Bölüm-12

1K 63 24
                                    

Malecfeakal al aşkım

Tabii pek hoş bir pozisyon değildi.

Annesi bizi görür görmez çığlık atmış, babası ise sinirden yüzü kıpkırmızı kesilmişti.

Magnus Alec'e baktığında Alec'in şok olmuş bir şekilde onlara baktığını gördü. Magnus büyüyü bozarak Alec'in bacaklarını serbest bıraktı. Ama Alec hala kıpırdamıyordu. Magnus açıklamaya gerek duydu.

"Ahem... Alec'in bir suçu yok. Ben buraya gizlice girdim ve zorla..."

"Seni adi herif" diye Magnus'un lafını bölmüş oldu Robert. Magnus daha olayı kavrayamadan Robert Magnus'u yere düşürmüş ve nereden geldiği belli olmayan bıçağı boğazına dayamıştı.

"Ailecek beni bıçaklamaya meyillisiniz demek" diyerek ortamı yumuşatmaya çalıştı Magnus. Ama işe yaramadığı belliydi.

"Sana bir şey yaptı mı?" Maryse'ın sesi duyuldu.

"Sizi ne?"

Bu laftan sonra Magnus dahil herkes Alec'e döndü.

"Ne demek size ne?"

"Şu zamana kadar hiç bir şeyime fazlasıyla karışmadınız. Şimdi mi aklınıza geldi oğlunuz olduğum?"

Magnus bile şok olmuştu. Kim bilir anne ve babası ne düşünüyordu. Ardından aklına Alec'in ona söyledikleri geldi.

Ailem beni pek sevmez.

Neden?

Sanırım 18 yaşına gelince sevgiye ihtiyacın kalmıyor...

Sevgiye ihtiyacın kalmıyor. Şuan Alec'i en iyi anlayan kişiydi Magnus.

"Şimdi bırakın Magnus'u da gitsin. Hem benim sizinle konuşacak çok şeyim var"

Magnus Alec'in ne konuşacağını merak etmişti. Sanırım yıllardır içinde tuttuğu şeyleri kusacaktı.

Robert bıçağı çeker çekmez Magnus ayaklandı. Alec'e küçük bir bakış atıp bu sefer kapıdan dışarı çıktı.

Ertesi gün....

Alec:
Uzun zaman oldu

Gizli Sapık:
2 gün oldu

Gizli Sapık:
Eee nasıl gidiyor Magnus'la falan

Alec:
Geçen gece gizlice odama girdi

Alec:
Ve şey yapacaktık şey...

Gizli Sapık:
Ne yani sende mi onunla yatmak istiyorsun

Alec:
Aslında hayır

Gizli Sapık:
Neden?

Alec:
Ben daha önce hiç yapmadım

Alec:
Hazır değilim

Gizli Sapık:
Oh

Alec:
Seninle ne zaman tanışacaz

Gizli Sapık:
İnan bende bilmiyorum

My angelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin