Dominick
Poté, co jsem se převlékl, jsem šel rovnou do kuchyně pro džus. Vzal jsem ještě skleničky a vydal se do obýváku, kde už Liss ležela na gauči a koukala na nějaký film. Usmál jsem se a přišel k ní. Sedl jsem si na kraj gauče. Lekla se a prohlédla si mě.
„Ať Ti neukápne slina, zlato.“ zasmál jsem se a ona zrudla.
„Navíc. Na co to koukáš?“
„Avengers.“ pokrčila rameny jakoby nic. Zasmál jsem se. Podívala se na mě nechápavě. Už jsem chtěl něco říct, ale vyrušil mě zvonek. Vstal jsem a došel otevřít. Osoba, která tam stála mě dost překvapila a já nebyl schopen ničeho.
„Ahoj, Dominicku.“
„Čau, Lukasi.“ odpověděl jsem s kamenným výrazem.
„Dominicku? Kdo je to?“ přišla ke mě a když viděla, kdo přišel, tak ztuhla.
„Ahoj, Liss.“
„Co tu chceš?!“
„Zlato, klid.“ i když jsem sám nevěděl, jak být v téhle situaci v klidu. Zatínal jsem pěsti. Chytla mě za ruku a stiskla ji. To mě trochu uklidnilo, ale ne na dlouhou.
„Oh, jste fakt sladcí. Liss, proč si nepřijmula moji nabídku?“ podíval jsem se na ni a nechápal, o čem mluví.
„Pokud vím, tak si mi žádnou nedal.“ pokrčila rameny.
„Jsi tvrdohlavá.“
„A ty blbej. Co chceš slyšet? Zmiz nám už konečně ze života!“ ta bolest, která tam byla slyšet. Sice nepatrně, ale byla. Když v tom se rozvonil její mobil. Odešla a já se chystal taky.
„Už nebudu dělat problémy. Omlouvám se.“
„Myslíš si, že omluva stačí?! Zabil jsi Jacoba! Přidal jsi se k NIM! A nás si celou tu dobu tahal za nos. Liss má pravdu..Vypadni.“zavřel jsem dveře a oddechl si. Došel jsem do kuchyně, kde seděla Liss na židli a koukala na protější zeď. Posadil jsem se na druhou židli a dotkl se jí. Cukla sebou a podívala se na mě.
„V pohodě?“ jen přikývla. Zvedla se a šla si sednout na gauč. Povzdechl jsem si a přišel k ní. Objal jsem ji.
„Všechno bude v pořádku.“
„Slibuješ?“
„Slibuji.“
„Miluji Tě, Dominicku.“
„Já tebe, Liss“Konec..?
Konnichiwa!
Tuhle knížku mám napsanou už dlouho a tak mě napadlo, že ji konečně zveřejním.
•Bude postupně opravována. Kdyby jste si však všimli chyby, tak mi dejte, prosím, vědět! Je možné, že něco přehlédnu.
•Budu ráda za každé ohlasy.
•Plánovala bych další díl. Pokud by se Vám tady ten líbil.
Sayonara minna~!