'' Sen masaya geç ben lütfen bende şarabı getireyim. '' dedi beni masaya doğru yönlendirirken.
Masa çok güzel gözüküyordu ve yemekleri onun yapıp yapmadığını merak ettim.
Sandalyeye oturup gelmesini beklerken gerginliğimi üzerimden atmaya çalışıyordum. Elinde bir şişe kırmızı şarapla geldi. Tıpasını açıp bardaklara doldurdu ve tam karşıma oturdu.
'' Yemekleri mi sen mi yaptın? '' diye sordum. Hayır demesini bekliyordum.
'' Evet ben yaptım. Umarım beğenirsin. Et yemediğini bildiğim için tavuk yaptım. '' dedi masadaki yemekleri gösterirken.
Şaşırmıştım. Bir insan bu kadar düşünceli, becerikli ve bu kadar güzel görünüşlü olabilir mi? Kendimi şanslı hissetmem gerekiyor sanırım.
Yemek boyunca çok konuşmadık. Daha çok geldiğimizden beri yaptığımız şeyler hakkındaydı. O albüm için çalışıyordu ve bende 2 hafta sonra çıkacağım turne için. Yemekleri bitirip sofrayı toplamasında yardım ettim. Bulaşıkları makineye dizerken
'' Lütfen bırak. Sonra hallederim ben onları. '' dedi ve beni salona sürükledi.
'' Bebeğim her şeyin hazır mı? '' diye bağırdı Alie içeriden. 2 gün turneye başlayacaktık ve son hazırlıkları bitirmiştik. Bu geceden yola çıkıp konser ön hazırlıklar için konser alanına gidecektik
'' Evet! '' diye bağırdım Alie ye aynı şekilde.
Telefonumun zil sesini duyunca hemen telefonumu aramaya başladım odamda ve bulunca ekrandaki isim gülümsememe neden olmuştu. Zayn..
'' Alo. ''
'' Venus. ''
'' Efendim. ''
'' Napıyorsun? ''
'' Valizleri hazırladım ve 1-2 saat sonra başlayacak yorucu hayatıma kendimi hazırlamaya çalışıyorum. ''
'' Senin altından kalkamayacağın bir şey değil. '' dedi gülerek.
'' Evet bir de bana sor. '' dedim
'' Merak etme bulduğum her fırsatta konserlerini izlemeye geleceğim. ''
'' Ve bu benim daha da gerilmeme neden oldu şu anda? ''
'' Ahaha. Tamam mükemmel bir insan olduğumu biliyorum ama lütfen gerilme. ''
'' Çok komik Malik. İstediğim zaman seni arayıp rahatsız edebilir miyim? ''
'' İstediğin zaman. ''
Alie içeriden beni çağırıyordu. Sanırım yola çıkma vakti geldi.
'' Alie çağırıyor. Gitmem lazım. ''
'' Pekala. Görüşürüz Venus. ''
'' Görüşürüz Malik. ''
Muhteşem bir akşam yemeğinden sonra birkaç saat oturup sohbet ettik ve hiçbir klişe yaşanmadan eve geldim. O günden beri Zayn ve benim aramda henüz adını koymadığımız bir yakınlaşma oldu. Her gün konuşuyorduk. Çok saçma konular olsa bile birbirimize o gün yaptığımız şeylerden bahsediyorduk. Ve eğleniyorduk. Sıkılmıyorduk. İlk defa hissettiğim bu duyguların beni alıp götürmesine izin veriyordum ve bundan kesinlikle şikayetim yoktu.
6 aylık turnemin son konserini verdikten sonra direk otele gittim ve kendimi duşa attım.
Bitmişti. Ve çok güzeldi. Bu 6 aylık süre boyunca Zayn ile her gün konuştuk. Söz verdiği gibi fırsat buldukça konserlerime geldi ve medyanın çok fazla ilgisini çekmemek için sadece bir hayranmış gibi davrandı. Bunu yaparken beni düşündüğünü biliyordum. Böyle bir şekilde insanların beni deşmek istemeyeceğimi bildiği için bunu yaptığını biliyordum ve bu ona daha fazla bağlanmamı sağlıyordu. Tabi bu süre zarfında sadece benim hayatım için muhteşem olaylar yaşanmadı. Bella ayrıldığı sevgilisinden hamile kalmıştı ve bu anda 7 aylık bir hamile kadındı. İlk başlarda aldırma düşüncesine kapıldı ama aldırmadı. Hamile olduğu için Bella yı da bizimle beraber aynı evde kalması için uzun ikna çabamızdan sonra biz kazandık ve Bella yı bizimle yaşamaya ikna ettik. Ve Alie ile Niall resmi olarak bir beraberlik yaşıyorlar ve belki de hayatımda gördüğüm en mutlu çift ünvanını almak üzereler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bird Set Free | ZM
FanfictionBahçeye çıktım ve bir sigara yaktım. Röportaj bitmişti ve Alie ne kadar ciddi olduğumla ilgili dalga geçmişti. '' Balkabağım bu kadar mükemmel cevaplar vermene şaşırdım. Keşke benimle olduğunda da bu kadar tatlı bir kız olsan '' diyerek hepimizi kah...