♛♛♛♛♛
İyi tarafından bakalım , bugün okulda Jackson ‘u görmedim... Sahi Jackson neden okulda değildi ??
♛♛♛♛♛
~ ''Tekrar deneyebilir miyiz?''
'' Jackson onu, benim yerime Linda'yı seçmeden önce düşünecektin. ''
"Ben Linda'yı seçmedim. Onun benden hoşlanması onunla çıkıyorum anlamına gelmez. Biliyorsun Caroline seni kimseye değişmem...Sen farklısın. Her insan hata yapar, yalnış kararlar verir. Herkes gitsin sen kal lütfen. Seni Seviyorum onu değil. Benim hikayem sensin sonum olma! Jackson ve Caroline'ın bitmesine izin verme."
~
... Ve işte sabah oldu. Çok değişik bir rüya gördüm. Jackson benden yeni bir şans istiyordu. Ayrılık sebebimiz Linda olduğunu bildiği halde benim tarafımdaydı. Hata yaptığından söz ediyordu. Linda' yı önemsemiyordu bile. Kesinlikle berbat bir rüyaydı. Jackson bana asla böyle demez ' hikayem sensin sonum olma.' kendisi biraz odundur da.Böyle şeyler onun aklına gelmez yani.Tam da okula gidecek zaman moralim yine bozulmasa olmazdı zaten.Dün okulda Jackson‘ı görememem ve sebebini merak etmemden sonra bu rüya tamamiyle tesadüf. Kesinlikle. Yoksa bilinçaltımın hala Jackson u düşünüyor olması imkansız bi durum çünkü.
Bugün okulun 2. gün ama ilk günmüş gibi olacak çünkü dünden kimse sınıflarını bilmiyordu, herkes kendi halindeydi. Ama bugün düne göre karışıklık yoktu.Gayet düzenli bir şekilde herkesin ismi duvardaki kağıtlarda asılıydı ve karşısında da şubeler yer alıyordu.Çok fazla isim vardı kendimi bulamıyordum.Biraz uğraştıktan sonra, hah işte burda 'Caroline Accolla ' C şubesindeyim. Malia ile aynı sınıfta.İşte bu iyi haber. Listenin devamına bakmadan içeri girdim.
Sınıfımı bulmak listede adımı bulmaktan daha kolaydı. Tüm iyi niyetimle ve yüzümdeki garip gülümsemeyle sınıfa girdim. Hiçkimseye bakmadım sadece yere bakıyordum ya da duvarlara ve hemen bir yer seçip oturdum. Aslında kesinlikle cam kenarına oturmam ama nedense oraya oturmuştum.
Çevremdekilere hiç bakmıyordum, heyecanlıydım ve en önde oturuyordum. Dışarıdan bakanlar için inek öğrenci modeli oluşturmuş olabilirdim.
Çok geçmeden tüm sıralar doldu. Sınıfa ; uzun boylu, siyah kısa saçlı, gayet ciddi, esmer , çatık kaşlı, elinde uzun ince tahta bir çubuk olan, zayıf ve disiplinli bir bayan ögretmen girdi.
Bendeki ilk izlenimi ; "Eyvahh! Bu hoca hangi derse giriyorsa şimdiden yandık. Kesin zor soruyordur, baya da ciddi."
Sınıfa girdiği andan itibaren sanki bütün sınıf buz kesilmişti ve konuşmaya cesaret edemiyorlardı.
Uzun bir sessizlikten sonra bir iki kez boğazını temizleyip, kalın ve tok sesiyle konuşmaya başladı:
''Evet sevgili ögrencilerimiz okulumuza hoşgeldiniz. Ben müdüreniz Marry Tate. 7 yıldır bu okuldayım. Korkmayın ben sınıf öğretmeniniz değilim.Öğretmeniniz biraz gecikti. " diyerek gülümsedi. Onunla birlikte bizde güldük. Böyle sert birinden beklemezdim. Aslında çok iyi birine benziyor.
Ardından sınıf öğretmenimiz olduğunu tahmin ettiğim ; orta kilolu, orta boylu, kumral, yeşil gözlü, uzun dalgalı saçlı ve yüzünde belediye çukuru gibi çok hoş bi gamzesi olan kadın, müdüremiz Marry ile tokalaştıktan sonra bize dönüp hepimize tek tek baktı. Gözlerinin içi parlıyordu adeta.
Müdüre sınıftan çıktıktan sonra konuşmaya başladı:" Merhaba arkadaşlar ben Amara Lockwood. Ben şimdi hepinizle birer birer tanışmak istiyorum... Hepiniz hoşgeldiniz. Sıradan başlayalım ?"
Kendimce içimden dua ediyordum. Lütfen benden başlama lütfen. Neyse ki duvar kenarından başladı.İlklerde olmak istemiyorum çünkü.
''Selam ben Nadia Mikelson'' (Hafif toplu, uzun simsiyah saçlı, gözleri de yine saçları kadar koyu,konuması çok şirin bi kız. )
''Merhaba,ben Toby Gilbert '' (Kıvırcık saçlı, kaverengi gözlü, uzun boylu,zayıf, biraz utangaç ama çok güler yüzlü birisi)
''Merhaba adim Lily Hale '' (Bu kızın bakışlarını, konuşma tarzını , hareketlerini falan pek sevmedim... Orta boylu, zayıf, yüzü kemikli, şaçını at kuyruğı şeklinde bağlamış, sarışın güzel bi kız)
''Adım Aiden Danovan '' -NEE !! Sınıfa girdiğim andan itibarenki yüzümdeki gülümseme kayboldu... Onunla aynı sınıfta olabileceğim aklıma gelmemişti.HAYIR YA OLAMAZ AİDEN OLAMAZ !'' (Aiden ‘dan bahsetmiştim zaten. Konuşması artist gibi ve sürekli o nefret ettiğim yamuk ağız gülümsemesi yapıyo. )
''Adım Kali Wesley '' (Bu kızda sanki hiç umrunda değilmişte zorla okuldaymış gibiisteksizce konuşuyo.. Saçlarına anlamadığım şekilde karışık şeyler yapmış.. Kelimeleri yutarak ve uzatarak konuşuyo, esmer kısa boylu bi kız.)
'' Selam ben Jack Green '' ( Bu çocuğu tanıyorum, sanırım daha önce Issac ‘in yanında görmüştüm. Gayet semaptik, orta boylu, kahverengi saçlı, MAVİ gözlü açık tenli bi çocuk.)
''Merhaba adım Candice Forbes'' (Ela gözlü, beline kadar açık kahve saçlı, zayıf ,çok tatlı bi kız. Şimdiden kanım kaynadı ona )
''Selam ben Henrik Jelly ''
''Ben Kate Argent ''
''Ben Enzo Martin''
'' Selam ben... Linda McQueen '' - NEE! ŞAKA MI BU ?!? Hala rüyadayım dimi ben. Olamaz ya olmamalı.Sınıfta iyi olduğum bi tek Malia var oda bugün hangi cehennemdeyse ortalarda yok. Şu zamanda beni nasıl yanlız bırakabilir.Bu salak kız konuşmaya başladığında kafama sanki iğneler batıyor, o kadar nefret ediyorum. - ( orta boylu, saçlari herzaman yapılı okula gelir, kahverengi gözlü, bronz tenli ,yılışık bi kız )
En sonunda sıra bendeydi.
'' Merhaba ben Caroline Accolla''
Linda içinden içinden kıkırdıyordu o iğrenç sesini duyabiliryordum.
'' Hepinizle memnum oldum, umarım hepiniz çok iyi anlaşacaksınız.''
♛♛♛♛
Bugün daha da kötü geçemezdi. Sınıftan kendimi zor attım. Başım çatlıyordu ve bi an önce eve gitmeliydim.
Yolda Issac' a mesaj attım. '' Okul bittikten sonra konuşmalıyız, evde olurum. ''
♛♛♛♛
-MULTİMEDİA --- JACK GREEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN SIRLARI
Vampire"Her gece uyurken son düşündüğüm, sabah uyandığımda ilk aklıma gelen sensin." 《《《《 Caroline, yeni bir sayfa açmayı planlıyor.Yeni okul, yeni çevre, yeni insanlar. Bununla birlikte hesaba katmadığı bir şeyler daha var; kurtlar,vampirler,cadılar ve me...