O günün akşamı Jack'i hastaneden çıkarmamıza izin verdiler. Daha doğrusu yara izi kendiliğinden kapanacağı için babama anlatmak zorunda kaldık. Sadece Jack'in kurt olduğunu söyledik. Babam bir şekilde durumunun düzeldiğine diğer meslektaşlarınıda ikna edebilmişti. Ardından Malia onu bu söylediklerimizi unutması için etki atına aldı. Bunu ilk defa yapıyordu ama Nadia ona yardımcı olmuştu.
Issac bizi Nadia' ların evine bıraktıktan sonra her ihtimale karşı o Jack ile birlikte kalacaktı. Saat 10.30 olmuştu bile.Birlikte odaya çıkıp oturduk. Nadia hemen atıldı.
"Bence kesin etki altındaydı. "
" Ama bunu ona Olivia yapsaydı neden bide hastaneye gelsin ki? " dedi Malia.
" Neden olacak. Asıl gelmezse şüphelenirdik. Aklınca bizi kandırmaya çalıştı." dedim sertçe. O kızden git gide nefret etmeye başlamıştım.
" Hadi ama kızlar! Okulda vampirler olabilir. Ayrıca benim büyülerimi bozmaya çalışan kişiyide unuttum sanmayın. Kim bilir kuyumuzu kazmaya çalışan başka kimler vardır. Böyle bir durumda savunmasız kalmamalıyız." dedi Nadia. Dışarıdan güçsüz görünmekten hep nefret ederdi.
" İyi ya bizde de bir cadı, birisi alfa iki kurt adam, bir melez ve bir de..." Malia cümlesini tamamalamadan ikisi de bana döndü.
" Ve ben. Hiçbir doğaüstü gücü olmayan, güçsüz, sevimsiz Caroline. " Sahiden de öyleydim. Diğer düşmanlarımıza karşı bir avantajım yoktu. Onların üstesinden gelebilecek kadar güçlü de değildim.
" Tabiki de hayır. Öyle demek istemedim. Hem bizim gibi bir canavar olmadığın için sevinmelisin. " Malia toparlamaya çalışıyordu ama gerçek apaçık ortadaydı. Belkide bu yüzden onları yavaşlatıyorumdur.
------
O gece Nadia etkiyi kaldırma büyüsü çalışıyordu ancak bunu birisinde denemeden yaptığı için emin olamıyordu. Bu da onun için daha zor oluyordu. bizde elimizden geldiğince ona yardım etmeye çalıştık.
Bir yandan Jack in etki altında olma ihtimali kafamı kurcalıyordu. Belki de o gün bana söylemek istediği şey gerçekte o değildi. Yine de böyle düşünerek kendimi ümitlendirmek istemiyordum.
Başım yine ağrımaya başlamıştı. Ve kızlardan izin isteyip yatmak için yatağa geçtim. Bu aralar başım çok ağrıyordu. Hep sters hep.
-JACK-
Hastaneden ayrıldığımzda Issac de bize gelmişti. Annesi ve babası kavgalı olduğundan böylesi onun içinde iyi olmuştu.
Eve gelince hemen yatağa attım kendimi. Başım ve boynum inanılmaz acıyordu ama iyileştiğini hissediyordum. Issac'ın dediğine göre sabaha kadar izi bile kalmazmış.
"Jack? "
"Evet? "
" Seni hemen sık boğaz etmek istemiyorum ama sormadan edemeyeceğim sanırım. Ne olduğunu hatırlıyor musun? "
" Çok bir şey hatırlamıyorum. Sadece okula gidiyordum ve arkamdan birinin üstüme atladığını hissettim. Gerçekten çok güçlüydü ve ben karşı koyamadan yere kapaklandık. Gözleri kıpkırmızıydı."
" Sonra ne oldu? "
" Ben.. Hatırlamıyorum. " Sonrasında zaten bayıldığımı düşünüyordum.
" Kimdi peki? Görmüşsündür."
" Ne? Ah şey... Issac çok yorgunum yarın konuşsak? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENÇ KIZIN SIRLARI
Vampire"Her gece uyurken son düşündüğüm, sabah uyandığımda ilk aklıma gelen sensin." 《《《《 Caroline, yeni bir sayfa açmayı planlıyor.Yeni okul, yeni çevre, yeni insanlar. Bununla birlikte hesaba katmadığı bir şeyler daha var; kurtlar,vampirler,cadılar ve me...