Bölüm-15

863 54 28
                                    

rainbowandcandies neden bilmiyorum ama bu bölümü yazarken aklıma sen geldin dndkdş bu yüzden bu bölümcük sana olsun

Alec uyanır uyanmaz fark ettiği ilk şey yine çıplak olduğuydu. Etrafına bakınca tekrar Magnus'un odasında olduğunu fark etti. Ne zaman gözünü açsa kendini burada buluyordu.

Ardından başını sağa çevirdi. Ve Magnus'u gördü. Uyuyordu. Alec onu izlerken buldu kendi. Normalden daha masum ve korunmasız görünüyordu. Ona bakınca içinde büyük bir sevgi patlaması oldu.  Ne zaman ondan hoşlanmaya başlamıştı bilmiyordu. Fark etmezdi zaten.

Tereddütle elini kaldırıp Magnus'un yanağına dokundu, okşadı. Magnus bir anda Alec'in elini  tutup öpmeye başlayınca Alec önce irkildi ama elini çekmedi. Magnus'da devam etti. Ardından gözlerini açtı.

"Uyanır uyanmaz karşısında bir melek görmek insanı mutlu ediyor"

Alec güldü.

"Uyanır uyanmaz karşısında bir iblis yavrusu görmek insanı mutlu etmiyor"

Magnus'un bir anda yüzü düştü.

"Yine tüm romantizmin içine ettin. Oysa ki ben daha başka hayal etmiştim"

"Nasıl hayal ettin?"

"Ben lafımı bitirdikten sonra beni öpecek, ardından üstüne çekecektin. Bende hemen şu el değmemiş vücudunu okşayarak boynunu ısırmaya başlayacaktım. Sen adımı inlerken bende daha aşağılara inip...."

"Midem bulanıyor"

"Hadi ama o kadar da değil"

"Sana midem bulanıyor dedim"

"Abartma"

"Midem bulanı..."

"Alec kırıcı olmaya başladı ama"

"Seni gerizekalı"

Ardından çıplak olduğunu unutmuş bir şekilde banyoya koştu. Normalde bu manzara karşısında Magnus bir süre yeni hayal kurabilirdi. Ama belli ki Alec 'midem bulanıyor' derken ciddiydi.

Banyoya gittiğinde Alec'in kustuğunu gördü. Yanına gelip elini omzuna koydu.

"Dün gece o kadar çok içtin ki normal"

"Ah, haklısın çok içmişim"

Ardından sifonu çekti ve Magnus'a dönerek oturdu. Magnus'un gözleri aşağı kayınca Alec çıplak olduğunu hatırladı ve bacaklarını kendine çekip kollarıyla sardı.

"Çok sapıksın"

"Belki biraz"

"Neden yine çıplağım"

"Ahahahah" Magnus dün geceyi hatırlamış ve gülmeye başlamıştı. Alec ise ona şaşkın şaşkın bakıyordu

"Sarhoşken bir şey yapmadım değil mi?"

"Dur anlatayım. Önce bacaklarının kesildiği bahanesiyle kucağıma atladın, şampuan içmeye kalktın, seni yıkamamı istedin, kusmuğumun tadına baktın"

"Ne!!!"

"Ayrıca seviştik. Ama ben istemedim sen zorla beni azdırdın sonra üstüne çektin"

"Ya ne demek şey yaptık? Bir gece de namusum mu gitti şimdi!"

"Dalga geçtim"

"Cidden mi?"

"Aynen"

"Oh be"

"Bu kadar mı kötü?"

"Ya hayır ama bilicim yerindeyken..."

"Oh istiyorsun yani"

"Ben o anlam..."

"Bak bilincin yerinde kıyafetlerimizde yok uğraşmayız"

"Şuraya doğru siktirip gider misin?"

"Seni istemediğin bir şeye asla zorlamayacağım Alexander"

"İyi. Git bana kıyafet getir şimdi"

"Emredersin"

"Lütfen"

"Böyle yola gel işte"

Alec ise ona sadece masum masum bakmakla yetindi. Magnus Alec'in dünkü kıyafetleri yerine kendi kıyafetlerinden uzattı.

"Kendi kıyafetlerim nerede?"

"Hepsini yaktın o yüzden bunları giymek zorundasın"

"Tamam"

Ardından Magnus'u dışarıya itti ve giyinmeye başladı. O sırada da Magnus kırmızı bir gömlek, ve dar mor simli bir pantolon giymişti. Aynada kendine

"Vay be fıstık, çok sexysin" demişti

"Kendine bile çapkınlık yapıyorsun aptal şey seni"

"Ahem" Magnus kızardığını hissettiği için cevap vermeden mutfağa yöneldi.

"Umarım krep seviyorsundur"

"Sevmem"

"Tamam yumurt..."

"Yumurta da sevmem"

"Sucuk"

"Hayır"

"Ne seversin?"

"Pastırma"

"Ondan kalmadı"

"Pastırma"

"Sana yok diyorum"

"Git al o zaman!!"

"Bana emir verme"

"Menemen istiyorum"

"Nasıl yapılır bilmiyorum"

"Ah Magnus seninle evlenince napıcaz çok merak ediyorum"

"Evlenmek?"

"Ha... ne ne evlenmesi kim dedi evlenme ben demedim. Kim evleniyor ya?"

Belli ki dalgınlığında demişti.

"Yok bir şey fıstığım, hadi gel sen yap o zaman"

"Yardım et"

"Hay hay"

Ardından beraber yemek yapmaya başladılar

Kısa bir süre sonra da yemek yapmayı bitirmiş ve yumulmaya başlamışlardı.

"Tanrım bu yemek enfes"

"Ben yaptım diye enfes yoksa güzel değil"

"Kıskanma sen daha enfessin"

Bu söz üzerine Alec kızarmış ve hafif gülümsemişti.

Magnus tam kızardığı için onunla alay edeceği sıra kapı çaldı.

"Hemen geliyorum"

Magnus kapıyı açmaya gitti ve açtı.

Camilla.

"Sen...senin ne işin var burada?"

"Sevgilim, yoksa beni özlemedin mi?"

"Magnus? Senin sevgilin mi var?"

Magnus şok olmuş bir şekilde Alec'e bakıyordu.

"Evet öyleyiz şeker şey. Magnus bu kim? Yine gecelik bir arkadaş mı edindin ben yokken?"

"Yine mi?"

"Alexander bak düşündüğün gibi değil"

"Pardon ben rahatsız etmeyim artık" ardından ceketini alıp hızla evden çıktı Alec.

Magnus ise hala şoku atlatamıyordu.

Sonlara doğru birazcık piçlik yapmış olabilirim dkdld

Reyraaaa nerdesin güzelim??😂

My angelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin