofobiklerde çok fazla burada." Gözlerimi kısıp dediklerine anlam vermeye çalıştım. Fakat... Beni homo sanmaları için bir şey yapmamıştım ki.
"Neden ama?" Parmaklarını saçlarına attı ve sinirle soludu.
"Çünkü benimle takılıyorsun, çük kafalı." Kaşlarım yukarı doğru kalkarken ağzım şaşkınlıkla aralandı. Yani... Bakugou eşcinsel miydi? Ah, bu... Bu bir şansım var demekti, değil mi? Lanet bebekten kurtulmak için harika bir fırsattı.
"Her neyse, uzun lafın kısası..." İç çekip cümlesine devam etti. "Ortalık bir yerde yüzüme bir yumruk geçirmene izin veriyorum. Daha sonra da bana yaklaşma." Kaşlarımı çatıp gözlerine sabitledim gözlerimi. Ona doğru birkaç adım attım ve yakasını kavradım. Ne saçmalıyordu?
"Saçmalamayı kes, Bakugou. Beni hiç mi tanımadın sen?" Arkadaş olduğumuzu sanıyordum. Böyle saçma bir nedenden dolayı vazgeçmeyeceğim ki ondan.
"Hayır," dedi göz temasından kaçarak. "Sen kimsin ki? Benden uzak dur. Senin için doğru olan bu, geri zekalı." Yakasını bırakıp yumruk yaptığım elimi suratına geçirdim. Dediği şey o kadar saçmaydı ki sinirlenmiştim. Geri tökezlemişti ve elini yanağına koyup yere düştü. Fazla sert vurmamıştım çünkü ona kıyamamıştım. Elini yanağından çekip göz teması kurmadan sinirden gülümsedi.
"Sence böylesine saçma bir nedenden dolayı ilişkimizi keser miyim?! Ne olduğun önemli değil." Gülümsemesi kaybolmuştu ve başını yavaşça bana kaldırdı. Şaşkınlığı yüzünden okunuyordu.
Bir süre sadece beni izledi. Elini tutup kendime çektim ve ayağa kalkmasını sağladım. Kafamı omzuna koydum ve kollarımı beline doladım. "Ne olduğun önemli değil, seni bırakamam..."Tepki veremiyordu.
Parmaklarını sırtımda hissettim. Sıcak avuç içlerini gömleğimin üzerinden sırtıma bastırıyordu. Bir süre sonra kollarımı gevşettim ve onun hizasına geldim. Hızlıca eliyle gözlerini sildi ve saçlarıyla yüzünü kapattı. Tedirgince ona bir adım yaklaştım.
"S... Sen iyi misin?" Başını aşağı yukarı salladı. Ona yaklaşmaya çalıştığım için o da geri geri yürüyordu.
"Ev... Evet, geri zekalı. Yaklaşma," dedi sesi titrerken. Dediğini yapıp geride kaldım. Bir süre sonra çatıyı hızlı adımlarla terk etti. Arkasından gitmek yerine burada kalmıştım.
Anime de yaşanan olaylardan sonra Bakugou, az da olsa yumuşadı. Bu yüzden onu eskisinden daha zayıf ve sakin yazarken mutlu oluyorum.
NSFW yazmayacağım. Yine de kimi aktif, kimi pasif görüyorsunuz merak ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.o.o.d.o.o ✓
Fanfic"Belki diğerlerine yaşattığını kendi de yaşarsa biraz değişebilir..." ✦Voodoo! AU ✦Boku no Hero Academia ✦Kirishima x Bakugou ✦boyxboy By; me To; you