TANITIM

7.3K 143 26
                                    

Belki çocukken babamız saçımızı okşayıp masal anlatamadığı için böyle oldu her şey.

Hayaller o yaştayken bitti ve biz bunu kabullendik.

Belki de bizim masalımızın başkahramanı başka bir hikâyede yan rol olduğu içindir. Kim bile bilir?

Yinede diğerlerine göre şanslı sayılmaz mıyız çoğumuz?

Ya yaşadığınız masalın kâbusa dönüşebileceğini hiç düşündünüz mü?

Ben bu konuda pek şanslı sayılmam. Küçüklükten belliymiş benim masalımın sonunun nasıl biteceği.

Terk eden bir anne, yurt dışında yaşayan bir baba ve beraberinde hayatınızı devam ettirmek için ihtiyaç duyduğunuz büyük baba.

Yine de şu son kısımda biraz şanslı sayılabilirim. Ya o da olmasaydı?

Hikâyeyi baştan sarmaya ne dersiniz?

Ben Hazar Arıcan. Yüksel Arıcan'ın herkesten sakladığı torunu. Büyük ihtimal o zenginliğin tek mirasçısı. Özel Arıcan Koleji'nin herkes tarafından merak edilen radyosu.

Böyle sırlarımla çok gizemli gözüküyorum değil mi?

Ama öyle değil.

Okulda ki herkesle konuşmuşluğum vardır.

Bunun tek nedeni; Haber.

Peki, okula yeni gelen biri benim sırlarımı ortadan kaldırabilir, benim kim olduğumu öğrenebilir mi?

Bence bu imkansız .Özellikle de yeni gelmiş biri için ,

Kayra Demirel için...

"Bana ilk kitabımda destek olacağınızı umuyorum. Yorum bırakmayı lütfen unutmayın"

Okul Radyosu ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin