3 godine ranijeMaks Mekinin je ludeo za Holand Tejlor.
Toliko, da je bio presrećan kada mu je tog jutra stigao prsten iz Italije. Lično pravljen za Holand, osamnaestokaratni dijamant blistao je na Holandinom prstu kada je te večeri rekla sudbonosno "da."
Sve je počelo kada je tog jutra stigla pozivnica na Holandinim vratima. Poštar joj je uručio pošiljku, koju je primila. Zatvorila je vrata, a trenutak kasnije nestrpljivo otvorila pošiljku.
Moja draga Holand,
...započinjalo je u uvodu, sa pisanim, crnim i urednim slovima. Koverta je bila bež boje, elegantnog materijala sa kratkim papirom unutra.
pozivam te večeras u devet, u restoran "Biser." Spremio sam ti nešto fantastično i molim te, nemoj me odbiti.
Poslaću ti ličnog vozača i jedan poklončić. Nadam se da ćeš prihvatiti.
S ljubavlju, samo tvoj Maks.
Glasilo je.
Nije znala čemu takva tajanstvenost. Mogao je samo da je pozove. Pretpostavila je da to mora da je neka posebna prilika, zbog čega on šalje takvu poruku. I poklončić? Šta mu je to značilo?
U tom momentu se ponovo začulo zvono na vratima. Holand je spustila pozivnicu sa otmenom kovertom na sto, te produžila ka ulaznim vratima.
Ponovo je poštar bio na vratima. Ovaj put je nosio veliku kutiju, obavijenu crvenom mašnom. Zapitala se šta je unutra pre nego što je uzela kutiju u ruke. Bila je prilično lagana. Potpisala je primljenu pošiljku, a zatim je odnela do kauča u dnevnoj sobi.
Par trenutaka se nećakala da li da otvori kutiju, klizeći prstom po mašni nežnog materijala. Onda je naglo odvezala istu, koja je skliznula sa kutije. Otvorila je kutiju, a oči su joj bile uprte u svileni, crveni materijal. Bilo je jasno da je poslata haljina.
Dođavola, pomislila je te naglo i grubo zatvorila kutiju.
"Šta pokušava?", rekla je naglas, misleći na Maksa.
Volela je tajanstvenost i opasnost kod muškaraca. Iako je delovalo zaista lepo, da momak pošalje svojoj devojci skupocen i lep poklon, za Holand je to bilo previše.
Holandine misli su opet lutale ka Sinu. Naime, posle Holandine i Sinove bezazlene svađe, Sin je besno izašao iz njene kuće, zalupivši vrata. Holand nije pridavala previše pažnje tome, jer je znala da treba da ga pusti da se ohladi zbog čega će se sam vratiti. Ali ujutru je zatekla naslov u novinama sa rečima da je poznati biznismen proveo divno veče na svojoj privatnoj jahti, sa devojkom, nakon čega ju je lično odveo kući.
Holand je znala da je on želeo da se takva vest pojavi u novinama. Da nije želeo, novinari ne bi uspeli da naprave ni jednu jedinu vest.
Nije je to iznerviralo. Naprotiv, ni povredilo. Ali nije želela da mu bude zamena ili uteha. Nije bila takva žena i nije dopuštala da od nje napravi takvu.
U tom trenutku je njene misli, prekinulo ponovno zvono na vratima. Nećkala se da li da otvori, te je zastala pred vratima uhvativši kvaku za ista. Provirila je kroz špijunku, a crvene ruže zaklanjale su lice donosioca.
ESTÁS LEYENDO
Hiding Sin|✔
Romance❝Da li prava ljubav može da izdrži sve?❞ Kada se pomešaju posao i strast i potpiše pakt sa đavolom, samo je pitanje trenutka kada ce buknuti rat porodica. Biće prekasno za kajanje kada se probude nove žudnje, a ljubomora jača od bratske ljubavi bić...