💃 21. kapitola 💃

329 50 3
                                    

Ocitli jsme se před velikou hospodou. Hromada lidí, která proudila dovnitř nám dala jasně najevo, že tu jsme správně.

Bál jsem se, že se bude jednat o sešlost lidí 50+, ale spatřil jsem tu i děcka v našem věku.

Zevnitř se ozývala hlasitá hudba a všude kolem bylo veselo.

Otočil jsem se na Jungkooka.

Oči měl doširoka rozevřené a s nejistým výrazem pozoroval dění kolem. Když si všimnul mého pohledu, věnoval mi kouzelný úsměv, kterým okamžitě zamaskoval své předešlé obavy.

,,Neboj bude to v pohodě. Půjdeme?"

Kook zakýval hlavou a my se rozešli.

Vstoupili jsme do přecpané budovy. Po levě straně se nacházel dlouhý dřevěný stůl s květovanými ubrusy, který se prohýbal pod hromadou grilovaného masa, různých příloh, buchet, zákusků, sladkostí a jiného lahodně vypadajícího jídla. Z toho pohledu mi automaticky zakručelo v břiše a já se mlsně olíznul.

Další stoly byly ze středu hospody odtaženy na stranu a dávaly tak místo změti tancujících těl, která se nacházela snad úplně všude.

Nečekal bych, že bude na vesnické akci tolik lidí. Museli se sem sjet i lidé z dalekého okolí. Chytil jsem Kooka za ruku, aby se mi v tom zmatku neztratil a začali jsme se prodírat davem.

Rozhlížel jsem se na všechny strany a snažil se najít nějaké volné místo na sezení.

Už jsem si myslel, že se snad budeme muset uvelebit někde na schodech, když jsem si všimnul rudého úsměvu nějaké brunetky, která na nás mávala a ukazovala na dvě volná místa po svojí pravici.

Ještě naposledy jsem se rozhlédnul kolem sebe a potom se vydal směrem k ní.

Jak jsme se přibližovali, všimnul jsem si, že je ta holka obklopena dalšími dívkami a kluky, kteří mohli být asi tak podobně staří jako my. Většina z nich držela v ruce nějakou sklenku a dle jejich rozesmátých, připitomělých výrazů obsahem rozhodně nebyla šťáva.

,,Ahoj." pozdravila výše zmíněná slečna, zajela si rukou do vlasů a vrhla na mě další čarovný úsměv. ,,Jestli chcete tak se přidejte k nám." zašvitořila a zamrkala perfektně nalíčenýma očima. I ona působila poněkud přiopilým dojmem.

,,Díky. Budeme rádi." odpověděl jsem a zdvořile se na ni pousmál.

Posadili jsme se a dívka ke mně natáhla ruku.

,,Jsem Maemi, ale ty mi můžeš říkat jak chceš." Rozhihňala se a její dvě kamarádky se k ní okamžitě přidaly.

S podobnými situacemi jsem byl dost dobře obeznámený. Holky na mě holt letí jak důchodci na slevy.

,,Jmenuju se Tae a tohle je..." Otočil jsem se na Jungkooka, abych ho představil, protože jsem si domyslel, že se mu do toho nejspíš moc chtít nebude, ale Maemi mě předběhla.

,,Jungkook." řekla a zamávala mu. ,,Já vím. Jsme spolužáci."

Znovu jsem se podíval na Kooka. Ten jen souhlasně kývnul a sklopil pohled k zemi.

Jemně jsem do něj šťouchnul rukou, aby mi věnoval pozornost než jsem na něj promluvil. ,,To všechno jsou lidi z tvojí školy?"

Jungkook se soustředil na mé rty a poté znovu zakýval hlavou. Podíval jsem se po přítomných teenagerech a trochu mě zamrzelo, že se ke Kookovi nikdo nehlásí. To by je zabilo, kdyby mu alespoň mávli na pozdrav? (Maemi se nepočítá ta se zcela očividně snaží flirtovat se mnou a Jungkooka vnímá jen okrajově).

Into the darkness ( Vkook )Kde žijí příběhy. Začni objevovat