💞 22. kapitola 💞

332 57 3
                                    

Doporučuju si k této kapitole pustit písničku MERCY od Shawna Mendese 😉 Když jsem to psala tak jsem ji poslouchala 😉
_______________________________________

Dovedl jsem nás doprostřed parketu zrovna ve chvíli, kdy se rozezněla písnička Mercy od Shawna Mendese.

Jak už jsem se v minulosti zmínil, tak pomalé písně o lásce nejsou zrovna můj styl, ale skutečnost, že se nejedná o něco rychlejšího nám právě teď hraje do karet. Pro Jungkooka to bude jednodušší.

Chytil jsem ho kolem pasu a on mi své ruce automaticky omotal kolem krku.

Začal jsem se pomaličku pohupovat do rytmu hudby a Kook se ke mně opatrně přidal. Tváře měl zbarveny do růžova, pohled sklopený a spodní ret uvězněn mezi svými zuby.

Chytil jsem ho za bradu a donutil ho, aby se na mě podíval.

,,Klid. Podívej se, vždyť ty tančíš."

Nepatrně se usmál a k mému překvapení si mě přitáhnul blíž. Připadal jsem si, že jsme jako jeden. Kdykoli jsem se pohnul, Jungkook se pohnul se mnou. Kopíroval pohyby mého těla s takovou přesností, že jsem měl pocit, jakoby dokázal předvídat můj další krok.

Odtáhnul jsem se, nadzvedl jednu ruku, Kook se otočil a znovu mi padnul do náruče. Neslyšně se zasmál a moje srdce udělalo kotrmelec.

Začal jsem některé části, které jsem si pamatoval zpívat společně se zpěvákem a kdykoli zaznělo slovo Baby, věnoval jsem hnědovláskovi významný pohled.

Jak píseň pokračovala, byli jsme si s Jungkookem čím dál tím blíž, až se nakonec naše čela opírala o sebe.

Ozývalo se už jen posledních pár tónů, když se naše rty potkaly.

Nikdy, nikdy, nikdy jsem necítil nic podobného. Existují polibky, které vás baví a vy víte, že máte tu druhou osobu opravdu rádi. Takových už jsem pár zažil, ale bez váhání bych je všechny vyměnil za to co prožívám právě teď.

Poprvé v životě vím jaké to je, když se vám z někoho roztřesou kolena. Každá buňka v mém těle touží po té dokonalosti, kterou svírám v objetí.

Chtěl bych ho takhle držet až do skonání světa.

Vzbuzuje ve mně potřebu ho chránit. Ještě jsem nikdy o nikom nepřemýšlel tak jako o něm. Chtěl bych mu ráno nosit snídani do postele, platit za něj v kině, probouzet se vedle něj jen proto, abych po ránu viděl jeho rozcuchané vlasy a rozespalou tvář...

Ještě nikdy, nikdy, nikdy jsem si nebyl jistější, že jsem se do někoho tak moc zamiloval...

Into the darkness ( Vkook )Kde žijí příběhy. Začni objevovat