Naomi

40 5 5
                                    

- Nao -

Miután Deidaráék elmentek, én is hazamentem. Nem voltam elégedetlen az együtt töltött időnkkel, de azért örültem volna még egy kis ráadásnak. Nem baj, majd legközelebb!

- Mi van hugi? Már is lekoptattak? - jött velem szembe Hidan.

- Há, még álmodban sem! Csak közbejött valami... - próbáltam magyarázni - De ezt a te alacsony IQ szinteddel nem értheted meg.

- Bocs, nem engem koptattak le... - vigyorgott gonoszul.

- DE MÁR MONDTAM, HOGY NEM!! - üvöltöttem a képébe.

- Oké, oké. Egyszer talán majd el is hiszem.

Ekkor kibújt mögülem egy szőke hajkorona, és vele együtt egy kék szempár. Katsuni volt az, de mi csak Katsunak hívjuk. Deidara húga. És Hidan szerelme... 16 éves, és még nincs pasija!! Pedig olyan szép, és a fiúk is odavannak érte, de ez a hülye, csak barátként tekint rájuk! Lehet, hogy csak két évvel vagyok idősebb nála, de akkor is, a fiatalság ereje csak benne él!

- Sz-szia Katsu! - kezdte elpirulva Hidan.

- Baka! Köszönj már normálisan! - parancsolt rá kedvesen.

- Igenis Asszonyom!! - kezdte lelkesedve Hidan.

- Nyugi Albi, csak légyszi menj egy picit alrébb, mert a konyhába akarok menni.

- Te fogsz főzni?? - csillant fel a szeme.

- Ja, valakinek azt is kell. Nem? - válaszolt Katsu.

- De, de, teljes mértékben egyetértek!

- Na, akkor alrébb mennél?

- Persze... De veled mehetek?

- Gyere csak, legalább lesz társaságom.

Miután Katsu és AZ elmentek, bementem a szobámba. Éppen le akartam huppanni az ágyamra, amikor benyitott a fő jashinista, és szólt, hogy az apám látni óhajt. Elég nagy a házunk, van egy folyosó, ahonnan a szobák nyílnak. A folyosó végén van az apám trónterme. Beléptem a már nevetségesen nagy ajtón, és a trónoló (ne értsétek félre!! XD) Jashinnal találtam szembe magam.

- Szia Naomi! Szeretnék veled beszélni néhány dologról.

- Oké Fater, kezzd már el!

- Khm, khm... Az új barátodról van szó... Ugye tudod, hogy egy szökött ninja, és ezzel rossz hatással van rád...

- Most komolyan, én is az vagyok, és hidd el, hogy sokkal rosszabb dolgokat tettem a múltban, mint ő! De ezt most nem részletezném...

- Tudom, hogy nehéz neked, de kicsit gonolkozz! Nem számít, hogy veled mi történt! Az már elmúlt!

- És ezt miért nem tudod elmondani róla is?! Talán mert nem a lányod?! Tudod én sem csak a te lányod vagyok! Nekem is van anyám, mint mindenkinek! Maximum neki lenne beleszólása a magánéletembe! Nem egy ilyen seggfejnek, mint te!

- Vigyázz a szádra, te hálátlan fattyú!!

- Istenem, apa! Senki nem beszél már így! Haladj a korral!  És miért kéne nekem hálásnak lennem? Mert kitéptél a régi életemből, tömeggyilkost csináltál belőlem, és mindennek tetejébe, még egy hülye szektába is beszerveztél, ahol éjjel-nappal csak Jashint imádják?! Hát tényleg kösz, hogy tönkre tetted az életemet!

Ezzel a mondattal befejeztem a beszélgezést és kiviharoztam a teremből. Dühösen mentem le a konyhába, ahol Katsut éppen Hidan terrorizálta. Szegény pára! Megfogtam a karját, és elkezdtem magam után húzni.

- Hé, Nao, mi ez a nagy sietség? - nézett rám, megigéző sötétkék szemeivel.

- Elhúzunk innen a francba! - válaszoltam dühösen.

- Mi? Miért?

- A hülye apámat, már nem bírom elviselni!

- Oké, de hova megyünk?

- Deidarához!

Na ezt kapd ki Vogi21!! 😝😝 Már fel is raktam! Ezt jelenti a minnél hamarabb! De elszakadva a tárgytól, remélem tetszett! Megszállt az ihlet, ezért van máris fent. Sietek a kövi résszel! 😁

Boruto és Kurama (Szünetel) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang