Dominick
Za posledních několik dní se toho stalo vážně hodně. Když jsme všechno vysvětlili a Liss si šla lehnout, tak jsem ještě poděkoval Emmě, že tu mužů zůstat.
„Ráno si dojedu pro věci.“
„Dobře.“
„Tak dobrou.“
„Dobrou.“
Přišel jsem k Liss do pokoje a zjistil jsem, že spí. Pomalu jsem zavřel dveře a lehl si k ní. Objal jsem ji a ona se ke mě natiskla, ale stále spala. Po pár minutách jsem taky usnul.Ráno jsem v posteli ležel sám. Vstal jsem a vydal se do kuchyně. Liss stála v kuchyni a dělala vajíčka. Potichu jsem přišel k ní a objal ji kolem pasu. Lekla se a já se musel zasmát.
„Trdlo, brzo z Tebe dostanu infarkt!“ otočila se na mě a dělala uráženou.
„Ale notak, zlato, nedělej uráženou.“ otočila se zpět a dala vajíčka na talíř. „Pustíš mě? Prosím.“ povzdechl jsem si, dal ji pusu do vlasů a neochotně ji pustil.
„Na, najez se. Snad budou dobrý.“
„Co se dá zkazit na vajíčkách?“
„To by si se divil.“
„Půjdu si pro věci... Půjdeš se mnou?“
„To si piš.“
Dojedli jsme a vydali se k autu. Nasedli jsme a Liss začal zvonit mobil. Když se na něho podívala, ztuhla.
„Kdo je to?“
„Lukas...“ zamlulala, až jsem ji neslyšel.
„Cože?“
„Lukas“ řekla už o něco nahlas.
„Půjč mi to.“
„Co chceš dělat?“
„Nic.“ vypl jsem hovor a nastartoval auto. Liss nic neříkala a koukala na cestu.Po hodině jsme dojeli k mému domu. Zazvonil jsem a vyčkával. Po chvilce přišel otec.
„Co tu chceš?!“
„Jdu si jen pro věci. Stěhuji se.“
„Cože?“
„Dovolíš? Liss, pojď.“ vzal jsem ji za ruku a vedl do mého pokoje.
„Dominicku! Ihned se vráť! Nikam se stěhovat nebudeš!“
„Vyhodil si mě! Navíc jsem plnoletý, takže mi neříkej, co mám dělat! Do teďka jsem Ti byl u prdele! Tak se o mě nestarej!“ třískl jsem dveřmi a cítil jak sebou Liss trhla.
„Promiň.“
„To je v pohodě.“ šeptla. Pevně jsem ji objal.
„Ehm, Dominicku, zlato, nemůžu dýchat.“
„Promiň“ uchechtl jsem se.
„V pohodě. Ale už chci pryč. Tvůj otec mě děsí.“
„Klepeš se.“
„A ty se divíš?“
„Ne, vlastně ne. Pomůžeš mi zabalit?“ přikývla a už otevírala skříň. Už jsem chtěl něco říct, ale nestihl jsem to a všechen obsah se vysypal na Liss.