11.BÖLÜM--Yeni Kız

4.3K 195 39
                                    

 Malia' yı bulup arabaya bindiğimizde Candice' ı ölü olarak bulduğumuzu söyledik... İster istemez onunda gözleri doldu.. Bu kesinlikle bir cinayetti.. Çünkü Candice' ın kimseye bir kötülüğü yoktu.

*********

  O akşam Malia' yı sağa salim evine bırakmıştık. Hava baya kararmıştı ve Issac beni de evime bıraktıktan sonra gitti.

  Bu saatte eve girdiğimde beni bekleyen cezaları ve azarlamaları tahmin etmek zor değildi. Ah olamaz... Anahtarlarımı da almamıştım. Mecburen kapıyı çaldım. Hiç duraksamadan kapı ardına kadar açıldı. Kapıyı açan annemdi ve yüzündeki endişeyi görmemek mümkün değildi. Hızlıca beni kendine çekti ve sımsıkı sarıldı. Karşılık veremedim çünkü bu beklediğim bi tepki değildi.

  Hemen sonra içeri girmem için çekildi ve kapıyı kapattı. Babam ve Jessica salodaki koltukların en büyük olanında yan yana oturuyorlardı.

 " İçeri gel Care. " dedi babam gayetsakin bir ses tonuyla.

" Ah şükürler olsun ki iyisin... Çok merak ettik." diyordu annem elleriyle kendini yüzünü kapatırken.

 " İyi.. sayılırım..." dedim ve hemen ardından gözyaşlarıma engel olamadım. Annem hemen benim yanıma oturdu.

 " Candice.. Bugün onu ormanda bulduk.. Ama.. ama ölmüştü. Bu bir cinayet !! Boynu kesikler içindeydi.. Üstelik bi ağaca bağlayıp öylece gitmişlerdi !! " dedim öfkeme hakim olamadan hepsini anlatmıştım neredeyse.. Halbuki böyle şeyleri ailemle hiç konuşmamıştım. Okulda olanlar, gün içinde yaptıklarım... Onlara anlatmazdım. Ama zaten bugün olalarda pek normal değildi.

   Kız kardeşim Jessica " cinayet " kelimesini duyduğundan beri ağzı açık ve korkmuş bir ifade takınmıştı...

  " Siz.. Nasıl buldunuz ? Ormanda ne işiniz vardı ? " dedi annem eliyle göz yaşlarımı silerken.

  Evet işte bu konuda ne diyeceğimi gerçekten bilmiyordum... Arkadaşlarımdan birisi cadı ve birisi de melez. Onların doğa üstü duyuları sayesinde Candice' ı bulduk mu diyecektim? Bakışlarımı bi süre halıdan kaldırmadan öylece durdum..

  Annem ellerimi kendi ellerini arasına aldı ve güvenveren bi gülümsemeyle başını salladı.. Sanki anlatacaklarımı biliyormuş ama benden duymak istermiş gibiydi.

  Biraz kekeleyerek de olsa söze girdim.. Bir yerden başlamak zorunda olduğumu biliyordum. 

  Nadia' nın bir cadı olduğunu,  yer tespiti gibi bir büyü yaptığını, onun hislerine güvenerek biraz vakit kaybettiğimizi.. Anlattım.. " Şey.. sonrada bi şekilde bulduk. " dedim. Malia dan bahsedemezdim.

   " Ne dedin sen? Dur biraz... Yer bulma büyüsü gayet kolaydır ve hisler doğru yolu gösterir. " dedi annem.

   " Ne ? Nasıl ? Sen... cadı falan mısın ? " dedim alaycı bir tavırla.

  " Ah.. Hayır. Ama bu konuda çok şey öğrendim. " dedi. Sanırım Jessica' ya bakarak.

 " Doğru.. Kolay bir büyü..Ayrıca hissettiği yerde bulamamanız garipmiş doğrusu.. " dedi Jessica.

 " Aslında... Biz onu durdurup başka bir yol denememiz gerektiğin söyledik.. Ama zaten Candice' ı öyle bulduk. " dedim.

  İkisi de bir süre anlamaya çalıştı.

 " Bu garip.. Çok garip.." diyerek bi aşşağı bi yukarı yürüyordu annem.

 " Eee sizin bana anlatacak bir şeyiniz yok mu? " dedim imalı bi sesle. Bunu neden dedim bilmiyorum. Uzun süre trip atma taraftarıydım. Ama bu konuda Jessica' bile bir fikri olduğunu düşünürsek gerçeklerden daha fazla kaçmamalıydım.

BİR GENÇ KIZIN SIRLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin