Chapter 2

31 1 0
                                    

Sabah Alie ile stüdyoya vardığımızda hala girişin kalabalık olduğunu gördük.

'' One Directon gelmiş anlaşılan. '' dedi Alie kulağıma eğilerek. Etrafta One Direction yazan pankartlar ve gruptakilerin resmi vardı.

Kaşlarımı kaldırdım anladığımı belirterek ve kapıdan içeri girdik.

'' Sen toplantı odasına geç. Bende bize kahve ve biraz çörek alıp geliyorum. '' dedi Alie.

Bende kafamla onaylayarak 1. Toplantı odasına geçtim. İçerisi boştu. Bir sandalye çektim ve Alie nin gelmesini bekledim. 3 dk sonra kapı açıldı ve içeri 5 kişi sırayla girmeye başladı. Birbirleriyle konuştukları için sanırım o anda varlığımı hissetmemişlerdi. Ve sandalyelerine oturana kadar da fark etmemeye devam etmişlerdi.

'' Merhaba siz Bay Brown un asistanı mısınız? '' diye sordu kahverengi saçlı çocuk. Adı Liam dı. Liam Payne. Daha önce televizyonda görmüştüm ismini.

Ben cevap vermek için ağzımı açmışken Zayn '' Sia? Merhaba. Senin burada ne işin var?'' dedi hafif bir şaşkınlıkla.

Ve ben yeniden ağzımı cevap vermek için açmıştım ki Liam tekrar konuşmaya başladı.

'' Aa kusura bakma. Seni tanıyamadım. Doğal olarak. '' dedi abartılı bir şekilde. Normal çünkü suratımı ilk defa görüyorsun diye düşündüm içimden.

Ve be bu düşüncelerimi dışa vurmak için ağzımı tekrar açmışken Liam elini bana uzattı.

'' Tanıştığıma memnun oldum ben Liam. Bu Harry. Niall, Louis ve Zayn. Ama siz birbirinizi tanıyorsunuz zaten. '' dedi güzel bir gülümsemeyle yanındaki kişileri bana tanıtırken. Hepsiyle el sıkışırken içten olduğunu düşündüğüm bir gülümseme vardı suratımda. Ve bu sefer konuşmak için ağzımı açmadım çünkü kesin yine birisi lafımı kesecekti. Ve bu çok sinir bozucu bir şey. Arkamdaki kapı açıldı ve Alie elinde kahve ve çöreklerle, kulağıyla omzuna sıkıştırdığı telefonda konuşarak içeri girdi. Elinde ki kahveleri ve çörekleri alıp masaya koydum biraz olsun rahat edebilmesi için.

'' Kusura bakmayın burada toplantı yapılacak sanırım. Ben içerisi boş diye girmiştim öyle.'' Kafamı karşımda bana bakan 5 çocuğa çevirirken mahçup olan bir gülümsemeyle söyledim.

'' Sorun değil. '' dedi Zayn.

Ona bir tebessüm verdim ve Alie ye döndüm. Telefon konuşmasının bitmesini bekliyordum.

'' Senin bu kadar genç olduğunu düşünmemiştim. '' dedi Harry.

'' Evet sesim ne kadar daha yaşlı birine aitmiş gibi dursa da sanırım senden bile küçüğüm.'' Dedim alaylı bir şekilde.

Kaşlarını kaldırıp şaşırdığını belli eden bir şekilde baktı bana. Ağzını açıp bir şey söyleyecekken Alie nin telefon konuşması bitmişti ve bana dönerek '' Sia, 2 gün sonra Ellen Show a çıkacaksın tatlım haberin olsun. '' dedi. Sonra odada ki başka insanları fark etmesiyle '' Merhaba, kusura bakmayın sizi rahatsız etmedik umarım. Ben Alie Sia nın menajeriyim. Ve siz de yeniden birleşen One Direction sunuz.'' Dedi hepsiyle el sıkışırken.

'' Evet sanırım öyleyiz. '' dedi Liam. Sanırım onları sadece grup olarak bilmek hoşuna gitmedi. Tuhaf havayı bozmak için ayağa kalktım ve '' Tanıştığımıza memnun oldum. Alie artık gidelim çok işimiz var.'' dedim ve masanın üzerinden soğumuş kahveyi ve soğumuş çörekleri alarak dışarı çıktım.

Kayıt odasına giderken '' Onlar niye buradalar ki?'' diye sordum Alie ye.

'' Burada kayıt yapacaklar sanırım onlarda. '' dedi umursamaz bir tavırla.

Bird Set Free | ZMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin