🎶 2. kapitola 🎶

489 51 11
                                    

Probudil jsem se.

Digitální hodiny vepředu v autobusu ukazovaly 6:34, takže jsem spal zhruba tři hodiny a půl.

Promnul jsem si unavené oči a vykouknul ven.

Zrovna jsme projížděli nějakým menším městečkem.

Jestli si to pamatuji správně, tak bychom kolem sedmé hodiny měli zastavovat někde...vlastně ani nevím kde, ale mám v plánu tam vystoupit a přesednout. A potom přestoupit znovu a znovu a znovu...

Vlastně si nejsem jistý kolikrát to chci opakovat. Budu to nejspíš dělat tak dlouho dokud nebudu mít alespoň nějaký pocit bezpečí.

Zašátral jsem rukou pod sedadlo, zvedl opěradlo do vzpřímené polohy, potom jsem nahmatal svoji narychlo sbalenou cestovní tašku a vytáhl z ní sluchátka.

Najel jsem v mobilu na složku s hudbou a zapnul poslední přehrávanou písničku-Monster od Skillet.

Moje uši zalil zvuk elektrické kytary, bubnů a zpěvákova energického hlubokého hlasu.

🎵I must confess that I feel like a monster!

(Musím přiznat, cítím se jako monstrum)

I hate what I've become the nightmare just begun

(Nenávidím to, čím jsem se stal. Noční můra právě začíná)

I must confess that I feel like a monster!🎵

Rychle jsem přepnul na jinou písničku. Text tohoto songu mi opravdu moc nepomáhal, i když bych před pár dny řekl, že se jedná o jednu z mých nejoblíbenějších písní. Teď mi však přišlo, jakoby ta píseň byla o mně. Příliš se mě dotýkala a její slova se mi zarývala hluboko pod kůži.

Opravdu se cítím jako zrůda...

Zjistil jsem, že většina mých rokových písniček nemá zrovna povzbuzující texty a tak jsem zabrousil do složky, která pro mě až do teď prakticky neexistovala. Vlastně ani nevím proč jsem si ty písně stahoval, když je stejně neposlouchám.

Klepnul jsem prstem na display svého dotykového telefonu a otevřela se mi nabídka nejrůznějších romantických písní. Jednu s názvem Truly, madly, deeply od Savage Garden jsem náhodně vybral, pohodlně se usadil a za docela příjemných tónů, což mě udivilo, jsem líně vyhlížel ven z okýnka.

🎵I'll love you more with every breath

(Miluji Tě víc s každým nádechem)

Truly, madly, deeply do

(Opravdově, šíleně, hluboce)

I will be strong I will be faithful

(Budu silný, budu věrný)

'cause I'm counting on

(protože počítám)

A new beginning

(s novým začátkem)

A reason for living

(Důvod pro život)

A deeper meaning, yeah

(Hlubší význam, yeah)🎵
_______________________________________

Doporučuju si obě písničky poslechnout 😁

1. Skillet-Monster (moje oblíbená roková skupina) 🎸

2. Savage Garten-Truly, madly, deeply 💓

Into the darkness ( Vkook )Kde žijí příběhy. Začni objevovat