Alec enstitüye döner dönmez Underhill'ı karşısında bulmuştu. Birbirlerine sarılmışlardı. Daha doğru Underhill sarılmıştı. Alec tepki vermemişti. Bunun üzerine Underhill ne olduğunu sormuş, Alec de Magnus'tan hoşlandığı gerçeği dışında her şeyi anlatmıştı.
Çok bozulmuştu ve bu Alec'in vicdan yapıp tişörtünü çiğneyerek yırtmasına sebep olmuştu.
1 saat kadar oyalandıktan sonra ailesiyle akşam yemeği için oturmuştu. Kimse neden gece geri dönmedin vs. gibi şeyler sormayınca morali bozulmuş, ne kadar çabalarsa çabalasın kimse onu takmayınca da sinirden köpürmesine yol açmıştı.
"Alexander seninle bugün yapmamız gereken dosyalar var unutma"
"Vay canına varlığımdan haberiniz vardı demek" ardından sinirle annesine döndü
"Ne demek istiyorsun sen?"
"Diyorum ki dün gece eve gelmedim farkında mısınız?" bu seferde babasına dönerek söylemişti.
"Evet farkındaydık"
"Hiç mi merak etmedin peki baba?"
"Ettik ama ne yapmamızı bekliyorsun?"
"Beni oğlunuz olarak görmenizi bekliyorum!"
"Bizle konuşurken sesini alçak tut"
"Hepinizden nefret ediyorum"
Ardından koşar adım odasına çıktı. Ağlamak üzereydi, ama ağlamak istemiyordu. Bu yüzden rahatlamak için banyoya girdi ve sıcak bir duş aldı.
Duştan çıkar çıkmaz odasında Jace'i bulmayı beklemiyordu tabii.
"Ne oldu Jace?"
"Az önceki konu hakkı-"
"Konuşmak istemiyorum"
"Az önceki konu hakkı-"
"Ya sana konuşmak istemiyorum diyorum"
"Az önceki konu hakkı-"
"Jace!!"
"Az önceki konu hakkı-"
"Anlaşılan illaki konuşacaz tamam dinliyorum"
"Az önceki konu hakkı-"
"Neden sustun?"
"Bilmem lafımı böleceksin yine sandım"
"Dinliyorum dedim ya"
"Ha tamam"
"Evet söyle"
"Az önceki konu hakkında konuşmayacaz merak etme"
"Ne?"
"Lafımı bölmeseydin bu kadar uzamayacaktı konu"
"Sen insanı delirtirsin"
"Eee anlat şu sapıkla nasıl gidiyor?"
"Gitmiyor"
"Tamam" ardından bir anda odadan çıktı.
Alec artık Jace'in bu ani ve gereksiz hareketlerini takmıyordu. O yüzden giyinip yatağa uzandı. Tam uykuya dalacağı sıra camından ses geldi. Önce takmadı ama ardı ardına sesler gelince eline bıçağını aldı yavaş adımlarla camına ilerledi. Ardından pencereyi bir anda açarak gelişine penceresine yapışan kişiye bıçağının kabzasıyla vurdu.
Bir inleme eşliğinde yere düştü. İlk başta kim olduğunu anlayamadı karanlıktan gözlerini kısarak baktığında ise düşen kişinin Magnus olduğunu anladı.
"Melek adına! İyi misin?"
"Salak mısın?"
Bu laftan sonra Alec pencereyi kapatıp geri yatağına döndü. Normalde böyle davranmazdı ama ailesi ile yaşadığı sorun onu biraz alıngan yapmış olabilirdi.
Yaklaşık 5 dakika sonra camı tekrar tıklandı. Bu sefer eline bıçağını almadı. Ve gidip pencereyi açtı.
"Oğlum kafan mı güzel?"
"Ne istiyorsun?"
"Seni özledim geleyim dedim fena mı?"
"Fena"
Ardından tekrar pencereyi kapadı.
Magnus içinden neden bu kadar zoru oynayan aptal birine aşık oldum ki? Diye düşünürken inmeye karar verdi. Tam ineceği sıra Alec perdeyi çekmediği için bu noktadan Alec'i çok net görebildiğini fark etti. Boşuna aptal demiyordu. Aptal nefilim. ama benim aptal nefilimim.
Bir süre ağaç dalından sevgilisini izledi. Hala aklı almıyordu. Alec ondan hoşlanıyordu. Ve Magnus kalıbına basardı ki aşık da olacaktı. Yaklaşık yarım saat sonra Alec yatmaya karar vermiş olacak ki üstündekileri çıkarmaya başladı. Sadece boxerı ile kalana kadar soyundu. Magnus ise zevkle izledi.
Ardından Alec ışıkları kapatıp yatağa yattı. Işıklar kapandığı için pek net göremiyordu onu. Yaklaşık 15 dakika sonra büyü yoluyla penceri açıp gizlice Alec'e sokuldu
"Rapunzelim"
Ama Alec hala hafif horlayarak uyuyordu. Magnus kokusunu içine çekti ve boynuna ufak bir öpücük bıraktı. Tam yataktan kalkacağı sıra Alec aniden kolunu tuttu ve bu Magnus'un çığlık atmasına neden oldu. Alec ona şok olmuş bir şekilde bakıyordu.
"Özledim dedim ya"
"Seni sapık"
"Tanrım cidden enfessin"
Ardından daha fazla dayanamayarak Alec'in üstüne çıktı ve bileklerini iki yanda tutarak ağırlığını verdi. Büyü yoluyla da bacaklarını beline dolamasına neden oldu.
"Magnus napıyorsun?"
"Halay çekmeye hazırlanıyorum Alec" ardından gözlerini devirdi. Tam işe başlayacağı sıra aklına zoru kullandığı geldi. Alec istemeye bilirdi. O yüzden tereddütle sordu
"İster misin?"
Ama Alec tam cevap vereceği sıra kapı aniden açıldı ve içeri Alec'in babası ve annesi geldi....
Gdldşdldl yine yarım bırakıyorum bdkşdjsls
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My angel
FanfictionAlec: Saçmalıyorsun Magnus: Evet, ama sadece senin yanında Alec: Neden? Magnus: Bunu cidden soruyor musun?