1.Bölüm ---

38.1K 593 159
                                    

♛♛♛♛♛♛

Öncelikle şunu söymeliyim ki bu benim yayımladığım ilk kitap ve herkesin ilk kitabının olduğu gibi bu da bana amatör bir tecrübe olacak...

Lütfen yorum yapmayı unutmayın. Düşüncelerinizi görüşlerinizi mutlaka paylaşın.

DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM...

BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE İYİ OKURLAR... ;)

Heey! Ben Caroline.

Yaptığı hiçbir şeyden hoşnut olmayan ancak sevgili ailesi tarafından ne yaparsa yapsın harika karşılanan bir kızım. Ailem her konuda en iyi olduğuma kendilerini inandırmış olsa da bu yalana inanmayı bıraktığımda 5 yaşındaydım.

Kendimden bahsedeyim biraz. Aslında boyum çok uzun sayılmaz kilo problemide yaşamıyorum. Saçlarım sarı olmasına rağmen gözlerim çok koyu bi kahverengi. Bu detayı neden vurguladın derseniz renkli göz takıntım var. Annemin, babamın ve hatta kız kardeşim Jessica nın bile gözleri renkli. Annem bunun beni şanslı biri yaptığını söylüyor.-aman ne şans. Farklı olmak her zaman kendine göre bir ayrıcalıktır. Ancak dış görünüşü nedense fazla önemsiyorum.

Arkadaşlık konusunda çok şanslı sayılmam aslında. Herkesle kolay anlaşamam. Hayatımda en değer verdiklerimden bile kazık yedim.Hak etmedikleri kadar fazla değer verdim belki de onlara. Sevdiğim kadar sevilmedim mesela hiç. Sonradan anladım herkese güvenmemek gerektiğini. Gerçi hatalarından ders alan ama aynı hatalara tekrar düşebilen biriyim. Kim böyle değil ki?

Sevdiğim çocuğun beni aldatmasından dolayı yaşadığım uzun şokun ardından şimdi gayet iyiyim.Yani umarım öyleyimdir. Tatil boyunca onu hiç görmedim ve sanırım aynı okuldayız. Aldatılmak. Bu his gerçekten kelimlere sığacak ya da anlatılınca anlaşılacak bir şey değil. Sevmek tamam, ama iş aşka gelince sanırım devreler yanıyor. Herkes aşık olamaz bence. Bir çok insan sevgiyi çok küçük görüyor. O insanlar hak etmiyor sevilmeyi. Haksızlık, çünkü ben daha çok sevmiştim...

Lisede herşey farklı olacak bunun için kendime söz verdim. Ne olursa olsun iyiymiş gibi davranacaktım. Duygularımı insanlardan saklayacaktım. Çünkü onlara ne kadar içimi açarsam beni kendi uçurumuma düşürmeleri o kadar kolay olacaktı. Bu tuzağa bu sefer aldanmayacağım.

Umarım her şey hayallerimdeki lise gibi olur. Tabi Jackson dışında.

-MULTİMEDİA --- CAROLİNE ACCOLA

EVET BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU AMA 2. BÖLÜMÜ DAHA UZUN HAZIRLADIM... UMARIM HOŞUNUZA GİTMİŞTİR :D

BİR GENÇ KIZIN SIRLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin