06: Mračno gde god da idem

1.5K 106 4
                                    

2 godine ranije


Sin se smestio na kauč u dnevnoj sobi, dok je Holand pripremala čaj. Bilo je vreme iza ponoći i osećala je pomalo umor; pored toga to je nije sprečilo da sazna šta Sin ima da joj kaže.

Kada je čaj provreo, dodala je kesice u šolje a zatim se uputila ka dnevnoj, koja je spojena sa kuhinjom ali ih deli tri stepenika.

Smestivši se pored njega, prošli su trenuci pre nego što je Sin progovorio. Za to vreme je držala šolju u ruci posmatrajući paru čaja.

"Znaš, nije uvek bilo ovako", rekao je, naslonivši se. Posmatrao je ravno ispred sebe a ona ga nisam prekidala.

"Maks i ja smo neko vreme bili braća, prava braća. Kao najbolje prijatelje imali smo jedno drugo", nastavio je, "roditelji nam još nisu bili razvedeni i imali smo zajednički dom", prošle su sekunde pre nego što nastavio još uvek je ne pogledavši.

"Kako smo rasli, primećivao sam tu Maksovu ambiciju da uvek ima bolje i u tome se takmičio. Kasnije sam shvatio da želi sve što ja želim i što mi se sviđa", zatim je objasnio.

"Prvo je to počelo od najprostijih stvari, graderobe, automobila i devojaka dok smo još bili srednjoškolci a zatim na fakultetu", zatim je brzo dodao, "tada smo još uvek, naravno bili u dobrim odnosima i ja sam to nekako zanemarivao jer nisam želeo da kvarim naš odnos zbog neke njegove mane", rekao je kao da i dalje shvata Maksovu ličnost.

"Onda, jednog dana - istina je izašla na videlo i od tog dana Maks na mene nije gledao kao svog prijatelja i brata, već kao konkurenciju", nastupila je duga pauza pre nego što je nastavio.

"Bilo je to leto između druge i treće godine fakulteta. Maks i ja smo se vraćali kući, kao i svi ostali studenti ali smo leto odlučili da provedemo na bazenu svojih roditelja dovodeći devojke.", prisećao se, "Prve večeri kada smo stigli začuli smo slučajno pri ulasku, deo razgovora odnosno svađe između Alise i Marka", rekao je, misleći na Alisu i Marka - njihove roditelje.

"Majka je vikala da Mark ne može da mi oduzme to pravo -", rekao je a ona je skupila obrve zbunjeno, " - pravo na deo imovine kompanije Mekinin kojom je tada upravljao Mark.", zatim je zastao, skupivši obrve i pitajući se, "Tada sam pomislio, zbog čega se oni raspravljaju oko mene a da razgovor nije uključivao Maksa. Dakle, Mark se slagao da Maks upravlja kompanijom - ali - ne i ja. Bio sam neželjeno dete", rekao je hladno, a ona je otpila gutljaj čaja i dalje ga posmatrajući.

"Onda je Maks uleteo u sobu i zahtevao da nam objasne o čemu se radi", zatim je nastala tišina. Sin nije progovarao neko vreme, a ona ga nije prekidala. Kada je bio spreman, nastavio je.

"Ispalo je da Maks i ja ne delimo istu krv", rekao je sa dozom razočaranja. Možda ne zbog toga što Maks i on nisu braća već zbog onoga što je u nastavku rekao.

"Celu priču čuo sam godinama kasnije a ta priča se odnosila na majku koja je imala aferu, tri godine kasnije nakon što je upoznala Marka", zadržala je dah, ukapirajući šta je upravo rekao.

"Onda sam ukapirao zbog čega me je Mark u vreme detinjstva tukao - to je bilo zato što nisam bio njegov sin.", zastao je, "Alisa je u vreme njegovih putovanja imala romansu sa jednim od Markovih vozača a kada je Mark za to saznao kada sam ja imao tri godine, pobrinuo se da moj pravi otac dobije otkaz i ne zaposli se više nigde", završio je, a ona je u trenucima kasnije u neverici upitala.

Hiding Sin|✔Where stories live. Discover now