Chapter 11

13 0 0
                                    

Güneş ışınları uyanmam için gözlerime baskı yapıyorlardı ama uyanmak istemiyordum. Çok yorgundum ve deliksiz uyumuştum. Derin bir nefes aldım ve gözlerimi açıp etrafa baktım. Dün neler olduğu gözlerimin önüne gelirken hiç kıpırdamadım. Hala Zayn e sarılmış bir durumdaydım ve hala o da beni sımsıkı tutuyordu. Ama kalkmamın gerektiğini düşündüm. Birinin bizi böyle görmesi çok da iyi olmaz.

Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda derin bir uykuda olduğunu gördüm. Beni saran kollarından yavaş ve sessizce kurtuldum. Dün çok güzel bir uyku çekmiştim ve bunun sebebinin içimde olan her şeyi anlatıp rahatlamam mı yoksa bu esmer adam mı emin değilim. Ufak bir ikilimden sonra Zayn i uyandırmaya karar verdim çünkü şu an bile büyük ihtimal her tarafı tutulmuştur.

Yanına gittim ve '' Zayn'' diye fısıldadım. Peki bir işe yaramadı. Elimi yanağına koyup '' Zayn uyan. '' diye birkaç kere üst üste fısıldadığımda gözlerini yavaşça açtı ve ona yakın olan suratıma baktı bir süre. Şaşırmıştı herhalde uyandığı an beni görünce.

'' Günay- Ah! Boynum tutulmuş sanırım. '' dedi elini boynuna götürüp. Suratını büzüştürmüştü. Sanırım çok ağrıyordu.

'' İstersen sıcak bir duş al ve bende sana ilaç bulayım. Krem ve kas gevşetici hap iyi olabilir. Alie ye sormam lazım. O daha iyi bilir. '' dedim son kısımları kendimle konuşur gibi söylerken.

'' Peki. Bekliyorum. '' dedi eli hala boynundayken. Ama bu sefer suratında tatlı bir gülümseme vardı.

'' Zayn müsait misin? '' diye sordum odanın kapısına tıklarken.

'' Evet gel lütfen. '' dedi içeriden.

Kapıyı açıp yavaş adımlarla içeri girdim. Elimde Alie den aldığım bir hap ve bir krem vardı.

Saçları ıslaktı ve üzerinde sadece bir eşofman altı vardı. Üst tarafında hiçbir şey yoktu. Daha önce de onu üstsüz görmüştüm ama bu ona karşı bir çekim hissetmeden önceydi. Gözlerimi direk gözlerine çevirdim ve oradan başka bir yere bakmamaya çalıştım.

Elimdeki malzemeleri göstererek. '' Alie den aldım. Hapı içersin. Kremi de ağrıyan yere masaj yaparak uygularsan etkisini gösterirmiş. '' dedim Alie nin bana söylediği şeyleri aynı şekilde ona aktarırken.

'' Teşekkür ederim. '' dedi elimdeki ilaçları benden alırken. Ve gözlerinden başka bir yere başka kuralı göğsünde ki iki tane bana bakan göz sayesinde yıkıldı. Bunu duymuştum. Sevgilisi için yaptırmıştı. Bu biraz rahatsız ediciydi. Zayn benim nereye baktığımı anladı ve kollarıyla orayı kapatmak istermiş gibi göğsünde birleştirdi.

'' Ee şey diyecektim. Acaba kremi sen sürer misin? '' diye sordu mahcup bir tavırla.

'' Tabi. '' dedim suratıma yerleştirdim yapmacık bir gülümsemeyle.

'' İlk önce hapı iç istersen. '' diye bir öneriden bulundum. Hapı içtikten sonra yatağa oturdu ve bekledi. Arkasına geçtim ve kremin kapağını açarak elime birazcık kremden aldım. Jel gibi bir şeydi. Ensesine ve boynuna kremi yaydıktan sonra masaj yapmaya başladım. 5 dk sonra ellerimin kasılmaya başladığını hissettim yaptığım baskı yüzünden.

'' Sanırım bu kadar yeter. '' dedim ellerimi onun boynundan çekerken.

Ellerimi tuttu ve vücudunu bana doğru döndürdü.

'' Teşekkür ederim. '' dedi gözlerimin içine bakarak. Çok yoğun bakıyordu ve gözlerimi kaçırmak istedim. Çünkü hala göğsündeki o iki gözün etkisinden çıkamamıştım.

'' Ellerin sihirli olmalı. Kendimi daha iyi hissediyorum. '' dedi aynı şekilde.

'' Rica ederim. Evet sanırım iyi masaj yapabiliyorum. '' dedim gözlerimi kaçırarak mahcup bir şekilde.

Gitmek için ayağa kalktım ve kapıya doğru yürümeye başladım. Ya da en azından çalıştım çünkü kolum Zayn tarafından tutulmuştu.

'' Venus bir sorun yok değil mi? '' dedi gözlerime bakmaya çalışırken.

'' Hayır yok. '' dedim kafam önüme eğik bir şekilde.

Ellerini çeneme getirdi ve kafamı kaldırdı ona bakmamı sağlamak için. Gözlerimin içine bir şey çözmeye çalışıyormuş gibi bakıyordu. Yavaşça yaklaşmaya başladı ve dudaklarımız birleşmek üzereydi. Aşağıdan gelen '' SIA!'' bağırışıyla kendimi ondan uzaklaştırdım ve arkama bakmadan odadan çıkıp aşağıya indim. Göğsünde ki eski sevgilisine ait gözler bana bakarken ona yaklaşamazdım. ' Ama dün gece o gözlerin üzerinde uyudun. ' dedi içimdeki ses. Ve bu beni daha da sinirlendirdi.

Aşağıya indiğimde film izlemek için salonda koltuklara sırayla oturmuş insanlara baktım.

'' Lütfen şunlara korku filmi izleyemeceğimi anlatır mısın? Çünkü beni duyamayacak kadar sağırlar! '' diye bağırdı Alie sinirli bir şekilde Harry ve Louis i gösterirken. Bu haline güldüm ve ellerimi belime koyarak televizyondan film seçmeye çalışan 2 adama yönlendirdim bakışlarımı.

'' Eğer gecenin bir vakti başınızda beni elimde bir bıçakla görmek istemiyorsanız korku filmi seçmezsiniz. '' dedim oyuncu tavrımla. Sert çıkmasını sağlamıştım sesimin.

Harry abartılı bir şekilde yutkundu ve '' Tamam patron. '' dedi ellerini kaldırarak. Bu haline güldüm.

'' Korku filmi izledikten sonra Alie tüm gece 'Oradan ses geldi. Şurada gölge var. ' diyerek korkak bir tavuk gibi titriyor. '' dedim. Bunları söylerken abartılı bir şekilde gözlerimi devirmiştim. Boş koltuğa geçip oturdum ve Alie nin bana attığı öldürücü bakışlardan kaçmak için televizyona diktim bakışlarımı.

'' Merak etme beni seni korurum. '' dedi Alie nin yanında oturan Niall göğsünü kabartarak. Bir şovalye gibi hissediyordu sanırım.

'' Sen ilk önce kendini koru Niall. '' diye bağırdı Liam gülerek.

Bu hallerine güldüm ve kumandayı Harry nin elinden almak için yerimden kalktım.

Harry nin elinden kumandayı uzun uğraşlar sonucu aldıktan sonra – kendisi kumandayı bana vermemek için saçma bir çabaya girişmişti – zaferle ona sırıttım ve yerime oturdum. Kafamı televizyona çevirip olan filmlere bakarken koltukta bir çökme hissettim ve yanıma dönüp baktığımda Zayn nin geldiğini gördüm. Hemen kafamı çevirip televizyonda ki filmlere odaklanmaya başladım.

'' Sana güveniyorum bebeğim. Ben biraz çerez getirmek içim mutfağa gideceğim ona göre. '' dedi Alie ellerini gözüm üzerinde diye bana gösterirken.

Ona bir öpücük gönderdim ve film aramaya devam ettim.    

Bird Set Free | ZMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin