S Jungkookem jsem strávil prakticky celý den. Dělali jsme hlouposti a dost jsme se u toho nasmáli.
Ten kluk mě neuvěřitelně baví. Stačí jen drobná lichotka nebo trošku úchylnější poznámka a hnedka sklopí pohled, začne se červenat a neví co má dělat. Je jako ztracené štěňátko nebo jako plyšový medvídek.
Jako plyšový medvídek s tím nejvíc sexy zadkem, pomyslel jsem si, když se ke mně otočil zády a sehnul se na zem pro propisku, která mu vypadla z ruky, když jsem mu řekl, že se mi líbí jeho úsměv.
Ach bože chtěl bych toho králíčka vidět jak pode mnou vzdychá.
Sakra Taehyungu uklidni se! Slintáš z něj jak nějaká zamilovaná náctiletá holka. okřikl jsem se v duchu.
A navíc si myslím, že kdybych to na něj zkusil tak mi uteče. Zmizí v oblaku třpytek a barevného kouře jako mávnutím kouzelného proutku. Budu na něj muset pomalu.
Pomaličku, jako když bych se chtěl přiblížit ke skutečnému divokému králíčkovi. Nejprve si musím získat jeho důvěru než mi dovolí, abych ho pohladil.
,,Dá se tu v okolí něco podniknout?" zeptal jsem se se zájmem a v duchu si byl skoro jistý, že pokud nechci jít na houby tak mám smůlu. Proto mě překvapilo, když mi Jungkook napsal, že se bude ve vedlejší vesnici za dva dny konat velká grilovačka, která se tam pravidelně opakuje.
,,Tak to je super. Nechceš tam zajít?" vyhrknul jsem okamžitě.
Samozřejmě, že se to nedá srovnávat s městskými kluby, ale alespoň něco.
Jungkook urychleně popadnul bloček a za výrazného kroucení hlavy do něj čmáral odpověď, kterou mi poté ukázal.
V žádném případě. Bude tam moc lidí a navíc jsem vegetarián-
,,To teda nejsi." řekl Jimin, který se tu najednou zčista jasna objevil a vytrhnul mu papír z ruky. ,,Slyšel jsem váš rozhovor. Jenom se vymlouvá. Bylo by super, kdybys ho dokázal vytáhnout ven." řekl mi. Byl u toho k Jungkookovi otočený zády a ten tak nevěděl co mi pověděl.
,,To by bylo super." odpověděl jsem.
Jungkook vypadal zmateně. Nechápal o čem se bavíme.
Jimin se k němu otočil čelem a několika rychlými pohyby rukou mu objasnil situaci. Nebyl jsem si tím jistý, ale myslím, že se s ním Jungkook pokusil hádat. Nakonec to dopadlo přesně jak jsem doufal.
No tak dobře
napsal Jungkook a udělal mi tak obrovskou radost.
ČTEŠ
Into the darkness ( Vkook )
FanfictionTma. Naprostá tma a ticho. Matrace se prohnula pod vahou druhého těla ležícího vedle mě a já ucítil tvůj dotek, který teď tvoří celý můj svět. Říkal jsi, že jsem tvoje světlo, ale podle mě je to spíš obráceně. To ty jsi moje světlo v nicotě. Jsem no...