•כללית•
דניאלה המליצה או ליתר דיוק קבעה שכדי לזאיין לנמנם מעט.
אז בלי להתווכח יותר מידי הוא עצם את עייניו ונרדם.
ביינתים דניאלה סיימה לארוז את כל חפציה ויצאה לבלות עם אליאנה.
הן טיילו בפנמייה;והתיישבו בפארק ליד הנחל הקטן שהיה שם.
רחש המים והגלים הקטנים הציף מכל עבר וגרם לתחושת הזמן להעלם..
"אני לא מאמינה שאת עוזבת.." אמרה בעצב אליאנה.
"היי..זה לא אומר שאני אפסיק לחפור ולהציק לך." הרגיעה אותה דניאלה בליווי של גיחוך.
"אני הולכת להתגעגע למקום הזה.." דניאלה נשמה עמוק ונשכבה על הדשא על בטנה לכיוון הנחל.
אליאנה ישבה ישיבה מזרחית והביטה לעבר הנחל גם כן.
"המקום הזה נורט יחסר לי..ואת וזאיין והבנים..כולם...אני לא מאמינה שאני הולכת להגיד את זה אבל אני הולכת להתגעגע אפילו ללינזי.." היא אמרה וכעבור שתי שניות שתיהן התחילו לצחוק.
"אחלה בדיחה" צחקה אליאנה.
"אני לא מאמינה שאמרתי את זה.." ניגבה את דמעותיה מרוב הצחוק והחזיקה את בטנה.
"מה אם ברנדון..? ראית אותו..?" שאלה דניאלה.
"הו כן..בשיעור אלגברה. הוא יושב מימני;פניו כל כך חבולות ונפוחות,הוא נראה כמו דג אבונפחה.ולינזי הזאת..גאד..היא כל הזמן מפרפרת סביבו והוא שם עליה זין. זה מצחיק אותי כל כך.." ציחקקה אליאנה.
גורמת לדניאלה לחייך חיוך קטן.
הן שתקו ונהנו מרחש הגלים שהכו על האבנים הגדולות שהיו קרובות למים.
"תודה שהגנת עליי ככה בייבי..אף אחת לא הייתה מרביצה לבחור ועוד למשטרה בשביל חברה.." אליאנה אמרה ונשכבה גם כן על בטנה,ממש קרוב לדני.
"את לא צריכה להודות לי. את החברה הכי טובה שלי והכי קרובה אליי. וכל מי שיפגע בך;יצטרך להתמודד איתי." הודיעה.
"חסר לך שאת לא מתקשרת אליי כל יום!"אליאנה אמרה וחיבקה אותה.
"בסוף ימאס לך.." ציחקקה דניאלה.
"מפגרת." היא אמרה והטיחה את אגופה בכתפה של דניאלה בצחוק.
"מתי את עוזבת..?" שאלה בעצב.
"בשש בערב. עוד עשרים דקות.." נאנחה לאחר שהביטה לעבר שעונה.
"אוף...אני לא מאמינה שדני שלי עוזבת.. אבל זה כלום למרוץ מה שזאיין מרגיש..." אלי נאנחה בעצב.
"זה קשה לשנינו. אבל אנחנו נשמור על קשר וניפגש וזה..אני מקווה.." לחשה את החלק האחרון.
אליאנה שתקה.
YOU ARE READING
וואן דיירקשן-Someone To Run With
Fanficמה עושים כשקורה משהו שמפריד בין השנים? מה עושים כשיש שאלות תלויות באוויר? מה עושים כשאתם מגלים שאותו אדם שהכרתן,איננו יותר? שהייתם מגלים שהסתבכתם,ואי אפשר להחלץ... כל הזכויות שמורות ל- Irena_Horan_Davidov